منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات و بیماری های پوستی / اندولیفت بهترین روش برای رفع تیرگی پوست صورت و بدن

اندولیفت بهترین روش برای رفع تیرگی پوست صورت و بدن

رنگ پوست یکی از فاکتورهای تعیین کننده زیبایی است و بدون تردید، زیبایی پوست بر زیبایی چهره و بدن تأثیر زیادی دارد. منظور از پوست زیبا، پوستی روشن و شفاف است که اثری از تیرگی در آن نمی ‌بینید.گاهی اوقات به دلایل مختلف، پوست، روشنی خود را از دست می‌دهد و دچار تیرگی می‌شود. روشن سازی پوست با لیزر اندولیفت یک روش پزشکی است که در آن پرتوهای متمرکز از نور پالس کوتاه بر روی مناطق هدفمند پوست تابیده می شوند تا روشن شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

این روند، رشد جدید سلولهای تازه پوست را تحریک می کند که در نهایت منجر به ایجاد روشن تر شدن پوست می شود. در این پروسیجر از میکروفیبرهای نوری بسیار نازک مخصوصی به قطر 200 تا 300 میکرون (میکروکانولا مخصوص) بهره گرفته میشود تا به راحتی، بدون بیهوشی (سرپایی)، بدون هیچگونه سوراخ، برش و خون ریزی، پرتوهای لیزر را مستقیماً زیر پوست و در لایه هیپودرم وارد شود.

علت تیرگی و سیاهی پوست

شایع‌ترین اشکال تیرگی پوست در اثر آسیب نور خورشید، به ویژه در اثر پرتوهای فرابنفش به وجود می‌آیند. تیرگی پوست همچنین می‌تواند در اثر تغییرات هورمونی ناشی از اختلالات مادرزادی یا هورمونی (همانگونه که در بیماری آدیسون رخ می‌دهد) یا ترکیبی از عوامل نظیر نور خورشید یا واکنش‌های پوستی (در اثر حساسیت نسبت به یک ماده شیمیایی یا گیاهی) نیز به وجود بیاید.

۱) علل ژنتیکی تیرگی پوست

تیرگی پوست ممکن است در اثر تعدادی از اختلالات مادرزادی یا ژنتیکی به وجود بیاید که عبارتند از:

۲) علل هورمونی تیرگی پوست

تیرگی پوست همچنین در اثر تغییرات هورمونی و در بیماری‌های زیر دیده می‌شود:

۳) علل محیطی تیرگی پوست

تیرگی پوست می‌تواند در اثر قرارگیری در معرض عوامل محیطی بوجود بیاید. در این حالت عواملی نظیر موارد زیر در ایجاد تیرگی مؤثرند:

۴) سایر علل تیرگی پوست

اندولیفت بهترین روش برای رفع تیرگی پوست

نقاط مستعد تیرگی پوست

این تیرگی‌های پوستی در نواحی مانند کشاله ران، زیر بغل، زانوها، ناحیه واژینال و… شایع‌تر است.

مزایای اندولیفت

اندولیفت بهترین روش برای رفع تیرگی پوست صورت و بدن

روشن کردن پوست با لیزر یک روش پزشکی است که در آن پرتوهای متمرکز از نور پالس کوتاه بر روی مناطق هدفمند پوست تابیده می شوند تا پوست آسیب دیده از بین برود. این روند، رشد جدید سلولهای تازه پوست را تحریک می کند که درنهایت منجر به روشن تر پوست می شود.

رفع تیرگی بیکینی با اندولیفت

اندولیفت یک روش غیر تهاجمی زیبایی است که از امواج لیزر کمک گرفته میشود تا با استفاده از آنها رنگدانه هایی به نام ملانین را از بین می برد و در نتیجه تیرگی بیکینی برطرف می شود.

نحوه انجام اندولیفت پوست

قبل از انجام اندولیفت، متخصص به بررسی پوست شما پرداخته و با تشخیص نوع مشکل پوستی شما شروع به آماده سازی پوست می‌کند. منظور از آماده سازی پوستی، استریل کردن پوست و در صورت نیاز استفاده از پدهای بی حسی در سطح پوست می باشد. سپس متخصص به آماده سازی دستگاه و تنظیم طول موج آن بر اساس شرایط پوستی شما پرداخته که به طور تقریبی از امواجی با طول 1470 نانومتر مورد استفاده قرار می گیرد. این امواج توسط فیبرهای نازکی که ضخامت آنها به اندازه یک تار مو است به درون عمق پوست تابانده می شود. این فیبرها از خارج به درون پوست وارد می شود که ممکن است در محل نفوذ فیبرها اندکی درد و یا زخم سطحی مشاهده گردد. معمولاً این روش حدود یک ساعت به طول می انجامد و پس از بررسی نهایی پوست، به اتمام می رسد.

آمادگی قبل از اندولیفت

  1. چنانچه بیماری خاصی دارید و از داروهای خاصی استفاده می کنید حتماً به پزشک اطلاع دهید .
  2. اگر مصرف مشروبات الکلی و دخانیات دارید یک تا دو هفته قبل از اندولیفت آن را ترک کنید .
  3. از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین خودداری نمایید .
  4. پوست نواحی که قرار است اندولیفت روی آن انجام شود بایستی کاملاً تمیز و بدون آرایش باشد .
  5. از اپیلاسیون و برنزه نمودن ناحیه مورد درمان جداً پرهیز کنید .

مراقبت های لازم پس از انجام اندولیفت

اينستاگرام کلينيک صدف

کاندیدای نامناسب اندولیفت

عوارض جانبی اندولیفت

در متد درمانی اندولیفت عارضه جانبی جدی و عمده ای گزارش نشده است و فقط ممکن است در برخی افراد در محل ورود فیبر کمی کبودی و تورم ایجاد شود که مشکل خاصی ایجاد نمی کند و پس از دو تا ۳ روز به طور کامل برطرف می گردد.

هزینه رفع تیرگی پوست با اندولیفت

نوع پوست، وسعت پوست مورد درمان، ناحیه جغرافیایی کلینیک مربوطه، شدت مشکل پوستی، شهرت و میزان تخصص پزشک معالج و نوع دستگاهی که برای اندولیفت صورت مورد استفاده قرار میگیرد، همگی میتواند در تعیین هزینه و قیمت این روش تأثیرگذار باشند.

برای آگاهی بیشتر از اینکه اندولیفت چیست و چه کاربردی دارد ؛ روی لینک کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا لکه های ماه گرفتگی درمان میشوند؟آیا لکه های ماه گرفتگی درمان میشوند؟

ماه گرفتگی یا تیرگی مادرزادی یک قسمت از پوست معمولاً از زمان تولد وجود دارد و در اکثر موارد یک اختلال دائمی ‌محسوب می‌ شود. ... ادامه مطلب

فرو رفتن ناخن در گوشتفرو رفتن ناخن در گوشت

فرو رفتن ناخن در گوشت، بسیار شایع است در مورد نوزادان فرو رفتن ناخن در گوشت پا و عفونت آن به کرات رخ می دهد. ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست صورت با لیزرجوانسازی پوست صورت با لیزر

درصورت عدم درمان خطوط ریز صورت به چین و چروک پوست تبدیل می شوند ، خطوط افقى پیشانی در اثر حرکت بالا انداختن ابروها ایجاد مى‌ شوند . ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین