منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

ریزش موی تیپ زنانه

ریزش موی تيپ زنانه در سن بالاتری نسبت به مردان شروع می‌شود. الگوی ريزش موی زنانه با تيپ مردانه متفاوت است و بيشتر ناحيه وسط و فرق سر گرفتار می‌ شود و خط رويش مو در ناحيه پيشانی حفظ می‌ گردد.

اگر ريزش مو بيشتری در ناحيه فرونتال وجود داشته باشد باعث ايجاد نمای درخت كريسمس در اين ناحيه مي‌ گردد.

در خانم‌هايی كه علاوه بر ريزش موی آندروژنيك تيپ زنانه دچارعلائمی مانند شوره سر و جوش صورت و پرمويي و ... هستند. بايد آزمايشات هورمونی لازم توسط پزشک درخواست شود. همچنين ريزش مو ممكن است چندين علت را با هم داشته باشد، علاوه بر شرح حال و معاینه فيزيكي شايد نياز باشد که از پوست سر نمونه برداری انجام شود.

درمان ریزش موی تیپ زنانه

بايد به نكاتي مانند مدت زمان ريزش، تغييرات رژيم غذايی و يا كاهش وزن، سابقه بيماری شديد، مصرف دارو و سابقه خانوادگی ريزش مو و يا وجود بيماری‌های كم خونی و بيماری‌های تیرویید نيز توجه كرد. اگر در شرح حال و معاینه فيزيكی و آزمايشات نکته خاصی وجود نداشته باشد، بدون نياز به بررسی بيشتر درمان آغاز گردد

درمان

تنها دارويی كه توسط سازمان غذا و دارو برای درمان ريزش مو تيپ زنانه تاييد شده است مينوكسيديل 2 يا 5 درصد است كه روزانه دو بار و هر بار 20 قطره در موضع استفاده می‌شود. داروهايی مانند فیناستراید و قرص‌های ضد بارداری و اسپیرونولاکتون در خانم‌هايی كه ريزش موی آنها در زمینه آندروژن بالا است،‌ استفاده می‌شود كه البته مورد تاييد FDA‌ قرار نگرفته است .

آدرس اینستاگرام صدف کلینیک

هنگام مصرف اين داروها در زمانی كه دردوران باروری هستند روش مناسبی برای جلوگيری از باروری می‌باشد و مصرف اين داروها حداقل يك ماه قبل از بارداری بايد متوقف شود.

کلینیک صدف یکی از مجهز‌ترین مراکز پوست و مو شهر اصفهان می‌باشد که با استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محيطي مدرن و آرام بخش که آماده ارائه بهترين خدمات درحوزه پوست و مو به شما عزیزان می ‎‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مهرنوش قنمادی [ 1402-07-13 ]
من قسمت گیجگاه یا همون شقیقه هام خیلی خالی شده یکماهی از ماینوکسیدل استفاده کردم و بهتر شد ولی دوباره شروع کرد به ریزش میتونم از مزوتراپی استفاده کنم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آشنایی با مدرن ترین و مؤثرترین روشهای جوانسازی پوستآشنایی با مدرن ترین و مؤثرترین روشهای جوانسازی پوست

جوانسازی پوست انواع درمان‌ های زیبایی برای بازگرداندن شادابی جوانی به پوست صورت است. جوانسازی پوست صورت را با روش‌ های مختلف جراحی و بدون جراحی ... ادامه مطلب

آر اف بهتر است یا هایفوتراپی؟آر اف بهتر است یا هایفوتراپی؟

پوست یکی از فاکتورهای مهم زیبایی صورت می باشد که رسیدگی به آن بسیار حائز اهمیت است. کلاژن سازی در پوست بعد از سن 25 سالگی کاهش می یابد و پوست با افزای ... ادامه مطلب

تفاوت تزریق چربی بایوفت و نانوفتتفاوت تزریق چربی بایوفت و نانوفت

یکی از روش های پیشرفته جوانسازی، تزریق چربی است که خود انواع مختلفی دارد. بایوفت و نانوفت دو نوع معروف این فرایند است. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین