منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

مزوتراپی صورت

آنچه در این مطلب میخوانید

مزوتراپی عبارت است از تزریق داروها، ویتامین‌ها، مواد معدنی، آنتی‌ اکسیدان‌ ها و آمینواسید ها به شکل مستقیم به مزودرم یا میان‌ پوست (لایه‌ ی میانی پوست). این کار باعث تغذیه‌ ی بهتر و تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شود که برای انعطاف‌ پذیری طبیعی پوست شما ضروری‌اند. مزوتراپی صورت می‌تواند خطوط ریز و چین و چروک‌ ها را از بین ببرد و در نتیجه به‌طور رایج همراه با روش‌های جوان‌ سازی مورد استفاده قرار گرفته و یا به‌عنوان جایگزینی برای آن‌ها به کار می‌ رود. همچنین این روش برای سفت کردن پوست شل شده‌ی گردن، پاها، شکم و دست‌ها مناسب بوده و می‌توان به ‌خوبی آن را در کنار دیگر روش‌های بدون جراحی جوان‌سازی مانند لایه‌ برداری پوست صورت و یا تزریق ژل مورد استفاده قرار داد.

آدرس اینستاگرام صدف کلینیک
می‌توان مزوتراپی را به‌عنوان یک مکمل و یا یک روش جایگزین برای بسیاری از روش‌های جوان‌سازی مورد استفاده قرار داد از جمله؛ تزریق بوتاکس ، لایه‌برداری لیزری، لایه‌ برداری شیمیایی، آنتی‌ اکسیدان‌ها، کرم‌های موضعی و لیفت صورت.

مزایای مزوتراپی صورت

داروهای استفاده شده بی‌خطر بوده و به ‌خوبی جذب می‌شوند.
آثار درمانی ماندگاری بالایی دارند.
می‌توان این روش را همراه با دیگر روش‌های درمانی مورد استفاده قرار داد.
مدت‌ زمان لازم برای بهبودی کم است.

نواحی قابل درمان

نواحی قابل درمان با مزوتراپی شامل صورت، گردن، سینه و دست‌ها می‌شود.

شرایط تحت درمان

چین و چروک
کمبود آب در پوست
روزاسه
آکنه
پوست چرب (سبوره، تغییرات سیکاتریکال)
تیره شدن پوست با تجمع رنگ‌دانه‌ها
لیفت صورت

مزوتراپی صورت معمولاً برای افراد بالای ۲۰ سال که درگیر علائم نوظهور پیری شده‌اند و می‌خواهند از ایجاد چین و چروک‌ها جلوگیری کنند توصیه می‌شود. توصیه می‌شود که صورت، گردن و دست‌ها چند بار در سال تحت درمان قرار بگیرند. این روش درمانی برای همه‌ی انواع پوست مناسب است ولی افرادی که نسبت به ویتامین‌ها، اسیدهای نوکلئیک، آمینواسیدها و آنزیم‌های خاص حساسیت دارند باید پزشک خود را در جریان قرار دهند چرا که این روش درمانی می‌تواند باعث ایجاد پاسخ در بدن آن‌ها شود.

فواید مزوتراپی چیست؟

فواید مزوتراپی عبار‌تند از: پوست مقدار زیادی از ویتامین‌ها و مواد لازم دیگر را دریافت می‌کند غلظت بالای سرم، ویتامین و دیگر ترکیبات مغذی باعث می‌شود که پوست شما احساس طراوت و شادابی کند. مزوتراپی تضمین می‌کند که مواد به درستی به پوست شما جذب می‌شوند.
می‌تواند جایگزینی برای عمل‌های جراحی گران قیمت باشد می‌تواند بخشی از روند ضد پیری پوست‌تان باشد و نسبت به دیگر روش‌ها و جراحی‌های پلاستیک کمتر تهاجمی است. دیگر نیاز ندارید تا برای داشتن ظاهری بهتر زیر تیغ جراحی بروید. سرم متمرکزی با استفاده از سوزن به پوست شما تزریق می‌شود و پوستی سالم و خوش جلوه را به شما هدیه می دهد. می‌تواند نیازهای چندگانه پوست را رفع کند چه شما به دنبال یک راه حل ضد پیری باشید و یا بخواهید درخشندگی پوست خود را افزایش دهید، مواد لازم را برای پوست خود به دست خواهید آورد. انرژی پوست افزایش می‌یابد و شما می‌توانید درست بعد از اولین جلسه، نتایج قابل مشاهده را ببینید. پوست شما را روشن می‌کند بسته به مواد اولیه، مزوتراپی می‌تواند مسائل پوستی مانند لکه‌های پیری، تجمع رنگدانه‌ها و ملاسما را درمان کند. این درمان همچنین می‌تواند چهره و حتی رنگ پوستتان را روشن‌تر کند. پوست شما را هیدراته نگه می‌دارد مزوتراپی همچنین می‌تواند به افزایش میزان رطوبت پوست کمک کرده و باعث شود که برجسته، مقاوم و سالم به نظر برسد. مزوتراپی فرآیند پیچیده‌ای نیست. با این حال، باید با متخصص پوست خود در کلینیک صدف مشورت کنید و درباره نگرانی‌های خود صحبت کنید. او بهترین فرد برای درک نیازهای پوستی شما و تشخیص نوع موادی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، است.

مزوتراپی پوست صورت در اصفهان

روند درمان مزوتراپی

حداقل از یک هفته قبل از شروع درمان باید از مصرف داروهای ضدالتهابی غیر استروئیدی و آسپیرین ( در صورت استفاده از هر کدام از آن‌ها) خودداری شود زیرا ممکن است خطرکبودی و خونریزی را افزایش دهند.

کلینیک پوست و مو صدف اصفهان ، همراه با تیم حرفه‌ ای و پزشکان مجرب، لیزر موهای زائد شما را با جدیدترین دستگاه‌ ها، به بهترین شکل ممکن و بروزترین تکنولوژی های روز دنیا انجام می‌ دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :علی اصغرسعیدی [ 1401-09-18 ]
سلام ۴۹ سالمه . بهترین روش ازبین بردن چین وچروک دور چشم وخط دور لب چیست . وهزینه ان چقدر میشه ممنونم. چندجلسه کارمیبره.

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نحوه انجام الکترولیز موهای روشن و سفیدنحوه انجام الکترولیز موهای روشن و سفید

الکترولیز مو های زائد روشن و سفید، تنها روشی است که توسط FDA به عنوان روش دائمی از بین برنده مو تأیید شده است. ... ادامه مطلب

لیفت شقیقه با تزریق فیلرلیفت شقیقه با تزریق فیلر

بسیاری از موارد برای از بین بردن این افتادگی ، از لیفت شقیقه استفاده می‌ شود که به‌ منظور بالا بردن دم ابروها و زیباتر کردن حالت آنها انجام می‌ شود ... ادامه مطلب

شوره سر و ریزش موقت موشوره سر و ریزش موقت مو

شوره سر، پوسته‌های سفید رنگی است که در اثر تجمع سلول‌ های مرده پوست در موها ایجاد می‌ شود. در واقع سلول‌ های مرده پوست شروع به ریزش کرده و در اثر این اتفاق، شوره سر ایجاد می‌ شود. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین