منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

سوالات رایج کاشت مو

ازجمله سوالات رایج کاشت مو می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-آیا کاشت مو برای زنان نیز صورت می‌ گیرد؟

بله. ریزش مو در زنان تقریباً شایع است. اگرچه الگوی ریزش موی زنان نسبت به مردان متفاوت است و اغلب پشت خط مو کم پشت می‌شود. روش درمانی مردان و زنان مشابه است.

2-آیا این روش دردناک است ؟

روش کاشت موی FUE دردناک نیست. برای بی حس کردن ناحیه قبل از شروع درمان از بی حسی موضعی استفاده می‌شود و ازاین‌رو بیمار در طول کاشت مو به جز احساس سایش مختصر، دردی را احساس نمی‌کند. پس از کاشت مو کمی قرمزی ایجاد می‌شود که در عرض چند روز از بین می‌رود.

سوالات رایج کاشت مو

3- آیا موهای کاشته شده حساس و سست هستند ؟

خیر، موهای کاشته شده بسیار مقاوم هستند و دائماً رشد خواهند داشت و خصوصیات قبلی خود را حفظ می‌کنند. بعد از زمان ریکاوری می‌توانید مانند قبل موی خود را کوتاه کنید، شانه کنید، رنگ کنید و …

4-آیا بلافاصله بعد از کاشت مو می‌توان به خانه برگشت ؟

بله، در کمال اطمینان می‌توانید بعد از کاشت مو به خانه بازگردید. البته درصورتی‌ که مسیر رانندگی تا خانه طولانی است بهتر است شخص دیگری شما را تا خانه برساند.

5-چه مدت بعد از کاشت مو می‌توان به سرکار بازگشت ؟

شما روز بعد از کاشت مو می‌ توانید به کار خود بازگردید و داشتن یک روز مرخصی کافی است.

برای مطالعه بیشتر بخوانید : دلیل نازک شدن موها و روش های درمان نازکی مو

6-چه مدت بعد از کاشت مو می‌توانم به تمرینات ورزشی بازگردم ؟

تمرینات سبک را می‌توانید یک هفته بعد از کاشت مو شروع کنید اما انجام تمرینات شدید را باید طبق دستور متخصص و بسته به روش کاشت مو بین ده روز تا چند هفته متوقف کنید. شنا کردن در استخر را نیز باید حداقل برای ده روز کنار بگذارید.

7-چه زمان می‌توان دوباره موها را با شامپو شست ؟

تا یک هفته بعد از کاشت مو باید طبق دستور متخصص و با شامپوی مخصوص موی خود را بشویید و بعد از آن می‌توانید به روش عادی سر خود را بشویید.

8-مدت زمان عمل کاشت مو چه مدت است ؟

طول درمان به تعداد موی موردنیاز بستگی دارد. معمولاً کاشت مو بیش از یک روز طول نمی‌کشد (بین سه تا هشت ساعت). با این حال در بعضی از موارد، وقتی که تعداد تار موی زیادی کاشته می‌‍شود، بیمار دوست دارد روش کاشت مو در دو روز صورت بگیرد.

9-آیا پس از کاشت مو جای زخم ایجاد می شود ؟

به لطف مهارت پزشکان متخصص کلینیک صدف، محل‌های درمان در ناحیه‌های کاشته شده معمولاً به قدری کوچک هستند که جای زخم در عمل قابل تشخیص نیست. جای زخم در ناحیه اهداکننده با موی موجود شما پوشانده می‌شود.در اغلب موارد، فن آوری‌های جدید بکار گرفته باعث می‌شود که خط موی بازیابی شده در عمل قابل تشخیص نباشد.

10-به چند جلسه درمان نیاز است ؟

تعداد جلسات موردنیاز برای بدست آوردن نتایج مطلوب برای هر فرد و بسته به میزان ریزش موی فرد متغیر است. اما بر حسب تجربه، اغلب بیماران حداکثر به دو جلسه نیاز خواهند داشت.

11-نتایج از چه زمانی قابل مشاهده هستند ؟

بیماران می‌توانند فوراً پس از درمان طرح کلی خط موی خود را مشاهده کنید و مو پس از درمان به صورت نرمال شروع به رشد می‌کند. ریزش موی کاشته شده در چند هفته پس از درمان نرمال است، اما پس ازاین ریزش اولیه، مو دوباره قوی و سالم رشد میکند و برای همیشه باقی می‌ماند. نتایج را در حدود چهار تا شش هفته پس از درمان می‌توانید مشاهده کنید و نتایج کامل را در حدود شش ماه پس از درمان می‌توان مشاهده کرد.

اینستاگرام کلینیک صدف

12-میزان ماندگاری نتایج چه مدت است ؟

نتایج روشهای کاشت مو دائمی هستند.

کلینیک صدف یکی از مجهز ترین مراکز پوست و مو در اصفهان می‌ باشد که با بهره گیری از به روزترین تجهیزات دنیا آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه درمان روزاسه می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :پرهام [ 1402-08-01 ]
سلام من 24 سالمه و به صورت ارثی با طاسی سر مواجه هستیم میخوام بدونم چه سنی مناسب ترین سن برای کاشت مو می باشد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عوارض کاهش وزن و لاغری مفرط برای پوستعوارض کاهش وزن و لاغری مفرط برای پوست

کاهش وزن سریع می تواند منجر به عوارض جدی سلامتی شود. روند کاهش طبیعی وزن، بین نیم تا یک کیلو در هر هفته و در یک ماه 4 ـ 2 کیلو است . ... ادامه مطلب

تزریق فیلر بینی برای بینی های استخوانی بهتر است یا گوشتی؟تزریق فیلر بینی برای بینی های استخوانی بهتر است یا گوشتی؟

تزریق فیلر بینی یک روش غیر جراحی برای کمک به کوچکتر و باریکتر به نظر رسیدن بینی یا اصلاح برآمدگی روی بینی و یا کلا اصلاح فرم بینی است . ... ادامه مطلب

بیماری کچلی تغییر دهنده رنگ(تینه آ ورسیکالر) چیست؟بیماری کچلی تغییر دهنده رنگ(تینه آ ورسیکالر) چیست؟

تینه آ ورسیکالر یا پیتریازیس ورسیکالر می تواند خارج از کنترل رشد کند و بر رنگ طبیعی یا رنگدانه پوست شما تأثیر بگذارد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین