منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

لیزر دکا (CO2)

آنچه در این مطلب میخوانید

همزمان با افزایش سن، تغییرات زیادی به شکل‌های مختلف در بدن هر فرد ایجاد می‌شود. سیستم لیزری دکا، امروزه پیشرفته ترین لیزر CO2 فرکشنال موجود در بازار به حساب می‌آید.

لیزر دکا چیست؟

سیستم لیزری دکا، یک لیزر CO2 فرکشنال است که به منظور درمان درجات مختلف پیری طراحی شده است. این روش کاملا غیر تهاجمی است، به این معنا که فرد به منظور داشتن ظاهری بهتر و زیباتر لازم نیست متحمل هیچ گونه برش در سطح پوست شود. لیزر دات ۱۵۴۰، با استفاده از نور مادون قرمز و پالس دار، از طریق تکنولوژی پیشرفته و ابتکاری عمل می‌کند که به پزشکان کلینیک صدف این اجازه را می‌دهد تا طول موج‌‌های مختلف را در کنترل داشته باشد تا نواحی خاص بدن هر فرد را توسط لیزر مورد هدف قرار دهد.

در کلینیک صدف، پزشک اغلب روش درمانی را همزمان با انجام روش دیگر بر روی بیمار به کار می‌گیرد. جوانسازی پوست توسط لیزر یک روش بسیار کار آمد در مقایسه با سایر روش‌ها از جمله لیفت صورت ، گردن، ابرو و ژل‌ های تزریقی می‌باشد. درمان توسط لیزر دکا می‌تواند در حالی انجام شود که فرد هنوز تحت بیهوشی قرار دارد، به این معنا که فرد هیچ گونه درد اضافی و یا ناراحتی احساس نخواهد کرد. بلکه پس از بهبودی، شاهد نتایج شگفت انگیز آن خواهد بود.

لیزر دکا در اصفهان

درمان توسط لیزر دکا

فردی که دارای هر کدام از علائم زیر باشد ولی برای انجام عمل جراحی کاملا آماده نیست، می‌تواند کاندید بسیار خوبی برای انجام درمان توسط سیستم لیزر دکا باشد

چین و چروک عمیق
شل شدن و افتادگی پوست
خطوط عمیق
اسکار ناشی از آکنه یا عمل جراحی

لیزر دکادات بر اساس نیاز هر فرد طراحی می‌شود. درمان توسط دکادات، موجب افزایش وسیعی در تولید کلاژن به منظور بازسازی و جوانسازی پوست می‌شود تا پوستی سالم با ظاهری مطلوب ایجاد کند. لیزر دکادات برای تمامی افراد و انواع پوست‌ها مناسب است. می‌توان لیزر را بر اساس نازک و یا ضخیم بودن پوست فرد تنظیم کرد.

آیا می‌ توان لیزر دکا را همراه با روش درمانی دیگری به کار برد؟

قطعا. در واقع می‌توان از روش لیزر دکا دات به طور مکمل و به منظور بهبود نتایج حاصل از سایر روش‌های درمانی از جمله لیفت صورت، جراحی بینی، لیفت ابرو و جراحی پلک ، به کار برد. روش‌های درمانی غیر تهاجمی از جمله بوتاکس و تزریق ژل ، باید دو هفته پس از لیزر درمانی انجام شوند. این امر به پوست اجازه‌ی بهبودی کامل و فروکش کردن ورم آن را می‌دهد.

لیزر دکا قادر به رفع کدام مشکلات پوستی است؟

دکا، برای اصلاح چین و چروک‌ های عمیق، بدشکلی‌های بافتی و افتادگی پوست به کار می‌رود.

آیا پس از انجام درمان توسط لیزر دکا، نیازی به استراحت و مرخصی وجود دارد؟

معمولا زمان بهبودی پس از درمان توسط لیزر دکا دات، بین ۳ تا ۵ روز طول می‌کشد که این مدت بسته به هر فرد، متفاوت است در این زمان لایه‌های پوست فرد شروع به جدا شدن می‌ کند، البته زمان آن نیز بسته به هر فرد متفاوت است. تا روز هفتم، فرد برای بازگشت به فعالیت‌های عادی روزانه‌ی خود آماده است.

ادرس اینستاگرام کلینیک صدف

در مورد سیستم لیزر دکا بیشتر بدانید

استفاده از لیزر دکا دات، سطح بالایی از رضایت را در افرادی که به دنبال داشتن پوستی جوان‌تر، شاداب‌تر، زیباتر و سالم‌تر هستند را ایجاد کند. چنانچه تمایل برای داشتن پوستی جوان‌تر دارید، به شما توصیه می‌کنیم که همین امروز با کلینیک صدف تماس بگیرید تا زمان اولین جلسه‌ی مشاوره‌ی رایگان با پزشک تنظیم شود. در جلسه‌ی مشاوره، پزشک بر اساس نیازهای منحصر به فرد شما و به منظور کسب بهترین نتایج، روش درمانی توسط لیزر دکا را طراحی می‌کند.

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز پوست و موی اصفهان در محیطی آرام آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه لیزر موهای زائد می‌ باشد .


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کرایوتراپی یا سرما درمانیکرایوتراپی یا سرما درمانی

کرایوتراپی (سرما درمانی) یک روش درمانی خاص است که در آن ضایعات سطحی پوست تحت اثر دمای بسیار پایین قرار گرفته و منجمد می‌ شوند . ... ادامه مطلب

مراحل کاشت ابرومراحل کاشت ابرو

کاشت ابرو روشی است، شبیه کاشت مو که برای بازسازی ابرو بکار می‌ رود. این فرایند با برداشتن موهای اهدا کننده از پوست سر و کاشت آن به ابروها انجام می شود ... ادامه مطلب

نحوه کاشت مو و مراحل رشد مو بعد از کاشتنحوه کاشت مو و مراحل رشد مو بعد از کاشت

امروزه بسیاری از افراد از ریزش مو رنج می برند، از این رو اقدامات لازم برای کاشت مو را در پی می گیرند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین