منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / درمان جوش و اسکار / اثر اندولیفت بر جای جوشهای صورت و بدن

اثر اندولیفت بر جای جوشهای صورت و بدن

جوش، زمانی ایجاد می‌شود که سلول‌های مرده پوست و چربی همراه با باکتری‌ها در منافذ پوست انباشته ‌شوند. علت ایجاد جوش ممکن است به دلایل متفاوتی از جمله عادت غذایی نامناسب، مشکلات عصبی، تغییرات غددی، نوع پوست، بهداشت نامناسب، هورمون‌های بدن، برخی بیماری‌ها، مشکلات ارثی، مصرف برخی مواد غذایی و … بستگی داشته باشد. گاهی ایجاد جوش‌های متعدد در صورت یا بدن می‌تواند اثرات و علاماتی از خود بر جای گذارد که حتی پس از مدت‌ها نیز بدن توان درمان و ترمیم آنها را نداشته باشد، که باید از روش‌های مناسب پزشکی برای درمان استفاده کرد.

آنچه در این مطلب میخوانید

امروزه روش‌های مناسبی برای رفع جای جوش و زخم وجود دارند که یکی از این روش‌ها اندولیفت است. اندولیفت، روشی نوین به منظور تحریک بافت‌ های عمقی جهت ساخت کلاژن‌ های جدید به منظور رفع جای جوش می‌ باشد. در روش اندولیفت جای جوش با استفاده از میکرو فیبر نوری لیزری یک بار مصرف (200-300 میکرون) مستقیماً زیر هیپودرم سطحی وارد می شود و نیازی به برش و ایجاد زخم ندارد. نقاط اسکار رشته های کلاژن فیبروتیک شده را با ایجاد حرارت برش داده و از هم جدا می کند و ایجاد بافت هم‌ بند را القا، درم را بازسازی و تولید کلاژن را فعال کند.

اثر اندولیفت بر جای جوشهای صورت و بدن

اندولیفت یکی از بهترین روش های لیزری برای درمان جای جوش است که به سرعت نتایج آن قابل مشاهده است. برای رفع جای جوش از روش آزاد کردن بافت های همبندی یا بافت های فیبروتیک استفاده می شود که توسط دستگاهی مخصوص انجام میشود.

مزایای اندولیفت جای جوش

نحوه انجام اندولیفت جای جوش

قبل از انجام اندولیفت، متخصص به بررسی پوست شما پرداخته و با تشخیص نوع مشکل پوستی شما شروع به آماده سازی پوست می‌کند. منظور از آماده سازی پوستی، استریل کردن پوست و در صورت نیاز استفاده از پدهای بی حسی در سطح پوست می باشد. سپس متخصص به آماده سازی دستگاه و تنظیم طول موج آن بر اساس شرایط پوستی شما پرداخته که به طور تقریبی از امواجی با طول 1470 نانومتر مورد استفاده قرار می گیرد. این امواج توسط فیبرهای نازکی که ضخامت آنها به اندازه یک تار مو است به درون عمق پوست تابانده می شود. این فیبرها از خارج از به درون پوست وارد می شود که ممکن است در محل نفوذ فیبرها اندکی درد و یا زخم سطحی مشاهده گردد. معمولاً این روش حدود یک ساعت به طول می انجامد و پس از بررسی نهایی پوست به اتمام می رسد.

اندولیفت جای جوش

آمادگی قبل از اندولیفت جای جوش

  1. پیش از انجام اندولیفت باید پوست صورت خود را به خوبی بشویید. پوست باید از هر گونه مواد آرایشی پاک شود.
  2. درصورتیکه داروی خاصی مصرف می کنید، باید پزشک در جریان باشد.

مراقبت های بعد از اندولیفت جای جوش

کاندیدای نامناسب اندولیفت جای جوش

  1. افراد دارای حساسیت های پوستی شدید
  2. افراد دارای عفونت های پوستی فعال یا غیر فعال در ناحیه مورد نظر
  3. خانم های شیرده و یا باردار
  4. افرادی دارای بیماری های خود ایمنی فعال

 اينستاگرام کلينيک صدف

هزینه رفع جای جوش با اندولیفت

هزینه اندولیفت به موارد مختلفی مانند شدت عارضه، تجربه و سطح مهارت پزشک، محل درمان، مواد مصرفی و دستگاهی که این پروسه توسط آن انجام می شود بستگی دارد.

عوارض اندولیفت جای جوش

تا کنون هیچ گونه گزارشی در مورد عوارض و محدودیت های ناشی از اندولیفت صورت ارائه نشده است. با این حال از آنجا که افراد مختلف دارای پوست های متفاوتی هستند و هر نوع پوست ممکن است واکنش های مختلفی حتی به روش های غیر تهاجمی زیبایی پوستی داشته باشد، ممکن است برخی از عوارض زیر را به صورت محدود مشاهده نمایید:

  1. کبودی مختصر در ناحیه قرار دادن فیبرها
  2. درد مختصر حین انجام اندولیفت
  3. تورم مختصر تا یک الی دو روز پس از اندولیفت
  4. قرمزی پوست به مدت دو روز پس از اندولیفت

ایا تنبلی تخمدان باعث جوش میشود؟ برای آگاهی از پاسخ این سوال کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نیلوفر [ 1402-08-14 ]
من برا ی رفع غبغب دکترم بهم اندولیفت غبغب رو پیشنهاد داد و خیلی تاثیر حوبی داشت

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عمل زیبایی کاشت مو چیست؟عمل زیبایی کاشت مو چیست؟

برای انجام عمل زیبایی پیوند مو از موهای طبیعی موجود بر سطح پوست بدن یا سر خود متقاضی استفاده خواهد شد. ... ادامه مطلب

بوتاکس و زیباییبوتاکس و زیبایی

خاصیت بوتاکس این است که عضلات را فلج می‌ کند و یا از حرکت آنها می‌ کاهد. از این خاصیت می‌ توان در پزشکی و برای جوانسازی استفاده کرد . ... ادامه مطلب

بلفاروپلاستی و رفع افتادگی پلکبلفاروپلاستی و رفع افتادگی پلک

بلفاروپلاستی به معنی جراحی پلاستیک پلک است که به صورت عبارت‌ های بلفاروپلاستی پلک بالا (فوقانی) و بلفاروپلاستی پلک پایین (تحتانی) نیز گفته می‌ شود . ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین