منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / بالا بردن ابرو با تزریق بوتاکس

بالا بردن ابرو با تزریق بوتاکس

لیفت ابروها یک عمل جراحی زیبایی است که می‌توان با بالا کشیدن ابروها، باعث شود چشم‌ها بازتر شوند و پوست‌های چروکیده و شل صورت، از هم باز شوند و صاف شوند و در نهایت ظاهر شخص بسیار جوان‌تر به نظر می‌آید. لیفتینگ ابرو ویا همان بالا بردن ابرو، یک عمل زیبایی محبوب است که هر روز به محبوبیت آن افزوده می‌ شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

وجود یک ابروی افتاده می‌تواند باعث برجسته به نظر رسیدن بالای پلک و ایجاد یک ظاهر خسته یا ناراحت شود. در این حالت با توجه به شدت افتادگی ایجاد شده، می‌توان از روش‌های درمانی جراحی و غیر جراحی بالا کشیدن ابروها بطور موثر برای ایجاد یک ظاهر جوان‌تر استفاده کرد تا چشمان بیمار براق‌تر و سر زنده‌تر به نظر برسد و وضعیت ظاهری در ناحیه پیشانی اصلاح شود. با وجودی که شما می‌توانید ظاهر ابرو و پیشانی خود را با عمل جراحی بالا کشیدن پیشانی جوان کنید، در بعضی موارد، روش‌های درمانی غیر جراحی نیز برای شما کافی هستند و نیازی به استفاده از روش‌های جراحی نیست. تزریق بوتاکس برای لیفتینگ ابرو یا بوتاکس پیشانی می‌تواند به تنهایی یا به همراه عمل جراحی افتادگی پلک برای بیمار استفاده کرد و به این ترتیب ظاهر صورت بیمار را اصلاح کرد.

تزریق بوتاکس می‌ تواند به صاف شدن خطوط و چین و چروک ایجاد شده در ناحیه پیشانی همچنین بالا رفتن و لیفت ابروها کمک کند. تزریق بوتاکس لیفت ابرو در کلینیک صدف اصفهان به صورت سرپایی و با کمترین عوارض قابل انجام می باشد.

روش‌ های درمانی بدون جراحی با بوتاکس

امروزه می‌توان تزریق سم بوتولونیوم (بوتاکس) را در عضلات خاص بدن که مسئول بالا کشیدن ابروها هستند، انجام داد. در این حالت تزریق بوتاکس پیشانی و ابرو می‌تواند به ریلکس شدن عضلاتی که نقش اصلی در باز نگه داشتن ناحیه چشم و ایجاد ظاهر مناسب برای آن دارند، کمک موثر کند، عوارض تزریق بوتاکس بسیار ناچیز بوده و نتایج این روش درمانی بین 3 تا 6 ماه ماندگاری و دوام دارد. روش بوتاکس ابرو درمانی بیشتر برای بیمارانی مناسب است که افتادگی خفیف ابرو دارند. هنگامی که این افتادگی کم یا شدید باشد، تزریق بوتاکس در واقع فقط می‌تواند مشکل افتادگی ابرو را تشدید کند. اما تزریق بوتاکس یک انتخاب عالی برای خطوط افقی ایجاد شده بر روی پیشانی و نیز خطوط عمودی تشکیل شده بین ابروها است.

هنگام استفاده از روش لیفت ابرو با بوتاکس چه اتفاقی می افتد؟

در اکثر موارد، نحوه تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو بسیار سریع است. در این حالت جراح معمولاً مواد مورد نظر را در عضلات مسئول کشیدن ابروها به سمت پایین تزریق می‌کند، زیرا این عضلات عامل اصلی ایجاد افتادگی ابرو یا ظاهر ورم کرده پلک‌ها هستند. با توجه به اینکه بوتاکس صورت می‌تواند ارسال سیگنال از سمت اعصاب به عضلات درمان شده را متوقف کند، عضلاتی که می‌توانند ابرو را بالا نگه دارند خواهند توانست وظیفه خود را بدون وجود نیروی مخالف از طرف عضلاتی که ابرو را به سمت پایین می‌ کشند، انجام دهند ولیفت پیشانی انجام می‌پذیرد.

علاوه بر این جراح می‌تواند تزریق بوتاکس را در عضلات عامل ایجاد چین و چروک و خطوط اخم یا دو خط عمودی بین ابروها تزریق کند و به این ترتیب خطوط، ترک‌ها و چین و چروک‌های ایجاد شده در این بخش را با کمترین عوارض بوتاکس درمان و صاف نماید.
معمولاً انجام این روش درمانی به حدود 15 دقیقه زمان نیاز دارد. عوارض بوتاکس بسیار ناچیز است، ناراحتی بیمار در طول این درمان در سطح حداقل است، زیرا تزریق با استفاده از سوزن‌ های بسیار کوچک انجام می‌شود. در ادامه مشاهده نتایج تزریق به چند روز تا یک هفته زمان نیاز دارد. با تقبل هزینه لیفت پیشانی هنگامی که این نتایج آشکار شد، معمولاً روش تزریق بوتاکس برای مدت سه تا چهار ماه دوام و ماندگاری خواهد داشت.

 بالا بردن ابرو با تزریق  بوتاکس در اصفهان

افراد مناسب برای استفاده از این روش

بعضی بیماران انتخاب‌های بهتری جهت استفاده از روش تزریق بوتاکس برای لیفت و بالا کشیدن ابرو در مقایسه با سایرین هستند. اگر ابروی شما به خاطر حرکت عضلات دچار افتادگی شده است، احتمالاً شما می‌توانید نتایج بهتری را با تزریق بوتاکس برای بالا کشیدن ابرو در مقایسه با حالتی مشاهده کنید که مشکل افتادگی ابرو مربوط به از دست دادن بافت چربی در این ناحیه باشد. در بعضی موارد، ممکن است بیمار تصمیم بگیرد که از روش درمانی لیفت ابرو به همراه تقبل هزینه بوتاکس استفاده کند. در این حالت جراحی لیفت ابرو می‌تواند به بالا آوردن ابرو کمک کند، و تزریق بوتاکس بر کاهش و رفع خط اخم و خطوط ایجاد شده بر روی پیشانی تمرکز دارد.

استفاده از بوتاکس برای لیفت ابروها و از بین بردن خط اخم دارای مزایای محدود در مقایسه با روش جراحی است. یکی از بزرگترین مزایای بالا کشیدن ابرو به این روش مربوط به عدم وجود دوره ریکاوری پس از درمان است.

با وجود این که پس از تزریق بوتاکس لازم است سر برای چند ساعت بالا نگه داشته شود، اما شما می‌توانید بلافاصله پس از درمان به محل کار خود باز گردید و فعالیت‌های روزمره مورد نظر خود را انجام دهید. علاوه بر این روش تزریق بوتاکس معمولاً برای اکثر بیماران راحت و بدون درد است. اگر شما در این زمان احساس ناراحتی داشتید، می‌توانید با جراح خود درباره استفاده از مواد بی حسی موضعی برای کاهش ناراحتی صحبت نمایید. مشابه زمانی که از عمل جراحی برای لیفت ابرواستفاده می‌شود، شما می‌توانید برای نحوه انجام بالا بردن ابرو، تزریق بوتاکس را با سایر روش‌های درمانی ترکیب کنید.

در این حالت شما می‌توانید از تزریق ژل در سایر نواحی صورت خود به منظور اصلاح خطوط و چین و چروک‌ های ایجاد شده استفاده کنید. علاوه بر این شما می‌توانید تزریق بوتاکس را قبل یا بعد از سایر انواع عمل جراحی انجام دهید. برای مثال، شما می‌توانید یک عمل جراحی لیفت و کشیدن پوست صورت برای اصلاح افتادگی در نواحی چانه وکشیدن پوست گردن خود انجام دهید و بطور همزمان از تزریق بوتاکس برای بهبود وضعیت ظاهری ناحیه ابرو بهره گیرید.

معایب درمان با بوتاکس

روش درمانی تزریق بوتاکس دارای معایب محدود می‌باشد. یکی از مهم‌ترین این معایب طول مدت ماندگاری و دوام نتایج درمان در مقابل قیمت بوتاکس است. در اکثر موارد، نتایج حاصل از تقبل قیمت تزریق بوتاکس برای چند ماه ماندگاری دارد. این موضوع به معنی این است که شما ممکن است به حداکثر 3 یا 4 بار تزریق بوتاکس در هر سال برای حفظ نتایج نیاز داشته باشید. با وجودی که این نحوه انجام لیفت ابرو در مقایسه با جراحی ارزان‌تر است و به زمان کمتری نیاز دارد، در صورتی که شما نیاز به تکرار تزریق‌ها داشته باشید، هزینه تزریق بوتاکس شما هم از نظر مالی و هم زمانی به سرعت افزایش خواهد یافت.
صرف نظر از اینکه شما تصمیم گرفتید هزینه بالا کشیدن ابرو را با عمل جراحی یا تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو و اصلاح ناحیه پیشانی و جوان‌تر کردن آن تقبل کنید، لازم است که با یک پزشک متخصص که دارای تجربه مناسب در هر دو این روش‌های درمانی است و در مورد هزینه تزریق بوتاکس و جراحی و هزینه لیفت ابرو صحبت کنید. به این ترتیب پزشک متخصص با توجه به علت افتادگی پلک چشم می تواند بهترین روش برای دستیابی به اهداف مورد نظر را به شما پیشنهاد دهد.

در کلینیک صدف برترین برند بوتاکس تحت عنوان زئومین برای تزریق بوتاکس بیماران محترم استفاده می‌ گردد.

آدرس صفحه اینستاگرام

زئومین برترین برند بوتاکس

این برند ازکمپانی معتبر MERZ آلمان بعنوان یکی ازمعتبرترین مواد بوتاکس در کلینیک تخصصی صدف استفاده می‌گردد بدون عارضه است و تاثیر درازمدت ومطمئنی دارد.

کلینیک پوست و مو صدف اصفهان، همراه با تیم حرفه‌ ای و پزشکان مجرب، لیزر موهای زائد شما را با جدیدترین دستگاه‌ ها، به بهترین شکل ممکن و بروزترین تکنولوژی‌های روز دنیا انجام می‌ دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا ماینوکسیدیل در درمان ریزش مو مؤثر است؟آیا ماینوکسیدیل در درمان ریزش مو مؤثر است؟

ماینوکسیدیل باعث افزایش رشد مو در افراد مبتلا به طاسی با الگوی مردانه و زنانه (ریزش مو ارثی یا آلوپسی آندروژنی) می‌ شود. ... ادامه مطلب

بهترین لیزرهای جوانسازیبهترین لیزرهای جوانسازی

ظهور چین و چروک در پوست صورت به دلیل از بین رفتن چربی و خاصیت کشسانی پوست است. در این مقاله با معرفی روشهای جوانسازی پوست همراه ما باشید. ... ادامه مطلب

آیا بیماری لیکن پلان خطرناک است؟آیا بیماری لیکن پلان خطرناک است؟

لیكن پلان بیماری است كه به طور شایع به صورت ضایعات كوچك برجسته بر روی پوست، مچ دست، پاها و دیگر نواحی بدن بروز می كند، این ضایعات در صورت درمان نشدن ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین