منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

تزریق ژل به بینی

آنچه در این مطلب میخوانید

عمل زیبایی بینی با تزریق ژل یک روش درمانی ساده است که برای صاف کردن یا بالا بردن نوک بینی ، رفع قوز بینی، یا اصلاح انحراف بینی بدون نیاز به عمل جراحی استفاده می‌شود و برای این کار می‌توان از تزریق ژل‌ های مصنوعی برای اصلاح ظاهر نامطلوب بینی استفاده کرد. با تزریق ژل بینی همچنین می‌توان سر بینی را گردتر کرد. پزشکان متخصص کلینیک صدف در بررسی‌های قبل از عمل و معاینات حین درمان، وضعیت بینی را مشخص کرده و بر اساس معیار زیبایی بینی، فرایند تزریق ژل به بینی را طراحی می‌کند.

اینستاگرام کلینیک صدف
عمل زیبایی بینی بدون جراحی با تزریق یک روش درمانی بی‌ خطر و غیرتهاجمی است که می‌تواند به عنوان جایگزینی برای عمل جراحی رینوپلاستی یا همان جراحی سنتی زیبایی بینی مورد استفاده قرار گیرد. این موضوع در حالی است که عمل جراحی سنتی بینی یک روش درمانی تهاجمی و پرخطر برای کوچک کردن بینی می‌باشد. بسیاری از بیماران درباره انجام این نوع از جراحی نگران هستند و علت این نگرانی به خاطر عوارضی مثل خشکی بینی بعد از عمل و خطرات بالقوه ناشی از درمان است. کوچک کردن بینی بدون جراحی و با تزریق ژل عوارض جراحی بینی سنتی را به همراه ندارد. در کلینیک تخصصی پوست و موی صدف از تکنیک‌های بسیار تخصصی و سفارشی شامل استفاده از تزریق ژل برای بازیابی و بهبود مشکلات ظاهری بینی بدون جراحی ترمیمی بینی استفاده می‌شود. این روش‌ها شامل تزریق ژل‌های ماندگار برای دستیابی به یک ظاهر زیبا و نتایج بلندمدت در ارتباط با اصلاح ظاهر بینی بیمار است.

عملکرد تزریق ژل بینی یا رینوپلاستی غیرجراحی

قبل از درمان:

در این زمان از مواد بی‌حسی موضعی برای مدت 15 تا 30 دقیقه قبل از تزریق ژل به بینی استفاده می‌شود

در طول درمان:

مقادیر کمی از ژل‌های پوستی به محل‌های دقیق در پوست تزریق می‌شود. پزشک در ادامه محل تزریق‌ها را ماساژ می‌دهد تا به این ترتیب به بینی بیمار شکل دهد. در طول درمان، بیمار بطور کامل بیدار خواهد بود. در این زمان معمولاً یک آینه در اختیار بیمار قرار می‌گیرد تا به این ترتیب بیمار بتواند کنترل کامل بر نتایج درمان خود داشته باشد.
نتایج این روش درمانی بلافاصله ایجاد شده و برای 6 تا 12 ماه دوام و ماندگاری دارد.

پس از درمان:

پس از تکمیل درمان بیمار نباید به بینی خود دست زده و همچنین نباید محل درمان را به مدت 6 ساعت آرایش کند تا به این ترتیب از ایجاد عفونت در محل جلوگیری شود. در این رابطه دستورات و راهنمایی‌های لازم توسط پزشک به بیمار ارائه خواهد شد. نتایج این روش درمانی بلافاصله ایجاد شده و برای 6 تا 12 ماه دوام و ماندگاری دارد. به خاطر اینکه این نتایج به نسبت موقت هستند، به مرور زمان می‌توان در صورت بیمار اصلاحات لازم را انجام داد تا به این ترتیب ظاهر طبیعی صورت حفظ شود.

بهترین تزریق ژل بینی در اصفهان

دوره بهبودی و نقاهت تزریق ژل بینی

طول دوره بهبودی و نقاهت متناسب با روشی که بیمار و پزشک انتخاب می‌کنند متغیر است. در صورتی که ژل تزریق کرده باشید نیازی به استراحت ندارید ولی ممکن است تا چند روز دچار ورم و کبودی شوید. در صورتی که تحت عمل‌های جراحی قرار گیرید و از ایمپلنت‌های سیلیکونی استفاده کنید ممکن است کبودی و ورم در ناحیه درمان ایجاد شود که در کمتر از 2 هفته بهبود می‌یابد و در برخی از بیماران هم ممکن است زودتر از این خوب شوند. در صورتی که عمل پیوند غضروف انجام داده باشید، کبودی و ورم ناشی از آن به طور مشابه پس از مدتی برطرف می‌شود. پس از انجام هر یک از این سه روش درمانی قویاً توصیه می‌شود که بیمار از بینی خود به خصوص در سه ماه اول پس از انجام عمل جراحی یا تزریق به طور مضاعف مراقبت کند. وارد آمدن نیروی خارجی شدید ممکن است باعث انحراف ایمپلنت، حرکت ژل و یا حتی انحراف خود بینی شود.

مزایای تزریق ژل بینی

مزایای عمل بینی بدون جراحی با تزریق ژل به شرح زیر هستند
دستیابی به نتایج تقریبا ماندگاردرصورتی‌که یک بیمار درباره استفاده از روش جراحی بینی تردید دارد، زیبایی بینی بدون جراحی با تزریق ژل می‌تواند نتایج مشابه جراحی بینی سنتی را برای فرد به همراه داشته باشد، اما این نتایج برای همیشه ماندگاری و دوام ندارد
عمل بینی بدون جراحی با تزریق ژل هزینه‌ای کمتری نسبت به نرخ عمل زیبایی بینی و جراحی پولیپ بینی دارد. قیمت و هزینه تزریق ژل در بینی بستگی به مقدار تزریق و اصلاح انجام شده بر روی بینی دارد
فکر کردن به عمل جراحی یا قرار گرفتن تحت بی‌هوشی عمومی به حدی برای بعضی افراد نگران‌کننده است که از انجام عمل جراحی زیبایی بینی خودداری می‌کنند. این موضوع در حالی است که کوتاه کردن بینی بدون جراحی با تزریق ژل ۱۰۰% بدون نیاز به عمل جراحی و غیرتهاجمی انجام می‌شود و در این حالت فقط چند سوزن به بینی شما وارد می‌شود

خطرات و عوارض احتمالی

عوارض خاصی که ممکن است بعد از انجام یک عمل زیبایی بینی بدون جراحی بروز کند عبارت است از برخی
قرمزی بینی که بعد از چند روز به‌خودی‌خود برطرف می‌شود
ورم و خون‌مردگی در ناحیه بینی که به‌تدریج برطرف می‌شود و شما می‌توانید نتایج عمل را ببینید
حساس شدن بینی
بروز عفونت
آسیب‌دیدگی پوست بینی
ایجاد حالت نامتقارن یا ناهموار بر روی بینی و یا نتایجی که باعث نارضایتی شما شود


مدت‌ زمان مورد نیاز برای جلسه درمانی تزریق ژل به بینی

برای فرم دهی بینی با ژل در حالت معمول به ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان نیاز خواهد بود؛ البته اگر به درخواست مراجعه‌کننده از کرم‌های موضعی بی‌حس‌کننده استفاده شود، جلسه‌های درمانی کمی طولانی‌تر خواهند شد (با اضافه‌شدن مدت‌زمان موردنیاز جهت اثرگذاری بی‌حس‌کننده که معمولا بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه خواهد بود)

نکات و موارد احتیاطی در دوران نقاهت

یک تا دو هفته پس از تزریق ژل باید از فشار واردکردن به نقاط تزریق‌شده و حرکت‌دادن آنها (دست‌کشیدن روی بینی، ماساژدادن آن و …) خودداری کرد. قرار ملاقات مجدد هم با متخصص برای ۶ تا ۸ هفته پس از جلسه درمانی باید در نظر گرفته شود. در این مراجعه، از زوایای مختلف، از صورت عکس‌برداری می‌شود و اگر لازم باشد، چند تزریق سطحی دیگر برای رسیدن به نتیجه ایدئال انجام می‌گیرد

شاید روزی که به فکر تاتو کردن افتاده بودید و طرح‌ های تاتوی مورد نظرتون رو انتخاب می کردید، این مساله رو مد نظر قرار نداده بودید که شاید یک روز بخواهید تاتو رو پاک کنید. ولی خب شرایط و موقعیت‌ ها فرق می‌ کند. کلینیک صدف ، پاک‌ کردن تاتو با لیزر را شما عزیزان در اصفهان ارائه می‌ دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :الناز میبدی [ 1402-06-15 ]
من چند باری میخواستم عمل زیبایی بینی انجام بدم ولی همه بهم پیشنهاد تزریق ژل رو دادن میشه لطفا هزینش رو بفرمایید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
همه چیز در مورد الکتروکوترهمه چیز در مورد الکتروکوتر

کوتر دستگاهی می باشد که با ایجاد جریان الکتریکی، حرارتی را ایجاد می کند. امروزه از این نوع دستگاه ها در صنایع پزشکی و زیبایی بسیار استفاده می شود. ... ادامه مطلب

بیماری کچلی تغییر دهنده رنگ(تینه آ ورسیکالر) چیست؟بیماری کچلی تغییر دهنده رنگ(تینه آ ورسیکالر) چیست؟

تینه آ ورسیکالر یا پیتریازیس ورسیکالر می تواند خارج از کنترل رشد کند و بر رنگ طبیعی یا رنگدانه پوست شما تأثیر بگذارد. ... ادامه مطلب

ترکیبات مزوتراپی صورت کدامند؟ترکیبات مزوتراپی صورت کدامند؟

جوانسازی و تقویت پوست از طریق استفاده از فرایند‌ های زیبایی متعددی قابل دست‌ یابی است. مزوتراپی صورت یکی از فرایند‌های غیرتهاجمی در این زمینه است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین