منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

جوانسازی پوست دست

آنچه در این مطلب میخوانید

نشانه‌ های پیری و جوانسازی دست

کاهش حجم پوست دست تنها یکی از تغییرات همراه با افزایش سن است. لکه‌های تیره، چین و چروک‌ ها و شل شدن پوست از جمله مشکلات دیگری هستند که دست‌های ما را پیر و فرسوده نشان می‌دهند. خوشبختانه روش‌های غیرتهاجمی و بسیار کم خطری برای جوانسازی دست وجود دارد که می‌ توانند انواع‌ و اقسام نشانه‌های پیری را برطرف کنند. در واقع روشی که برای جوانسازی دست استفاده می‌کنیم بستگی به این دارد که پوست شما دچار کدام مشکل یا مشکلات شده است. مثلاً لکه‌های زیادی روی آن وجود دارد یا حجم پوست کاهش یافته است.

صفحه اینستاگرام کلینیک صدف

درمان چین و چروک‌ دست‌ ها

تا سن ۷۰ سالگی ضخامت پوست تا ۸۰ درصد کاهش می‌یابد. به علاوه پرتوهای مضر آفتاب هر روز با پوست پشت دست ما تماس دارند و باعث تسریع روند پیری و ایجاد آسیب‌هایی می‌شوند. استفاده از کرم ضد آفتاب برای دست‌ ها می‌تواند به شکل موثری از ایجاد چین و چروک‌ ها جلوگیری کند.

اگر به دست خود ضد آفتاب نزده‌اید و اکنون چین و چروک‌ هایی روی آن ایجاد شده، روش‌های جوانسازی دست می‌توانند به شما کمک کنند.
استفاده لوسیون‌ هایی که حاوی رتینول یا گلیکولیک اسید باشند (قبل از خواب مصرف کنید)
لایه‌ برداری پوست ملایم، هر ۱ تا ۳ ماه یکبار

انواع روش‌ های جوانسازی دست و انگشتان

در جوانسازی پوست باید به این مسئله توجه داشت که از بین بردن لک‌های پوستی در کنار بازسازی حجم ازدست‌رفته دست‌ها است که معنا می‌یابد. برای انجام این کار روش‌های مختلفی وجود دارد که گاهی برای گرفتن نتیجه بهتر نیاز به انجام دو روش همراه یکدیگر و یا تکرار دوره‌ای آن‌ها است.

استفاده از کرم‌های رتین آ و لایه‌ بردارهای شیمیایی، می‌تواند با تحریک پوست، به بازسازی حجم ازدست‌ رفته دست‌ ها کمک کند و درعین‌ حال لک‌ های پیری را پاک نماید.

میکرودرم ابریژن نیز به‌عنوان یکی از روش‌ های ساده و کارآمد در درمان هرگونه لک‌ های پوستی و ضایعات واردشده به پوست، می‌ تواند در جوانسازی و بازسازی حجم ازدست‌ رفته دست‌ ها کمک بسیاری کند.

روش میکرودرم ابریژن کلیه خطوط ریز و حتی زخم‌های جزئی دست را از بین می‌برد.
همچنین به کمک این روش کلیه لک‌های پیری که در اثر کهولت و یا قرار گرفتن در معرض اشعه خورشید به وجود می‌آید را می‌توان از بین برد.
دانه‌های سرسیاه و سفید و همچنین کلیه علائم پیری به روش میکرودرم ابریژن قابل‌ درمان هستند.

می‌توانند با تحریک پوست، آن را وادار به ساخت کلاژن و بازسازی حجم ازدست‌ رفته دست‌ها بکند. از طرفی با برخور‌د نور به سطح پوست آسیب‌ دیده، لک‌های موجود بر روی پوست با جذب اشعه‌های نور، نابود می‌ شوند و درنهایت فقط بافت‌های سالم پوستی باقی می‌ مانند.

تزریق ژل و یا تزریق چربی همیشه از مهم‌ ترین روش‌ های افزایش حجم چه در صورت و چه بر روی دست‌ها بوده است در این عمل با تزریق ژل یا چربی می‌توان حجم ازدست‌رفته دست‌ها را بازگرداند. این عمل که به‌صورت سرپایی انجام می‌شود، دوره درمان بسیار کوتاه است و پس از عمل فرد قادر به انجام فعالیت‌های روزمره است. در کنار تزریق ژل یا چربی، برای از بین بردن لک‌های موجود بر روی پوست نیز می‌توانداز لیزر پوست استفاده کند تا زیبایی و جوانی دست‌ها به‌ صورت کامل به ارمغان بیاید.

درمان لک‌های پوستی پشت دست‌ها توسط لیزر نیز، یکی از همه‌ گیرترین و جدیدترین روش‌های موجود برای جوان‌سازی پوست است. اشعه لیزر با از بین بردن لک‌های موجود می‌تواند ظاهری جوان به پوست ببخشد.

جوانسازی پوست دست در اصفهان
انتخاب روش مناسب برای جوان‌سازی پوست به بودجه فرد و تشخیص پزشک متخصص بستگی دارد؛ اما نباید این مسئله را فراموش کرد که انجام هرکدام از این روش‌ها، به مراقبت‌های بعدازآن نیاز دارد و در این صورت است که می‌توان برای مدتی طولانی دستانی زیبا و جوان داشت.

چگونه می‌ توان خود را برای انجام یک روش جوانسازی دست آماده کرد؟

کلینیک صدف دستورالعمل‌های قبل از عمل را در جلسه مشاوره به شما ارائه خواهد کرد و به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ می‌دهد. ضمن این که سابقه پزشکی دقیق و معاینه فیزیکی نیز برای تعیین آمادگی جسمانی انجام خواهد شد. در صورتی که روش انتخابی شما لایه برداری پوست یا استفاده از مواد شیمیایی باشد، ممکن است نیاز باشد که چند هفته یا بیشتر، قبل از انجام این روش، ممنوعیت استفاده از کرم‌ها، لوسیون‌ها یا ژل‌های خاصی اعمال شود. همچنین ممکن است داروهای خوراکی به شما داده شود و از شما خواسته شود که طبق یک برنامه خاص آنها را قبل از شروع درمان استفاده کنید
پیش از عمل باید موارد زیر را نیز در نظر داشته باشید
قبل از انجام عمل جراحی برای بهبود روند درمان، سیگار کشیدن را حداقل 6 هفته ترک کنید
از مصرف آسپیرین، داروهای ضد التهابی خاص و بعضی از داروهای گیاهی که باعث افزایش خونریزی می‌شوند استفاده نکنید
از قرار گرفتن در معرض آفتاب بدون استفاده از کرم ضد آفتاب اجتناب کنید. این کار تا 2 ماه بعد از عمل می‌تواند پیگمانتاسیون نامنظم دائمی در نواحی تحت درمان ایجاد کند
صرف نظر از نوع عمل جراحی، آبرسانی به بدن قبل و بعد از جراحی برای بهبودی بسیار مهم است
جوانسازی دست معمولا به صورت سرپایی انجام می‌شود

اگر به دنبال این هستید که برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید ما به شما لیزرموهای زائد در کلینیک صدف را پیشنهاد می‌دهیم. کلینیک صدف با مجهزترین تجهیزات آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان در شهر اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ریحانه مطلبی [ 1402-07-17 ]
مادر من 49 سالشونه دستهای لاغر و انگشتهای کشیده دارند و میخواستند که دست هاشون پرتر باشه و تزریق چربی به پوست دست انجام داد خیلی عالی شد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی پوست با لیزر اربیومجوانسازی پوست با لیزر اربیوم

جوانسازی پوست با لیزر اربیوم اغلب برای چین و چروک‌ های سطحی پوست با عمق متوسط در اطراف دهان و چشم‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد . ... ادامه مطلب

فواید پاکسازی پوست چیست ؟فواید پاکسازی پوست چیست ؟

برداشت سلول‌های مرده یا اگزفولیشن ،پاکسازی آلودگی‌ ها، چربی‌ ها،کمک به پوست با آبرسانی، تغذیه یا بهبود خونرسانی از مزایای پاکسازی پوست است . ... ادامه مطلب

نحوه انجام جوانسازی دست با کربوکسی تراپینحوه انجام جوانسازی دست با کربوکسی تراپی

جوانسازی دست ها با کربوکسی تراپی یکی از بهترین روش هایی است که در علم پزشکی بسیار کاربردی بوده و به کمک افراد آمده است تا جوانی، شادابی و طراوت را به ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین