منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مراقبت های پوستی / آنالیز پوست چیست و چه کاربردی دارد؟

آنالیز پوست چیست و چه کاربردی دارد؟

علم درماتولوژی یا شناخت بیماری‌های پوست ومو دانشی است که برمبنای مشاهده پایه ریزی شده است. در این راستا استفاده از وسایلی که قدرت تشخیص را بالا می‌برند، توانایی پزشک را در درمان موثر مشکلات پوست افزایش می‌دهند. یکی از این سیستم‌ ها دستگاه آنالیز پوست و مو می‌باشد.استفاده ازدستگاه آنالیز پوست و مو منجر به تحولی جدی در تشخیص مشکلات پوست و مو شده است .

آنچه در این مطلب میخوانید

این دستگاه مجهز به چندین لنز با بزرگنمایی‌های متعدد می‌باشد که به تشخیص بهتر مشکلات پوست و مو کمک می‌کند. ضمنا قادر به تهیه‌ی عکس با بزرگنمایی چندین برابر از تمام نقاط پوست و مو بوده و با کمترین میزان خطا در تشخیص قادر به یاری رساندن به پزشک برای تعیین وضعیت فعلی پوست و تعیین میزان پاسخ به درمان می‌باشد .و با این دستگاه می‌توانیم براحتی میزان تاثیر اقدامات درمانی مانند لیزر فراکشنال ، پی‌ارپی، میکرودرم ابریژن و میزان تاثیر داروها را برمشکلات بیمار ارزیابی نموده و از میزان اثر بخشی آن مطلع شویم.

آنالیز پوست و مو در اصفهان

تشخیص مشکلات پوست

در تشخیص مشکلات پوست این دستگاه با تعیین میزان هیدراتاسیون (آب ) بافتی، میزان چربی سطحی پوست، تعیین وضعیت چین چروک‌ پوست ، تصاویر تشخیصی از اطرف چشم قبل و بعد از تزریق بوتاکس ، پی آر پی و لیزر، بررسی سبوم لایه‌های زیرین پوست، رنگدانه‌ها ، تشخیص میزان پیگمانتاسیون لک‌های پوستی و بررسی میزان پاسخ این پیگمانتاسیون‌ها به درمان و تعیین میزان باز بودن منافذ باز پوست ، تعیین عمق اسکار جوش قبل وبعد از درمان‌های پوستی وتعیین میزان الاستیسیته ی پوست کمک بسیار موثری در تشخیص مشکلات پوستی می‌باشد.

آدرس اینستاگرام کلینیک صدف

تشخیص بیماری‌ های مو

این دستگاه در زمینه‌ی تشخیص بیماری‌های مو نیز کمک بسیار موثری بوده و با استفاده از آن قادر هستیم میزان رطوبت ساقه‌ی مو، آسیب دیدگی ساقه‌ی مو قبل و بعد از رنگ شدن، بررسی موخوره ، وضعیت ریشه‌ی مو و اینکه مو در کدامیک از فازهای رشد (رشد،استراحت و ریزش) قرار دارد را تعیین کنیم . با کمک این دستگاه می‌توانیم تعداد مو در واحد سطح را تعیین کرده و با تعیین تراکم و ضخامت موها قادر هستیم، مشکل فعلی موها را تشخیص دهیم و اینکه با چه روشی ( دارو، مکمل، پی آر پی ) می‌توانیم وضعیت موها را بهبود بخشیم.

کلینیک صدف اصفهان ، همراه با تیم حرفه ای و پزشکان مجرب، لیزر موهای زائد شما را با جدیدترین دستگاه‌ها، به بهترین شکل ممکن و بروزترین تکنولوژی های روز دنیا انجام می‌دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ظفر [ 1402-07-05 ]
سلام خانم دکتر با دستگاه آنالیز پوست میشه خال و کک مک و همینطور تاتو ابرو رو پاک کرد ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا لیزر موهای زائد حین مصرف راکوتان امکان پذیر است؟آیا لیزر موهای زائد حین مصرف راکوتان امکان پذیر است؟

لیزر موهای زائد یکی از بهترین راه ها برای از بین رفتن موهای زائد است. این روش باید در کلینیک های معتبر و زیر نظر پزشکان متخصص در این زمینه انجام شود ... ادامه مطلب

جوانسازی صورت با فیلر خط خندهجوانسازی صورت با فیلر خط خنده

به مرور زمان با خندیدن ، خطوط عمیقی در دور لب و دهان شکل می‌ گیرد . تزریق فیلر یا ژل ، یکی از پرطرفدارترین روش‌ ها برای برطرف کردن خط خنده است . ... ادامه مطلب

چین و چروک صورتچین و چروک صورت

با افزایش سن، پوست‌ تان کلاژن و الاستین کمتری تولید می‌کند که این امر باعث نازک شدن و کاهش مقاومت پوست شما و در نتیجه ایجاد چین‌ و چروک روی آن می‌شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین