منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / بلفاروپلاستی / رفع افتادگی پلک با بلفاروپلاستی در اصفهان

رفع افتادگی پلک با بلفاروپلاستی در اصفهان

آنچه در این مطلب میخوانید

علل افتادگی پلک چیست؟

افتادگی پلک می‌تواند در هنگام تولد (افتادگی پلک مادرزادی) بوجود بیاید و یا به علت بالا رفتن سن ایجاد گردد، همچنین آسیب و یا عوارض بعد از جراحی آب مروارید و یا سایر جراحی‌های اصلاح بینایی ممکن است باعث بروز این بیماری گردد.
این وضعیت می‌تواند ناشی از مشکل عضلات چشم در بلند کردن پلک باشد. گاهی اوقات آناتومی صورت فرد باعث می‌شود مشکلاتی در عضلات بالابرنده پلک‌ها بوجود بیاید. تومورهای چشم، اختلالات عصبی یا بیماری‌های سیستماتیک مانند دیابت، می‌توانند از علل دیگر این عارضه باشند.

علائم و نشانه‌ های افتادگی پلک چیست؟

واضح‌ ترین نشانه افتادگی پلک، پایین‌تر بودن پلک‌ها از حالت نرمال است. علاوه بر مشکلات زیبایی، بسته به مقدار فرو افتادگی پلک‌ها، ممکن است افراد مبتلا به افتادگی پلک دچار مشکلات بینایی نیز شوند. در این حالت اغلب بیماران برای رسیدن به دید مناسب صورت خود را به بالا متمایل می‌کنند یا با بالا بردن ابروی خود سعی می‌کنند تا میدان دید مناسبی بدست آورند .
میزان این عارضه در افراد مختلف متفاوت است. اگر فکر می کنید ممکن است دچار افتادگی پلک باشید‌، عکس جدیدی از صورت خود را با یکی از عکس‌های 10 یا 20 سال پیش مقایسه نمایید و به احتمال زیاد تفاوت در پلک‌هایتان را مشاهده خواهید نمود.

جراحی زیبایی پلک یا عمل بلفاروپلاستی

جراحی پلک یا عمل بلفاروپلاستی‌، یک روش جراحی ایمن‌، مطمئن و موثر می‌باشد که در آن‌، پوست اضافه و چربی اطراف پلک‌ها برداشته می‌شود. بلفاروپلاستی یکی از رایج‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌های جوان‌ سازی صورت می‌باشد.
در این روش‌، هم به کمک تیغ‌های خاص جراحی و هم به کمک اشعه‌ی لیزر، می‌توان مشکلاتی نظیر افتادگی پلک بالا‌، پف و یا ورم زیر چشم‌، پف اطراف چشم‌ها و پوست چروک اطراف چشم‌ها‌، و اصطلاحا نگاههای فرتوت و خسته را به طور موثر‌، ایمن و قابل قبولی برطرف نمود‌.

رفع افتادگی پلک با بلفاروپلاستی در اصفهان

مزایای عمل جراحی افتادگی پلک چیست؟

بزرگ کردن قسمت بالایی میدان دید
بهبود کیفیت بینایی، به ویژه بخش روشنایی دید، که بخشی از چشم قبلاً توسط پلک بالایی افتاده پوشانده شده بود.
بازگرداندن ظاهر طبیعی به پلک
تقارن بهتر با پلك دیگر

کاندیدای عمل اصلاح افتادگی پلک

جراحی افتادگی پلک ممکن است در مواقعی لازم باشد که افتادگی پلک باعث شده که پلک فوقانی به‌ طور نسبی یا کاملاً دید را مسدود کرده باشد. در کودکان، مدیریت و درمان تهاجمی اغلب لازم است تا به این ترتیب دیدشان به طور طبیعی رشد کند.

برای معاینه پلک‌، پزشکان کلینیک صدف یک ارزیابی پتوز انجام می‌دهد. متخصص به مرکز مردمک نگاه کرده و نحوه‌ی ارتباط آن را با پلک فوقانی یعنی فاصله رفلکس حاشیه‌ ای را بررسی می‌کند. هنگامی‌ که این فاصله بیشتر از سطح مشخصی باشد، افتادگی پلک وجود ندارد، اما اگر زیر یک سطح مشخص باشد‌، افتادگی پلک وجود دارد. افتادگی پلک نیز درجه‌بندی دارد: خفیف‌، متوسط ​​یا شدید.

آدرس اینستاگرام کلینیک صدف

برای افراد دچار عدم تقارن هستند‌، شایان ذکر است که این امر فقط به بافت نرم پلک‌ها ازجمله پوست و عضله لواتور محدود نمی‌شود بلکه گاهی مربوط به ساختار طبیعی استخوان زیرین است. چهره انسان کمی نامتقارن دارد. اگر کسی به مدت طولانی به چهره خود نگاه کند، می‌تواند متوجه ی یک عدم تقارن ظریف و جزئی در دو طرف صورت خود شود.

اختلالات و مشکلات زيادي می‌تواند منجر به گودی، سیاهی و تیرگی زیر چشم شود. حالتی که صورت شخص را خسته و مریض نشان می‌دهد. یکی از راه‌ ها درمانی مؤثر در زمینه رفع گودی و سیاهی زیر چشم، تزریق فیلر در این بخش حساس از صورت است. کلینیک صدف یکی از بهترین مراکز برای تزریق ژل و تزریق فیلر در اصفهان می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :وحید نورشرق [ 1400-10-05 ]
سلام و عرض ادب نوبت جراحی برای چه زمانی امکان پذیر هست ؟ آیا دوران نقاحت دارد ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آشنایی با شایع ترین بیماری های ناخن و علل آنهاآشنایی با شایع ترین بیماری های ناخن و علل آنها

مشکلات ناخن می توانند در همه سنین تأثیر بگذارند؛ اما در افراد مسن شایع تر است. علل رایج مشکلات ناخن شامل آسیب، عفونت و بیماری های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس هستند. ... ادامه مطلب

فیشیال پوست چیست و چگونه انجام میشود؟فیشیال پوست چیست و چگونه انجام میشود؟

فیشیال پوست صورت در اصل یک روش درمانی چندمرحله‌ ای است که یکی از بهترین راه‌ های مراقبت از پوست صورت است . ... ادامه مطلب

فواید و معایب تزریق بوتاکس زیر بغلفواید و معایب تزریق بوتاکس زیر بغل

بدن برای عرق کردن به یک انتقال دهنده عصبی به نام استیل‌کولین نیاز دارد. برای رفع این مشکل، بسیاری از پزشکان و متخصصان، تزریق بوتاکس به زیر بغل را پیشن ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین