منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / همه چیز در مورد تزریق ژل لب

همه چیز در مورد تزریق ژل لب

آنچه در این مطلب میخوانید

چرا تزریق ژل لب

لب یکی از قسمت‌های صورت است که با افزایش سن حجم لب کم شده، ارتفاع لب کاهش یافته و برجستگی آن در صورت کاهش می‌یابد. تزریق ژل لب می‌تواند برای رفع این تغییرات و زیبایی صورت بسیار مفید باشد. حجم لب، ارتفاع و برجستگی آن تحت تاثیر سن قرار خواهند گرفت. لب تحتانی به طور طبیعی از لب فوقانی بزرگ‌تر و حجیم‌ تر است و نیمه راست و چپ هر کدام از لب‌ها شبیه هم هستند که حجم و تقارن در این دو نیمه بسیار مهم است. در تزریق ژل، کاری که انجام می‌شود این است که حاشیه لب برجسته و حجم داده می‌شود و بدین ترتیب است که به زیبایی صورت از طریق تزریق ژل لب افزوده می‌شود.

آدرس اینستاگرام کلینیک صدف

لب فوقانی از دو قسمت لب سفید و لب قرمز تشکیل شده است که توسط حاشیه لب از یکدیگر جدا شده‌اند. با تشکیل چروک عمودی و موازی در قسمت سفید لب فوقانی ظاهر نامطلوبی ایجاد می‌شود و در صورت استفاده از روژ لب بصورت خطوط عمودی قرمز رنگ در لب بالا خودش را نشان می‌دهد. بطور معمول لب تحتانی کمی جلوتر از آن قرار گرفته است. می‌توان گفت لب تحتانی حدودا دو برابر لب فوقانی می‌باشد. نیمه راست و چپ هر کدام از لب‌ها بعنوان دو قلو نسبت به یکدیگر تصور می‌شوند.

بهترین تزریق ژل لب در اصفهان

آیا تزریق ژل لب ایمن است؟

ژل‌های لب‌ یک درمان زیبایی هستند بنابراین همیشه این احتمال وجود دارد که چیزی اشتباه رخ دهد. به همین دلیل، کلینیک صدف به شما پیشنهاد می‌کند که اجازه دهید فرد حرفه‌ای واجد شرایط و معتبر برای انجام آن اقدام کند. هرگز وسوسه نشوید که تزریق ژل خود را در سالن زیبایی انجام دهید. اگر تزریق ژل لب به مشکلی بر خورد کند یک آرایشگر یا یک فرد غیر پزشک نمی‌تواند آن را درمان کند و به حالت طبیعی برگرداند.

مراقبت‌ های مهم بعد از تزریق ژل لب

رعایت یکسری نکات و انجام دادن مراقبت‌های لازم بعد از تزریق ژل لب، به شما کمک می‌کند تا میزان کبودی و تورم بعد از تزریق ژل را به حداقل رسانده و ماندگاری و دوام ژل لب را افزایش دهید و نتیجه دلخواه خود را مشاهده کنید. بنابراین انجام این مراقبت‌ها دارای اهمیت زیادی هستند.

در ساعات اولیه بعد از تزریق ژل، از یک گاز استریل بر روی لب‌ها استفاده کنید و تا سه روز بعد از تزریق ژل، در هنگام بیرون رفتن از خانه از ماسک استفاده کنید. استفاده از ماسک باعث می‌شود هنگامی که در معرض آلودگی و هوای آزاد قرار می‌گیرید، میکروب و عوامل عفونت‌زا از طریق سوراخ‌های تزریق ژل وارد لب نشده و از خطر بروز عفونت و افزایش تورم لب‌ها در امان بمانید. استفاده از ماسک علاوه بر جلوگیری از بروز عفونت، از تابش نور آفتاب به لب‌های تزریق شده جلوگیری می‌کند و در نتیجه باعث دوام و ماندگاری بیشتر ژل تزریقی به لب می‌شود.

تا سه روز بعد از تزریق ژل هیچگونه ضربه و فشاری به لب‌ها وارد نکنید و از خوردن غذا‌های سفت مانند ساندویچ، نان‌های خشک و کشیدن سیگار یا قلیان که فشار زیادی را به لب‌ها وارد می‌ کنند، خودداری کنید. شب‌ها برای کاهش فشار بر روی لب‌ها سعی کنید به پشت بخوابید و از خوابیدن به پهلو یا شکم پرهیز کنید. بعد از تزریق ژل لب تا مدت یک هفته از انجام ورزش‌های سنگین و رفتن به استخر یا سونا بپرهیزید.

ناحیه تزریق ژل و فرم دهی شده در لب‌ها را تا ۲۴ ساعت لمس نکرده و ماساژ ندهید. ولی بعد از آن می‌توانید روزانه به مدت چند دقیقه برای جلوگیری و کاهش خون مردگی، لب‌ها و ناحیه اطراف آن را به آرامی با انگشتان خود ماساژ دهید.

کلینیک پوست و مو صدف اصفهان ، همراه با تیم حرفه‌ای و پزشکان مجرب، لیزر موهای زائد شما را با جدیدترین دستگاه‌ها، به بهترین شکل ممکن و بروزترین تکنولوژی‌های روز دنیا انجام می‌ دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :الهام قهرایی [ 1402-07-13 ]
من تو کلینیک صدف تزریق ژل لب انجام دادم و خیلی راضیم از اینکه کلینیک صدف رو انتخاب کردم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
فیشیال پوست چیست و چگونه انجام میشود؟فیشیال پوست چیست و چگونه انجام میشود؟

فیشیال پوست صورت در اصل یک روش درمانی چندمرحله‌ ای است که یکی از بهترین راه‌ های مراقبت از پوست صورت است . ... ادامه مطلب

انواع لک صورت و درمان آنانواع لک صورت و درمان آن

در یک تقسیم بندی کلی ، کک و مک ، لک‌ های دوران بارداری و لک‌ های ناشی از آفتاب و افزایش سن انواع مختلف لک‌ های پوستی را تشکیل می‌ دهد ... ادامه مطلب

عوارض مزوتراپی چیست؟عوارض مزوتراپی چیست؟

امروزه مزوتراپی به یکی از روشهای زیباسازی پوست و مو تبدیل شده است . در این بخش به طور کامل به مزایا و عوارض مزوتراپی خواهیم پرداخت . ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین