منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

روش های پیوند ابرو

آنچه در این مطلب میخوانید

بهترین و جدید ترین روش پیوند ابرو چیست؟

بهترین و جدید ترین روش پیوند ابرو که تا به حال معرفی شده و همچنین در سطح دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد پیوند ابرو با تکنیک FUE می‌باشد روش کاشت ابرو FUE معایب و مضرات روش‌های قبلی را از بین برده است و آن‌ها را به نقطه قوت تبدیل کرده در تکنیک پیوند ابرو به روش FUE شما هر مدل ابرویی که دوست دارید را می‌توانید داشته باشید و دیگر نگران دوران نقاهت پس از کاشت ابرو و همچنین عوارض‌های جانبی آن نباشید چرا که در این روش تمامی عیوب برطرف سازی شده است از دیگر مزیت‌های پیوند ابرو به روش FUE می‌توان به خواب منظم مو اشاره کرد که باعث شده امروزه به عنوان محبوب‌ترین روش کاشت ابرو به شمار رود.

آدرس اینستاگرام کلینیک صدف

طول مدت انجام عمل چقدر است؟

طول مدت انجام این روش به این بستگی دارد که چه تعداد مو کاشته می‌شود. اگر عمل کاشت در انتهای سمت پایین ابرو صورت می‌گیرد معمولا 2 تا 3 ساعت به طول می‌انجامد. و اگر در انتهای سمت بالای ابرو کاشت شود، بین 3 تا 5 ساعت طول می‌کشد. علت این تفاوت زمانی این است که هر مو بایستی به دقت و به صورت تک تک درون ابرو قرار داده شود.

دلایل ریزش ابرو

تروما و جراحت جسمی مثل تصادف‌، سوختگی و ….
بیماری‌های سیستمیک یا موضعی کم کاری تیروئید و….
مشکلات رشد مادرزادی از بدو تولد هیچ مویی وجود نداشته است.
تریکوتیلومانیا (وسواس کندن مو) داشتن یک تیکی که باعث می‌شود ابروهای خود را بکنید.
درمان‌های جراحی و دارویی رادیوتراپی، شیمی درمانی، برش‌های جراحی.

علاوه بر همه این دلایل پزشکی‌، شایع‌ترین دلیل ریزش ابرو‌، ابرو برداشتن است که برای اصلاح فرم ابرو انجام می‌شود. بعد از کندن مکرر ریشه‌ها‌، ریشه‌های ابرو آسیب‌ دیده و نازک می‌شود و بعد از مدتی می‌ریزند.

بهترین روش های پیوند ابرو در اصفهان

چه کسانی می‌ توانند کاشت ابرو انجام دهند؟

هرکسی که به دلایل پزشکی و بیماری یا بد برداشتن تار ابروها، دچار ریزش ابرو می‌شود، ابروهای کم‌پشت و نازکی دارد و از فرم ابرو خود راضی نیست، می‌تواند کاشت ابرو را انجام دهد.

کاشت ابرو به چه معنی است و چگونه انجام می‌ شود؟

کاشت ابرو شامل پیوند زدن ریشه‌های مو است که از زیر پوست ناحیه‌ای در قسمت پشت سر یا بین دو گوش گرفته می‌شود که از نظر ژنتیکی دچار ریزش نمی‌شوند، و این موها بر روی ناحیه‌ای که می‌خواهیم ابرو درست کنیم، کاشته می‌شوند. این ابروهای کاشته شده، ریزش نخواهند داشت و نتایج آن دائمی است.

در کاشت ابرو (پیوند ابرو) از چه تکنیکی استفاده می‌ شود؟

کاشت ابرو در واقع نوعی پیوند مو است. ریشه‌های بکار رفته در کاشت ابرو ریشه‌های مو هستند. ریشه‌های مو پیوند شده به ناحیه ابرو جایگزین ابروهایی می‌شوند که دیگر رشدی ندارند.

درست مانند کاشت مو ، در کاشت ابرو نیز می‌توان ریشه‌های مو را از طریق دو روش مختلف برداشت کرد. یکی از این روش‌ها، تکنیک FUT است و روش دیگر تکنیک FUE می‌باشد.

به طور کلی، روش FUT برای کاشت ابرو ترجیح داده نمی‌شود، زیرا این روش نیاز به برش در ناحیه پشت سر و بخیه دارد. یکی از مهم‌ ترین معایب این روش این است که یک جای زخم آن دائمی، هرچند نازک، باقی می‌گذارد. در روش کاشت ابرو FUE ، ریشه‌های مو بدون ایجاد برش یا بخیه‌ای، از یک ناحیه در پشت سر گرفته می‌شوند، و هیچ زخم دائمی پس از انجام عمل باقی نخواهد ماند.

بعد از انجام این روش باید منتظر چه پیامدهایی باشیم؟

اصولا زمان بهبود این روش 5 تا 7 روز است. در حالی که ناحیه‌های کوچک در اطراف هر مو در طول اولین هفته بصورت صورتی رنگ نمایان می‌شود و پس از ریزش موهای این نواحی، این رنگ صورتی نیز در طول هفته‌های بعد محو می‌شود و بتدریج این نواحی طبیعی به نظر می‌رسد.

کلینیک صدف اصفهان با مجرب ترین پزشکان و با استفاده از سیستم به روز دنیا آماده خدمات در زمینه مزوتراپی مو می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بیماریهای خارش دار کدامند؟بیماریهای خارش دار کدامند؟

خارش پوست که به آن پروریت نیز می‌ گویند، یک حس آزاردهنده و نا خوشایند است و علل احتمالی آن عبارتند از بیماری‌ های داخلی و پوستی ... ادامه مطلب

تزریق چربی به پیشانیتزریق چربی به پیشانی

در این‌ جا می‌ خواهیم در مورد چین و چروک‌ های پیشانی، نحوه درمان آن‌ ها و گزینه‌ های مختلف آن بحث کنیم . گزینه‌های مختلفی برای جوان‌ سازی پیشانی وجود ... ادامه مطلب

درمان جوشهای زیر پوستیدرمان جوشهای زیر پوستی

جوش های زیر پوستی زیر سطح پوست ایجاد می شوند. اگرچه این جوش ها از فاصله دور قابل مشاهده نیستند؛ اما برآمدگی آنها مشخص است ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین