منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزرهای جوانسازی / کاربرد لیزر میکرونیدلینگ

کاربرد لیزر میکرونیدلینگ

آنچه در این مطلب میخوانید

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ نوعی روش مکانیکی است که با ابزار دستی شبیه قلم و حاوی 12 سوزن بسیار ریز استریل انجام می‌شود. تزریق راحت سوزن‌ های نازک به پوست منجربه تشکیل سوراخ و خونریزی سطحی در پوست می‌ گردد.

آدرس اینستاگرام کلینیک صدف

از آن‌ جایی که در این روش، فقط لایه‌های سطحی پوست توسط سوزن‌ ها خراشیده می‌شوند درد ناشی از این درمان بسیار خفیف است. میکرونیدلینگ در افرادی که آستانه تحمل درد آن‌ها کم است با استعمال کرم‌ های بی‌ حسی انجام می شود.

منافذ کوچکی که توسط سوزن‌ ها در سطح پوست ایجاد می‌شوند شبیه زخم هستند. از آن جایی که هر زخمی در بدن با فرایند طبیعی بهبود همراه است جراحات ناشی از میکرونیدلینگ نیز فرایند کلاژن سازی پوست را تحریک می‌ کنند. با افزایش سن فرایند تولید کلاژن به تدریج متوقف می‌شود.

میکرونیدلینگ پوست صورت فرایندی است که در طی آن تولید کلاژن و الاستین آغاز شده و در نهایت منجربه تشکیل لایه جدیدی از پوست می‌شود که سفت‌ تر و صاف‌ تر از قبل است.

چرا باید میکرونیدلینگ را به درمان‌ های جراحی ترجیح داد؟

برخی از مزایای میکرونیدلینگ پوست صورت و بدن عبارت اند از:

میکرونیدلینگ بدون درد، با حداقل ناراحتی و تخریب انجام می‌شود و موجب جوانسازی و پر شدن پوست می‌شود.
در این درمان برای کاهش خطر انتقال عفونت از سوزن‌های یکبار مصرف استفاده می‌شود.
عمق سوزن قابل تنظیم است. بنابراین می‌توان درمان را طبق نیاز و خواست‌های بیمار انجام داد.
میکرونیدلینگ که از پیشرفته‌ترین درمان‌ها است کمک می‌کند تا نواحی نظیر بینی، گوش‌ها و لب‌ها که درمان آن‌ها سخت است به راحتی انجام شود.
سوزن‌ها به‌صورت عمودی به پوست تزریق می‌شوند تا به راحتی به بافت اسکار نفوذ کنند.
میکرونیدلینگ یکی از مناسب‌ترین و سازگارترین درمان‌هایی است که منجربه نتایج مطلوب می‌گردد.
با درد و قرمزی بسیار خفیف در پوست توام است.
فرایند طبیعی بهبود بدن را کنترل می‌کند.
بدون دخالت مواد شیمیایی انجام می‌شود.
ظرفیت جذب پوست را افزایش می‌دهد.
در هر قسمت از بدن قابل اجرا است.
ظرف 3 تا 6 ماه مشکلات پوستی را درمان می‌کند.
برای انواع پوست با تن مختلف مناسب است.

کاربردهای میکرونیدلینگ چیست؟

از کاربردهای درمانی میکرونیدلینگ می‌توان به رفع نقاط تیره، اسکار ، چروک‌ های ریز، خطوط پنجه کلاغی، آکنه ، تیرگی و پف زیر چشم و درنهایت درخشندگی صورت اشاره کرد. بعد از درمان معمولا پوست صورت سفت و صاف شده و ظاهر فرد جوان‌ تر می‌شود. هیچ محدودیت سنی برای این درمان وجود ندارد. کافی است با اقدام به درمان میکرونیدلینگ شاهد جوان‌ سازی پوست صورت خود باشید.

کاربرد میکرونیدلینگ در اصفهان

میکرونیدلینگ روی دست‌ ها چگونه انجام می‌ شود؟

میکرونیدلینگ با کمک ابزار دستی به نام درمارولر (غلتک پوستی) یا درماپن (قلم پوستی) که سر آن‌ ها حاوی سوزن‌های بسیار ریز و استریل هستند انجام می‌شود. این سوزن‌ها برای ایجاد منافذ بسیار ریز در لایه درم پوست به‌صورت عمودی به پوست تزریق می‌شوند.

تکنولوژی پیشرفته میکرونیدلینگ که با چنین ابزار خاصی انجام می‌شود به کاهش ساکشن و آسیب‌های پوستی زیاد کمک می‌کند. میکرونیدلینگ شبیه لیزر پوست عمل می‌کند با این تفاوت که به صورت مکانیکی است. این تمایز بسیار حائز اهمیت است چراکه خطر ناشی از درمان با لیزر را به‌همراه ندارد.

در میکرونیدلینگ جهت درمان، به جای تزریق مواد شیمیایی به پوست سوزن‌هایی تزریق می‌شوند که توانایی بهبود طبیعی بدن را تحریک می‌ کند.

با تزریق سوزن‌ های دستگاه میکرونیدلینگ به پوست دست‌ها فاکتورهای رشد و فیبروبلاست‌ ها تحریک شده و ماده زایشی جدید پوست (ماتریس) تولید می‌شود. کلاژن عنصر اصلی ماتریس پوست است. با گذشت زمان، کلاژن جدید پوست دست‌ ها را سفت و ارتجاعی می‌ کند.

میکرونیدلینگ در چه مواردی کاربرد دارد؟

رفع جاى جوش (اسکارآکنه) و جاى زخم (جای آبله مرغان، سوختگی و …)
درمان ترک هاى پوستى (stretch marks) ناشی از بارداری و لاغری و …
جوانسازى پوست، رفع چین و چروک و منافذ باز پوست
مزونیدلینگ (ترکیب میکرونیدلینگ ومزوتراپی) که رساندن ویتامین‌ ها و دارو به لایه‌ های عمقی پوست است.
افزایش استحکام وقوام پوست ( Skin Tightening)
درمان ریزش مو وکمک به رشد مجدد موها
درمان چین و چروک دورچشم

کلینیک صدف یکی از مجهز‌ترین مراکز پوست و موی شهر اصفهان می‌ باشد که با استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاورد هاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات درحوزه درمان اسکار پوست به شما عزیزان می‎‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاشت ابرو درمانی برای ریزش ابروکاشت ابرو درمانی برای ریزش ابرو

تاتوی ابرو روشی موقت برای داشتن ابرو ضخیم است و فرم خاصی که مورد نظر شماست را ایجاد کند و یکی از روشهایی برای داشتن ابرویی زیبا می‌باشد، اما گاهی نتیجه‌ی تاتو مورد رضایت نیست و بعد از آن، ابروها حالتی طبیعی ندارند. تاتو بعد از مدت زمان کوتاهی رنگ و فرم خود را از دست میدهد و نیاز به ترمیم دارد ... ادامه مطلب

مزایا و معایب کاشت مو به روش fitمزایا و معایب کاشت مو به روش fit

کاشت مو به روش FIT یکی از متداول‌ ترین روش‌ های کاشت مو در کلینیک‌ های زیبایی و مو می‌ باشد. کاشت مو همواره یکی از بزرگ‌ ترین دغدغه‌ های همه افراد محسوب می‌ شود. ... ادامه مطلب

چطور از ایجاد جای جوش پیشگیری کنم؟چطور از ایجاد جای جوش پیشگیری کنم؟

درمان جای جوش در موارد مختلف متفاوت است . بسته به سطح حساسیت پوست ، تعداد جوش‌ ها و نزدیک بودن آنها به هم می‌ تواند درمان متفاوت باشد . ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین