منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو / نحوه پیوند زدن ابرو چگونه است؟

نحوه پیوند زدن ابرو چگونه است؟

آنچه در این مطلب میخوانید

ابروها به چهره فرد جلوه‌ ی انسانی می‌ بخشند و تنها زمانی که در اثر یک عارضه شروع به ریزش می‌ کنند، اهمیت آنها در ظاهر فرد آشکار خواهد شد. پیوند ابرو، راه حل طبیعی و دائمی رفع کم پشتی و ریزش موهای ابرو است که بعد از مراقبت‌ های لازم ، به طور طبیعی شروع به رشد خواهند کرد . پیوند می‌ تواند شامل همه افراد سالمی که مشکلات لختگی یا خونریزی ندارند شود، با کاشت ابرو میتوان صاحب ابروهای زیباتری باشید.

آدرس اینستاگرام

مزایای پیوند ابرو

از مهمترین مزایای این عمل این است که، پس از یک مرحله ریزش موها، رشد دائمی موها کاشت شده محقق شده و از دیگر موهای طبیعی فرد قابل تشخیص نمی‌ باشند .

پیوند ابرو و نحوه پیوند زدن آن

موهای پیوندی مورد نیاز جهت کاشت ابرو ، از موهای پشت گوش فرد با روش‌های مختلف برداشته می‌شود. از موهای برداشته شده تنها فولیکول‌ های هم قطر و هم رنگ با ابرو جهت عمل مناسب خواهند بود.
جراح متخصص کلینیک صدف پس از خالص سازی فولیکول‌ها از ناخالصی‌هایی چون پوسته‌ ی چربی، با روش انتخابی و دقت بسیار بالایی به صورت تک به تک موها را در خط رویش طراحی شده‌ ی ابرو در سه زاویه یا همان حالت خواب ابرو می‌ کارد.
پس از شروع به رشد نمودن، این موهای پیوندی طی یک مرحله ریزش می‌کنند و پس از آن نتیجه‌ ی نهایی یک سال بعد از پیوند مشخص خواهد شد و موها پیوندی همانند دیگر موهای ابرو با رشدی همسان با موهای ناحیه سر به حیات خود در خط ادامه داده و رشد می‌ کنند .
به دلیل همسان بودن رشد موهای پیوندی با موهای سر، این موها همواره نیازمند به اصلاح شدن و کوتاهی مرتب دارند .
عمل پیوند ابرو با موی طبیعی زیبایی خاصی ایجاد می‌ نماید که نسبت به روش تاتو دیگر نیاز به تمدید مجدد ندارد .

بهترین پیوند ابرو در اصفهان

مراحل کاشت ابرو

در روش FUT، از قسمت پشت گوش‌ها موها به‌ دقت کامل برداشته می‌شود و در هر بار یک فولیکول به ابروها جهت کاشت انتقال داده می‌شود. علاوه بر این پزشک کلینیک صدف با نظر بیمار از قبل طرح ابرو را تعیین کرده است و بر اساس طرح، فولیکول‌های برداشته‌شده مو در یک زاویه مناسب قرار داده می‌شود. موها دقیقاً همانند کاشت مو طبیعی قرار داده می‌شوند و فولیکول‌های مو با سوزن‌های مخصوصی کاشت می‌شود تا میکرو‌گرافت به‌ دست‌ آمده در ناحیه‌ای که کاشت انجام می‌شود به‌درستی قرار داده شود. زمانی که کاشت انجام شد مانند موهای طبیعی رشد می‌کند و می‌توانید مانند موهای طبیعی آن را کوتاه کنید و حالت دهید.

عوارض بعد از کاشت ابرو

اگر کاشت توسط متخصص صورت بگیرد، هیچ‌ گونه عوارض جانبی به همراه ندارد. احتمال دارد یک سری عوارض کم مانند خارش در محل ابرو، کمی تورم و التهاب ایجاد شود که به‌ مرور از بین خواهد رفت؛ اما به‌ صورت کلی عوارض جانبی شامل این موارد است:
ازآنجایی‌که گرافت‌ های که برای ناحیه ابرو انتخاب می‌ شود از قسمت پشت گوش برداشته می‌ شود، این جابه‌ جایی گرافت مو باعث می‌ شود که رشد مو پایین‌ تر باشد. بیمار باید در حدود 6 الی 9 ماه تحمل نماید تا رویش ابروها کاملاً مشخص گردد و درصورتی‌ که نتیجه به‌ صورت دلخواه نباشد می‌تواند مجدداً اقدام نماید.
درصورتی‌که فرد باردار باشد به علت استفاده از مواد بیهوشی ممکن است برای جنین دارای عوارضی باشد.
ممکن است بعد از کاشت یک سری التهابات و تورم‌هایی ایجاد گردد که با کمپرس گرم از بین می‌ رود.
خارش نیز احتمال دارد بعد از کاشت ایجاد گردد که با مالیدن پماد احساس خارش کمتر می‌ شود.

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز پوست و مو در اصفهان می‌ باشد که با بهره گیری از به روزترین تجهیزات دنیا آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه لیزر کک و مک به شما عزیزان می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :شهلا شیرانی [ 1399-08-08 ]
سلام خسته نباشید من قبلا تتو ابرو انجام دادم اما الان میخام کاشت ابرو انجام بدهم از راهنمایی شما ممنون

محبوبه کریمی [ 1399-05-11 ]
کاشت ابرو خواستم مشاوره بگیرم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ضد آفتاب؛ بررسی تأثیر و روش صحیح مصرف کرم ضد آفتابضد آفتاب؛ بررسی تأثیر و روش صحیح مصرف کرم ضد آفتاب

کرم‌ های ضد آفتاب از دسته محصولاتی هستند که وظیفه اصلی آنها مراقبت از پوست و سلامت و حفاظت از پوست در برابر تشعشعات مضر خورشید است . ... ادامه مطلب

آیا شوره سر می تواند باعث ریزش مو شود؟آیا شوره سر می تواند باعث ریزش مو شود؟

شوره سر بیماری پوستی است که پوست سر را تحت تأثیر قرار می دهد. نوع شدیدتر این بیماری ، شامل التهاب پوست است ، به عنوان درماتیت سبوروییک شناخته می شود ... ادامه مطلب

آشنایی با بیماری های شایع پوستیآشنایی با بیماری های شایع پوستی

کلینیک صدف یکی از مراکز تخصصی پوست در اصفهان است که شما می‌توانید برای تشخیص و درمان مشکلات پوستی به آن مراجعه نموده و توسط متخصص پوست و مو تحت درمان قرار گیرید ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین