منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / رفع موهای زائد با لیزر

رفع موهای زائد با لیزر

آنچه در این مطلب میخوانید

رفع موهای زائد با لیزر

لیزر موهای زائد بدن روشی بسیار موثر و مقرون به صرفه برای کاهش موهای زائد تمام نقاط بدن است. طیف وسیعی از درمان‌ های رفع موهای زائد با لیزر ارائه می‌شود که با بهره‌گیری از گستره وسیع این خدمات می‌توانید از پوستی صاف‌تر و بدون مو برخوردار شوید و 90 % موهای زائد خود را برای همیشه از بین ببرید.

آدرس اینستاگرام کلینیک صدف

طرز عملکرد دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد

لیزر تیرگی رنگدانه ملانین موجود در فولیکول مو را هدف قرار می‌دهد. ازآنجایی که ملانین فقط در فاز رشد مو تولید می‌شود، لیزر باید فولیکول مو را در این چرخه هدف قرار دهد. در هر زمان مفروض 10 تا 20 درصد موهای یک ناحیه معین در فاز رشد قرار دارد. بنابراین لیزردرمانی باید چند جلسه تکرار شود. تمام فولیکول‌های مو پس از چند جلسه درمان از بین می‌رود.

صورت: شامل گوش، بینی، لب بالا، چانه، گونه، خط ریش و گردن. توصیه می‌کنیم برای حالت دهی به ابروها از لیزر استفاده نکنید، البته برای از بین بردن موهای بین ابروها یا رفع حالت پیوستی ابروها منعی برای استفاده از لیزر وجود ندارد.
پاها:شامل کل پا، ران و پایین پا
پاها از مچ به پایین: شامل روی پا و انگشتان
بالاتنه: شامل کل پشت بدن، بالای بدن، قفسه سینه و شکم
ناحیه تناسلی: شامل خط بیکینی، ناحیه تناسلی
باسن

آیا لیزر موهای زائد می‌تواند مضراتی هم داشته باشد؟

اگر فرد آفتاب گرفته باشد ممکن است پوستش بسوزد و جای آن لک‌های سفید ایجاد شود. همچنین اگر بعد از لیزر مراقبت‌های لازم را رعایت نکند یا در صورت ایجاد زخم آن را دستکاری کند و تاول ایجاد شود، ممکن است جای اسکار باقی بماند. علاوه بر این اگر فردی که از لیزر استفاده می‌کند تبحر کافی نداشته باشد و شرایط دستگاه را براساس رنگ پوست بیمار درست تنظیم نکند، ممکن است منجر به ایجاد زخم، لک و تاول شود.

چه کسانی نباید از این لیزر استفاده کنند؟

کسانی که باردار هستند، کسانی که بیماری‌های عصبی دارند و ممکن است جای لیزرشان را بکنند و دستکاری کنند و کسانی که به خاطر شغل‌شان مجبورند ساعات طولانی در آفتاب باشند و همچنین کسانی که در محل مورد نظر، عفونت فعال یا زخم دارند باید تا زمان بهبود عفونت و زخم‌شان صبر کنند و از لیزر موهای زائد استفاده نکنند.

.
تعداد جلسات لازم لیزر درمانی و فواصل جلسات

اکثر بیماران باید حداقل 6 تا 8 جلسه درمان را در فواصل 8 تا 12 هفته‌ای انجام دهند. چون رشد مو طی چرخه انجام می‌شود، درمان معمولاً باید هر 8 تا 12 هفته یک بار تکرار شود. طول چرخه مو در تمام نقاط بدن یکسان نیست. وقفه بین دو درمان صورت معمولاً کمتر و حدود 8 هفته است، حال آن که لیزر موهای زائد پاها و پشت بدن در فواصل طولانی‌تر، نزدیک به 12 هفته، انجام می‌شود.
انتظار می‌رود تمام موهای درمان شده سه هفته پس از درمان بریزد. اگر مو پس از سه هفته نریزد و همچنان رشد کند، احتمالاً تحت تابش قرار نگرفته است یا به دلایل تنظیمات نامناسب دستگاه اثر لازم را دریافت نکرده است. تمام 6 تا 8 جلسه درمان باید به نحو موثر انجام شود تا نتیجه مطلوب به دست آید.
پوست پس از ریزش موها تا چندین هفته صاف و بدون مو خواهد بود. جلسه بعدی لیزردرمانی پس از رویش موهای جدید انجام می‌شود.

لیزر موهای زائد در مردان

همانگونه که بانوان علاقه دارند پوستی صاف و بدون مو داشته باشند، آقایان نیز به داشتن پوستی صاف و بدون مو علاقه‌مند هستند. مردان از لیزر موهای زائد برای قسمت‌های مختلفی چون سینه، پشت بدن، گردن، گوش و شانه استفاده می‌ کنند. بسیاری از آقایان از داشتن موهای زائد خود ناراحت هستند و حذف موهای زائد خود با تراشیدن خسته کننده است. اگر شما از جمله افرادی هستید که این مشکلات را دارید، لیزر درمانی در کلینیک صدف روشی مفید و موثر در از بین بردن موهای زائد بدن شما است. و شما برای همیشه می‌توانید با موهای زائد سینه، صورت و بدن خود خداحافظی کنید.

رفع موهای زائد با لیزر در اصفهان
مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

مراقبت بعد از لیزر موهای زائد بسیار مهم است چرا که ممکن است محلی که عمل لیزر را بر روی آن انجام شده دچار ورم و قرمزی شود که بعد از لیزر موهای زائد وجود دارد که باید با گذاشتن یخ سبب کاهش درد آن قسمت شد. بعد از لیزر موهای زائد نیازی به مسکن نیست اما گاهی این اتفاق می‌افتد که اطراف ریشه موها دلمه ببندد که بین 7-10 روز طول می‌کشد، در این صورت از پماد آنتی بیوتیک استفاده نمایید تا دلمه‌ها از بین برود. همچنین این امکان وجود دارد که رشد موی لیزر شده بین یک تا دو هفته بعد از لیزر ادامه داشته باشد و بعد از آن بریزد. بعد از لیزر موهای زائد بیمار باید از آفتاب گرفتن پرهیز کند چرا که لیزر موهای زائد برای افرادی که دارای پوست تیره‌تر می‌باشند بین 3-2 ماه به طول می‌انجامد.

کاشت یا پیوند مو به روشی درمانی گفته می‌شود که موهای مقاوم به ریزش در بدن یا سر به مناطقی که دچار طاسی و ریزش شده‌اند، منتقل می‌شوند. به این روش کاشت موی طبیعی یا پیوند مو می‌گویند. کلینیک صدف یکی از مراکز کاشت مو در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :یاسین [ 1402-07-17 ]
سلام من صورت پر مویی دارم 18 سالمه ضرری برام نداره لیزر مو زائد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تبخال تناسلی چیست و چگونه درمان میشود؟تبخال تناسلی چیست و چگونه درمان میشود؟

تب خال بیماری است که توسط ویروس هرپس سیمپلکس ایجاد می گردد. در این بیماری، موضع درگیر به صورت ملتهب همراه با مجموعه ای از ‌تاول‌های ریز نمایان می‌شود. ... ادامه مطلب

آشنایی با مدرن ترین و مؤثرترین روشهای جوانسازی پوستآشنایی با مدرن ترین و مؤثرترین روشهای جوانسازی پوست

جوانسازی پوست انواع درمان‌ های زیبایی برای بازگرداندن شادابی جوانی به پوست صورت است. جوانسازی پوست صورت را با روش‌ های مختلف جراحی و بدون جراحی ... ادامه مطلب

آیا ریزش مو قابل درمان است؟آیا ریزش مو قابل درمان است؟

در صورتی که تعادل بین رشد و ریزش مو به هم بخورد، یعنی ریزش مو ها بیشتر شود یا رشد مو ها توقف یابد، به طور کلی گفته می‌ شود که فرد دچار ریزش مو شده است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین