منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / رفع لک، کک و مک و تاتو / سوالات رایج پاک کردن تاتو با لیزر

سوالات رایج پاک کردن تاتو با لیزر

آنچه در این مطلب میخوانید

یکی از سوالات اصلی افراد در مورد تاتو کردن این است که چقدر درد دارد؟ سوال بعدی این است که درد پاک کردن خالکوبی چقدر است؟! خوشبختانه جواب این است که دردناک‌تر از خود تاتو کردن نیست. این پروسه درجاتی از درد رو به همراه داره که می‌توانیم حس یک سری جرقه‌های الکتریکی در سطح پوست رو بهش نسبت بدیم. بعضی‌ها می‌ گویند دردش طوریه که انگار گربه چنگ کشیده...بهتره که موقع پاک کردن تاتو یک کتاب یا موزیک پلیر ببرید که کمتر درد را حس کنید.

در بسیاری از موارد، خانم ها پس از تاتوی دائمی ابرو، به دلایل مختلف تمایل به پاک کردن تاتوی خود پیدا می‌ کنند. خوشبختانه امروزه روشهای موثری برای پاک کردن تاتوهای دائمی وجود دارد که یکی از بهترین آنها بکارگیری لیزر کیوسوئیچ است. شما می‌توانید برای پاک کردن تاتوهای دائمی بدن و ابرو خود به کلینیک تخصصی صدف در اصفهان مراجعه نمایید و با کمترین عوارض، به بهرتین نتایج دست یابید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز با شماره تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.

چند جلسه لازم است تا تاتو کاملا پاک شود؟

مدت زمانی که طول می‌کشد هر خالکوبی پاک شود هم در هر فرد متفاوت است. فاکتورهایی که مدت زمان پاک کردن یک تاتوی روی پوست رو مشخص می‌کند: سن تاتو، رنگ پوست، اندازه‌ی تاتو، عمق جوهر، میزان پیچیدگی طرح و نوع رنگدانه‌های استفاده شده می‌باشند.
متاسفانه پاک کردن تاتو میتواند به شدت آزاردهنده‌ای کند باشد و ممکنه از 6 تا 20 جلسه در بازه زمانی 8 تا 10 هفته طول بکشد. جوهرهای قدیمی راحت‌تر پاک میشود ولی تاتوهای رنگی خیلی سخت و چالش برانگیز می‌باشد.
در واقع راحت‌ترین رنگ‌های پاک شونده در تاتو مشکی، قهوه‌ای، آبی تیره و سبز هستد و سخت‌ترین رنگ‌ها قرمز، نارنجی، زرد و آبی روشن است. اگرچه محو کردن رنگ‌های تیره خیلی سریع صورت می‌گیرد اما برای پاک کردن این رنگ‌ها به صورت کامل نیاز به جلسات بیشتر و لیزرهای قوی‌تر می‌باشد.

پاک کردن تاتو با لیزر در اصفهان

آیا تاتو کاملا پاک می‌شود یا جایش می‌ ماند؟

دوباره میگوییم که این موضوع از شخصی به شخص دیگر کاملا متفاوت است، اما اگر میخواهید که پوستتان دقیقا شبیه به قبل از تاتو شود، خب ممکن نیست. معمولا یک پرده‌ی سفید از طرح قبلی روی پوستتان باقی می‌ماند که بهش میگویند حالت اشباح. به همین دلیل استفاده از لیزر برای پوست‌های تیره پیشنهاد نمی‌شود چون میتواند رنگ اصلی پوستتان از بین ببرد و باعث زخم و آسیب دیدیگی آن شود.

مراقبت‌ های بعد از پاک کردن تاتو چیست؟

خارش و پوسته پوسته شدن بعد از لیزر کردن یک موضوع کاملا رایج است و حتی آن ناحیه ممکنه بعد از لیزر کردن تیره‌تر هم شود، برای همین اصلا پوسته‌ها رو برندارید چون ممکن است باعث زخم شدن در آن ناحیه شود، فقط باید صبر کنید تا ناحیه مورد نظر ترمیم شود و پوسته پوسته‌ها خودشان برطرف شود.
بعد از هر جلسه پاکسازی پوست از تاتو، کرم‌های ضد باکتری روی ناحیه زده می‌شود و بهتره 1 تا 2 هفته این مراحل رعایت شود.
در معرض UV نباشید چون پوست خیلی به نور حساس می‌شود. اگر مجبورید بیرون بروید(زیر آفتاب)، ناحیه لیزر شده رو کاملا بپوشانید، کرم ضد آفتاب با SPF 50 هم فراموش نشود.
از انجام ورزش‌های قدرتی خودداری کنید چون باعث می‌شود که التهابات فعال شود و ناحیه را بیشتر اذیت کند.
از نوشیدن الکل خوداری کنید چون پروسه ی پاک کردن و محو شدن تاتو رو به تاخیر می‌اندازد، چون‌که ظرفیت کبد و کلیه رو برای خارج کردن مواد دفعی به شدت پایین میارد.

آیا روش دیگری به جز لیزر برای پاک کردن تاتو هست؟

روش‌های دیگه فقط محو میکند و تاتو رو پاک نمی کند...مثلا درمان‌های سالین/گلیکولیک اسیدی نمونه‌ای از درمان‌های غیر لیزری هستند. البته مزیتی که دارند این است که که شدت تهاجمی بودن لیزر رو اصلا ندارد، و اینکه لیزر هم به لایه‌ی اپیدرم (روپوست) تجاوز نمی‌کند.
برای همین امکان پاک کردن تاتو با مواد گیاهی، پاک کردن تاتو با اسید میوه، پاک کردن تاتو با طب سنتی و پاک کردن تاتو ابرو با مواد گیاهی وجود نداره و فقط محو می‌شود.

آدرس صفحه اینستاگرام

هزینه و قیمت

قیمت هر جلسه برداشتن و از بین بردن خال‌ کوبی، به‌ اندازه و نوع خال‌ کوبی‌ای که قرار است پاک شود بستگی دارد. همچنین قیمت نهایی این عمل نیز به تعداد جلسات موردنیاز، متناسب با نوع و اندازه خال‌ کوبی بستگی دارد. شما میتوانید با مراجعه به کلینیک صدف از خدمات مشاوره رایگان این مرکز بهره‌مند شوید.
غالباً با انجام لیزر می‌توان تا حد زیادی تاتو را کاهش داد؛ اما باید این مسئله را قبول کرد که پاک کردن کامل به‌صورت دائمی، کاری غیرممکن است و همیشه رد کمی از تاتو بر روی پوست باقی خواهد ماند. شاید بهتر باشد برای جلوگیری از این مسئله، قبل از اقدام به تاتو، این موضوع را در نظر داشت و بعد تصمیم گرفت.

کلینیک صدف اصفهان با مجرب‌ ترین پزشکان و با استفاده از سیستم به روز دنیا آماده خدمات در زمینه بهترین مزوتراپی می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :زهرارشیدی [ 1400-01-25 ]
باسلام وخسته نباشید من ۲بارتاتوبرای ابروهام زدم میخوام پاک کنم به رنگ قهوای سوخته سه جلسه برای ترمیم تاتورفتم میخواستم پاک کنم و بدونم هزینه پاک کردنش چقدرهست لطفا کمکم کنیدممنون

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا لیزر روش خوبی برای از بین بردن موهای گوش و بینی است؟آیا لیزر روش خوبی برای از بین بردن موهای گوش و بینی است؟

از تأثیرگذارترین روش های رفع موهای زائد گوش و بینی، لیزر است. ... ادامه مطلب

نکات مهمی که قبل لیزر موهای زائد حتما باید بدانیدنکات مهمی که قبل لیزر موهای زائد حتما باید بدانید

قبل از انجام لیزر موهای زائد، مانند هر روش دیگری نیاز است برخی از نکات را دانسته و رعایت نمایید. در این مطلب فهرستی از این موارد آورده شده است ... ادامه مطلب

بعد از کاشت مو چند روز باید استراحت کرد؟بعد از کاشت مو چند روز باید استراحت کرد؟

دوران نقاهت بعد از کاشت دائم مو به دلایل متفاوتی بستگی دارد. این امر می تواند در ایجاد نتایج متفاوت در هر فردی به نوعی تأثیر گذار باشد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین