منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

تزریق چربی

آنچه در این مطلب میخوانید

یکی از نشانه‌ های پیری، کاهش حجم صورت و سایر بافت‌های بدن است. با افزایش سن به آرامی بالشتک‌های چربی که در بخش‌های مختلف بدن قرار دارند، تحلیل می‌روند و باعث استخوانی شدن ظاهر اندام و افزایش عمق خطوط و چین و چروک‌ ها می‌شود. روش‌های زیادی بر جبران حجم از دست رفته، رفع چین و چروک‌ها و به طور کلی جوانسازی پوست وجود دارد. تزریق چربی یکی از بهترین و موثرترین روش‌های جوانسازی و حجم‌دهی به پوست است که در سال‌های اخیر تا حد زیادی مورد اقبال واقع شده است. در تزریق چربی از چربی‌های خود بدن استفاده می‌شود. اثرات آن ماندگاری بیشتری دارند و بافت‌های بدن واکنش بدی به چربی‌های تزریقی نمی‌دهند.

بهترین تزریق چربی جوانسازی در اصفهان

عوامل تاثیرگذار در تزریق چربی

1-انتخاب محلی که مناسب برای دریافت چربی است.

2-میزان عروق و تحرک محل گیرنده چربی

3-میزان تماس بافت چربی با هوا، خون و لیدوکایین.

4-تکنیک گرفتن و تزریق چربی

5-میزان چربی تزریق شده.

محل‌ های برداشت چربی جهت تزریق چربی

انتخاب محل دهنده چربی مهم است. قسمت خارجی ران محل تزریق است ولی چربی از محل‌های دیگر از جمله شکم، باسن و.. هم قابل استخراج است، استخراج چربی از نواحی از بدن که به رژیم غذایی مقاوم است ارجح می‌باشد.
اجتناب از آسیب سلول‌های چربی در هنگام استخراج مهم است بدین لحاظ باید از سرنگ‌های مخصوص و با حداقل فشار منفی اقدام به انجام این عمل نمود. وجود خون در چربی تزریق شده باعث تخریب سریع‌تر سلول‌های چربی می‌شود لذا جدا کردن خون و لیدوکایین از چربی ضروری است. در نواحی با پوست نازک از تزریق سطحی و بیش از میزان لازم باید اجتناب کرد. ماندگاری چربی تزریق شده وابسته به تکنیک تزریق چربی و همچنین ناحیه گیرنده از چند ماه تا چند سال متغیر است. نواحی با کمترین تحرک و بالاترین خون‌رسانی، بیشترین ماندگاری را دارند. بیشترین ماندگاری در نواحی پیشانی، زیر چشم، گونه و پشت دست و کمترین ماندگاری در ناحیه لب، خط اخم و خط خنده می‌ باشد.

مزایای تزریق چربی

مزیت تزریق چربی نسبت به تزریق انواع پركننده‌ها مانند ژل‌ ها بسیار زیاد است.
اما ماندگاری چربی تزریق شده همانطور كه قبلا گفته شده بستگی به نحوه برداشت و نحوه تزریق دارد. كه نكات كلیدی آن اگر رعایت شوند از ماندگاری بسیار طولانی برخوردار خواهد بود. چربی را میتوان بمدت 6 ماه در یخچال‌های معمولی و 2 سال در یخچال‌های صنعتی نگهداری و سپس مجددا تزریق كرد. بنابراین اگر فردی پس از تزریق اول بخواهد مجددا قسمتی از ناحیه تزریق شده را پر كند چربی به راحتی در دسترس است و فقط نیاز به یک تزریق مجدد دارد.
تزریق چربی همان قوام طبیعی چربی است كه لمس چربی بسیار نرمال بنظر می‌رسد در حالی كه ژل و یا پروتز سفت و مشخص می‌باشد و قابل تشخیص است كه چیزی غیر طبیعی در زیر پوست وجود دارد.
امكان ایجاد عفونت در ژل‌ ها و پروتزها بسیار بیشتر از چربی است
از مزایای مهم دیگر چربی، عدم امکان ایجاد آلرژی است كه در ژل‌ها شایعتر می‌باشد

صفحه اینستاگرام کلینیک صدف

عوارض تزریق چربی

کلینیک تخصصی پوست و مو صدف، بهترین کلینیک تزریق چربی در اصفهان است که فرصتی ویژه را برای علاقه مندان به زیبایی فراهم خواهد کرد.
در برخی موارد در صورت رعایت نکردن اصول از طرف پزشک جراح یا خود فرد، عفونت هم جزو عوارض احتمالی است. البته عوارض این عمل بیشتر به شكل تورم در ناحیه تزریق شده است كه پس از 2 هفته از بین می‌رود. معمولا کبودی ندارد.(به جز در ناحیه زیر چشم كه امكان کبودی هست و آن هم طی 12-10 روز از بین خواهد رفت.)

ماندگاری تزریق چربی

نتایج تزریق چربی تماما بستگی به تکنیک انجام و مهارت پزشک دارد و اگر درست و دقیق انجام نشود چربی برای مدت 4-3 هفته بیشتر دوام نخواهد داشت و جذب می‌شود.

کلینیک تخصصی پوست و مو صدف ، بهترین کلینیک تزریق بوتاکس دراصفهان است که فرصتی ویژه را برای علاقه‌مندان به زیبایی را فراهم خواهد کرد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :اعتمادفر [ 1402-07-13 ]
من صورت لاغری دارم و در کل لاغرم از کجا بدونم که میشه از چربی بدن خودم برای تزریق استفاده کرد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بلفاروپلاستی و رفع افتادگی پلکبلفاروپلاستی و رفع افتادگی پلک

بلفاروپلاستی به معنی جراحی پلاستیک پلک است که به صورت عبارت‌ های بلفاروپلاستی پلک بالا (فوقانی) و بلفاروپلاستی پلک پایین (تحتانی) نیز گفته می‌ شود . ... ادامه مطلب

درمان چین و چروک اطراف چشمدرمان چین و چروک اطراف چشم

جوانسازی پوست دور چشم به درمان‌ های مختلفی اشاره دارد که به منظور صاف کردن چین و چروک‌ های اطراف چشم ، درمان پف پلک و گودی زیر چشم انجام می شود ... ادامه مطلب

تزریق فیلر بینی برای بینی های استخوانی بهتر است یا گوشتی؟تزریق فیلر بینی برای بینی های استخوانی بهتر است یا گوشتی؟

تزریق فیلر بینی یک روش غیر جراحی برای کمک به کوچکتر و باریکتر به نظر رسیدن بینی یا اصلاح برآمدگی روی بینی و یا کلا اصلاح فرم بینی است . ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین