منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

لیزر فراکشنال Co2

آنچه در این مطلب میخوانید

جوانسازی پوست با لیزر فراکشنال Co2 روشی برای کاهش لک و سایر نقوص بر روی سطح پوست است. لیزر جای زخم و جوانسازی CO2 فرکشنال به تازگی به عنوان بهترین روش ضد پیری در دهه‌ی اخیر انتخاب شده است.
با استفاده از این تکنیک کاربردی جدید، نتایج فوق‌العاده بدون عوارض جانبی شدید ناشی از جوانسازی با لیزر معمولی بدست می‌آید. میزان عوارض بطور قابل ملاحظه‌ای کم بوده و دوره‌ی بهبودی نیز کوتاه‌تر خواهد بود.

آدرس اینستاگرام

افراد مناسب برای جوانسازی پوست با لیزر CO2 فرکشنال

کاندید ایده‌آل برای جوان‌ سازی پوست با لیزر فرکشنال CO2 یک فرد بالغ با دغدغه‌های پوستی از جمله اسکار آکنه ، خطوط ریز، چین و چروک ، لکه‌های پیری، پوست ناهموار و یا پوست کدر و لیزر جای زخم می‌باشد. درمان لیزری فرکشنال CO2 بهترین روش برای افرادی است که می‌خواهند بیشترین نتایج را با یک درمان به جای مجموعه‌ای از روش‌های درمانی پوست از طریق لایه‌ برداری شیمیایی یا دیگر روش‌های زیباسازی پوست داشته باشند.

انجام جوان‌ سازی پوست با لیزر فرکشنال CO2

لیزر از ستون‌های کوچکی از انرژی تقطیع شده برای بریدن و برداشتن نواحی آسیب‌دیده استفاده می‌کند. زخم‌های بسیار کوچک ایجاد می‌شوند که موجب می‌گردد پوست سالم اطراف وارد فرایند بهبودی شده و کلاژن و الاستین جدید بسازند. این فرایند بهبودی منجر به کاهش لکه‌های پیری، خطوط ریز و چین‌ و چروک و اسکار آکنه می‌گردد. همچنین موجب روشن شدن پوست و ایجاد پوستی هموار می‌شود. مزایای لیزر فرکشنال برای صورت، گردن، سینه و دستان بسیار محبوب می‌باشد.بی‌حسی پیش از شروع درمان انجام می‌گیرد تا در طول سی دقیقه زمان این روش ناراحتی به حداقل برسد

بهبودی پس از جوان‌ سازی با لیزر فرکشنال CO2

دوران نقاهت وجود ندارد اما احساس آفتاب سوختگی در ساعات اولیه پس از درمان با لیزر در صورت عادی می‌باشد. در طی هفت تا ده روز بعد از لیزر، لایه‌های آسیب دیده‌ی خارجی پوست اساساً جدا می‌شوند، بنابراین بهتر است که این روش را قبل از یک رویداد مهم یا برنامه تفریحی دسته‌جمعی انجام ندهید. همچنین این نکته مهم است که در طول این زمان از خورشید پرهیز کرده و در صورت بیرون رفتن برای مدت کوتاه نیز خود را پوشاند.
بعد از اینکه پوست آسیب دیده جدا شد، پوست تازه ظاهر می‌شود که سفت‌تر و نرم‌تر از قبل می‌باشد. خطوط از بین رفته و آسیب‌های ناشی از نور خورشید کم می‌شوند که منجر به ایجاد پوستی هموار و یکنواخت‌تر می‌گردد. باید توجه داشت که با مراقبت مناسب از پوست و استفاده از کرم ضد آفتاب، نتایج بدست آمده از جوان کردن پوست با لیزر فرکشنال CO2 را حفظ نمود. نتایج ممکن است بسته به بیمار با یک یا دو درمان دیگر تا ده سال دوام داشته باشد.

مزایای جوانسازی پوست با لیزر CO2 فرکشنال

مزایای جوانسازی پوست با لیزر CO2 فرکشنال

در جوان‌سازی پوست صورت و گردن، بازسازی با لیزر فرکشنال CO2 نتایج شگفت‌ انگیز همراه با دوره‌ی بهبود بسیار راحت‌ تر را در مقایسه با روش‌ های جایگزین معمول، فراهم می‌ کند. جوان‌سازی پوست با لیزر در گذشته دردناک‌ تر، تهاجمی‌ تر بوده است.امروزه، تکنولوژی بازسازی پوست با لیزر فرکشنال CO2 بسیار تطبیق‌ پذیرتر بوده و اثرات جانبی خفیف‌ تری دارد. این درمان‌ ها ناراحتی کمتر و دوره‌ی بهبود سریع‌ تری در مقایسه با گذشته به همراه دارند. درصورتی‌ که جوان‌ سازی با لیزر CO2 توسط یک پزشک خبره انجام شود، می‌تواند نتایج شگفت‌ انگیز با دوره‌ ی بهبود و نقاهت کم در برداشته باشد.

روش‌ های جایگزین بازسازی پوست

در کلینیک صدف، ما درمان‌های متعددی برای جوان‌‌سازی پوست ارائه می‌دهیم از جمله: لایه‌برداری شیمیایی، برداشت پوست و میکرونیدلینگ . میکرونیدلینگ پوست، روشی جدید در حوزه پزشکی زیبایی است که برای از بین بردن خطوط ظریف، جای زخم و جوش و بهبود شرایط کلی پوست کاربرد دارد. اینکه کدام یک از روش‌ها برای شما مناسب است، بستگی به نیازها و دغدغه‌های شما دارد که می‌توانید در زمان مشاوره، با پزشک خود در میان بگذارید. در نهایت شما می‌توانید بهترین برنامه‌ی ممکن را برای دستیابی به اهداف زیبایی خود انتخاب کنید.

آیا می‌ توان این روش را با درمان‌ های دیگر ترکیب نمود؟

این روش می‌تواند با سایر روش‌های درمانی ترکیب شود، هرچند نمی‌توان درمان‌های دیگر را در ناحیه‌ای که در همان روز تحت رمان قرار گرفته است انجام داد. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که برای کاهش چین و چروک‌های ناخواسته در اثر انقباض عضله از روش‌هایی چون بوتاکس استفاده نمایند و علاوه بر آن از ژل‌هایی درم چون رستیلن و بلوترو برای پر کردن نواحی که دچار کاهش حجم شده‌اند از جمله گونه، خط خنده، پلک‌ های پایینی و لب‌ها، استفاده نمایند. ممکن است تزریق بوتاکس را دو هفته پیش از درمان توصیه شود، زیرا مطالعات نشان داده‌اند که این امر احتمالاً موجب بهبود اثرگذاری بر چین و چروک‌های ناشی از جابه‌جایی می‌شود.

کلینیک صدف یکی از مجهز ترین مراکز پوست و مو در اصفهان می‌ باشد که با بهره گیری از به روزترین تجهیزات دنیا آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه‌ ی کاشت مو به شما عزیزان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :لاله محسنی [ 1402-07-05 ]
من تو سه جلسه لیزر فرکشنال انجام دادم و بسیار روی جوانسازی صورت تاثیر داره البته الان بعد از دو ماه تزریق ژل به گونه و لب داشتم خیلی خیلی عالی شده خودم که لذت میبرم صورتم رو تو آیینه میبینم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر سایناشور بهتر است یا کندلا؟لیزر سایناشور بهتر است یا کندلا؟

در سال های اخیر با روی کار آمدن دستگاه های لیزر مانند کندلا و سایناشور مشکل رفع موهای زائد نیز تا حد بسیار زیادی برطرف شده است. ... ادامه مطلب

سوالات رایج تزریق ژلسوالات رایج تزریق ژل

در این مطلب سعی داریم پرسش و پاسخ تزریق ژل را با هم بررسی نماییم. برای افرادی که قصد دارند از ژل برای افزایش حجم و جوانسازی استفاده نمایند . ... ادامه مطلب

آیا لیزر موهای زائد عوارضی هم دارد؟آیا لیزر موهای زائد عوارضی هم دارد؟

لیزر موهای زائد، برای رفع دائمی موهای زائد، بسیار کاربرد پیدا کرده است. به همین جهت ما در این مقاله به سوالات شما عزیزان در این باره پاسخ خواهیم داد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین