منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

مراحل کاشت ابرو

آنچه در این مطلب میخوانید

کاشت ابرو مناسب برای چه کسانی است؟

برای افرادی که ابروهای کم پشت و باریکی دارند.
خانم‌هایی که بر اثر برداشتن بیش از حد، ابروهایشان کم پشت شده و به مرور زمان خالی شده است.
افرادی که بر اثر عواملی چون زخم، جای بخیه و سوختگی قسمتی از ابروهای خود را از دست داده‌اند.
افرادی که بر اثر جراحت و شکستگی ابروهایشان دچار ریزش شده‌ است.
کسانی که براثر کم کاری تیروئید ابروهایشان دچار ریزش می‌شود.
کسانی که ابروهایشان براثر برخی از درمان‌ها و جراحی‌های پزشکی دچار ریزش شده است.
آن دسته از افرادی که مشکلات و نواقص مادرزادی دارند، تنها راه درمان آن کاشت می‌باشد.
کاشت ابرو برای افرادی که موی آن‌ها به‌طور کامل ریزش کرده و برای یک سال رشد ابرو نداشته‌ اند.
كسانی كه یا جای بخیه در ابروهایشان دارند می‌توانند برای ترمیم جای آن‌ها از کاشت ابرو استفاده کنند.
كسانی كه از تاتوی ابرو خود راضی نیستند و از فرم آن‌ها خسته شده‌اند نیز می‌توانند با استفاده از تكنیك های خاص و حرفه‌ای روی تاتوی خود کاشت ابرو انجام دهند.
كسانی كه به دلیل بیماری های خاص ابروی خود را از دست داده‌اند برای پركردن ابروهایشان می‌توانند کاشت ابرو انجام دهند.
خط شکستگی در ابرو که باعث ریزش مو شده‌اند.

مدت زمان لازم کاشت ابرو

مدت زمان کاشت ابرو در حدود ۴ تا ۷ ساعت زمان نیاز دارد و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. در یک جلسه درمانی بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ پیوند به هر یک از ابروها زده‌می‌شود.
این پیوند در ابتدا بر روی یک ابرو کاشته‌شده و سپس درباره آن با بیمار صحبت می‌شود و تا زمانی که بیمار از ابروی خود راضی باشد در ادامه‌ این درمان برای ابروی دوم انجام شده و در صورت نیاز پس از کامل شدن ابروی دوم می‌توان دوباره ابروی اول را اصلاح کرد.می‌توان گفت این روش درمانی سریع وبدون درد است البته امکان ورم و کبودی در اطراف چشم‌ها برای چند روز پس ازعمل جراحی وجود دارد، اما بعد از یک هفته هیچ نشانه‌ای از کاشت ابرو در صورت بیمار مشاهده نمی‌شود.

مراحل کاشت ابرو در اصفهان

مراحل انجام کاشت ابرو

به‌طورکلی کاشت ابرو یا همان پیوند ابرو فرآیندی است که طی آن ابتدا موها را از کناره‌های گوش برمی‌دارند. زیرا موهای کناره گوش نرم‌تر و مانند موهای ابرو می‌باشد، از این قسمت مو استفاده می‌کنند و در امتداد ابروهای فرد کاشت می‌کنند. موهای برداشته شده را در زیر میکروسکوپ به پیازهای موی مجزا تقسیم می‌کنند،سپس این پیازهای مو به صورت تک تک در قسمت ابرو کاشته می‌شوند تا به‌این ترتیب بتوان یک ظاهر کاملاً طبیعی برای ابرو ایجاد کرد.
کاشت ابرو هم مانند کاشت مو است و پس از چند روز موهای ابروی کاشته‌شده ریزش پیدا می‌کنند و حدود سه ماه بعد موهای جدید ابرو جوانه زده و بعد از نه ماه پس از کاشت ابرو موهای ابرو کامل درآمده و تکمیل می‌شود.
در ادامه طول کاشت ابرو در یک دوره می‌ریزد و پس از گذشت سه الی چهارماه رشد عادی خود را از سر می‌گیرد. پس از شش ماه شما می‌توانید نتایج نهایی حاصل از کاشت ابرو را مشاهده کنید.

نکات مهم در کاشت ابرو

در كاشت تاج ابرو موها باید با یک زاويه مناسب و رو به بالا خوابانده شود. زاویه خواباندن موها وقتی به سمت بدنه ابرو می‌رود به تدریج کاسته شود تا این‌که موها با زاویه صفر درجه به صورت مماس در پوست کاشته می‌شود. البته پس از رشد موهای کاشته‌شده و همچنین چرب‌کردن آن‌ها ابروی کاشته‌شده خوابیده می‌شود. اما این نکته قابل توجه است که که هیچ وقت ابروی کاشته‌شده از نظر خواب موها، کاملا شبیه ابروی طبیعی نخواهد شد.

اینستاگرام کلینیک صدف

عوارض کاشت ابرو

کاشت ابرو یک کاشت موی کوچک است. بنابراین عوارض جانبی کمی‌ دارد، ورم اطراف چشم نیز اغلب در عرض یک شب، ناپدید می‌شود.پس از جراحی اولیه امکان دارد قسمتی از اطراف چشم کبود شود، ورم کند یا ملتهب شود، البته امکان خارش نیز وجود دارد که اگراین خارش طولانی شود ممکن است به دلیل عفونت باشد که باید سریعا درمان شود. خارش را می‌توان با پماد برطرف کرد.

کلینیک صدف با یکی از مجهزترین مراکز پوست و مو اصفهان در محیطی آرام آماده بهترین خدمات در زمینه مزوتراپی و کاشت ابرو می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :کریمی [ 1402-07-30 ]
خواهر من ابروهای نازکی داشت و خیلی کم پشت ولی با کاشت ابرو خیلی عالی شد ابروهاش

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر موهای زائدلیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از پرطرفدارترین روش های رفع موهای زائد است که در سال های اخیر تقاضا براى لیزر موهای زائد افزايش زیادی داشته است . ... ادامه مطلب

تزریق فیلر به لبتزریق فیلر به لب

تزریق فیلر لب حجم از دست رفته بافت پوست را بر می‌گرداند و تزریق فیلر لب برای حجیم کردن و خوش فرم نمودن طبیعی لب‌ ها انجام می‌ شود . ... ادامه مطلب

شایعترین بیماریها و مشکلات پوستی در کودکان و نوزادانشایعترین بیماریها و مشکلات پوستی در کودکان و نوزادان

بیماری های پوستی امروزه در بین کودکان فراگیر شده است و در یک دوره خاص ممکن است کودکانمان را درگیر کند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین