منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / انواع لیفت / شایع ترین عوارض و خطرات لیفت مژه

شایع ترین عوارض و خطرات لیفت مژه

لیفت مژه یکی از روش‌ های محبوب برای داشتن مژه‌هایی بلند و پر پشت‌ است. با این حال، مانند هر روش زیبایی دیگری، این روش نیز می‌تواند عوارض و خطراتی به همراه داشته باشد. در این مطلب، به بررسی این عوارض می‌پردازیم و روشهای جایگزین‌ بی خطر را بجای لیفت مژه معرفی خواهیم نمود.

آنچه در این مطلب میخوانید

لیفت مژه چگونه انجام می‌ شود؟

ابتدا مژه‌ها را از مواد آرایشی تمیز کرده و مژه‌های پایین و بالا را از هم جدا می‌کنند.
سپس مژه‌های بالایی با یک لایه‌ ی سیلیکونی و با چسبی مخصوص (مثل چسب لازم برای چسباندن مژه مصنوعی) به پوست پشت چشم چسبانده می‌شود.

ماندگاری لیفت مژه چقدر است؟

ماندگاری لیفت مژه معمولا ۶ تا ۸ هفته است و پس از این مدت شما باید مجددا لیفت مژه را انجام دهید. ماندگاری کوتاه مدت یکی از معایب این روش می باشد.

لیفت مژه در اصفهان

عوارض و خطرات لیفت مژه

ایجاد حساسیت چشمی

استفاده از مواد شیمیایی در فرآیند لیفت مژه می‌تواند باعث تحریک پوست پلک و نواحی اطراف چشمها شود. این موضوع می‌تواند به التهاب، قرمزی و خارش منجر شود.

خشکی مژه‌ها

مواد مورد استفاده در لیفت مژه ممکن است باعث خشکی و شکنندگی مژه‌ها شود.

واکنش‌های آلرژیک

برخی افراد ممکن است به مواد شیمیایی مورد استفاده در این روش حساسیت داشته باشند که می‌تواند به واکنش‌های آلرژیک شدید در نواحی دیگر بدن منجر شود.

ریزش مژه‌ها

استفاده مکرر از لیفت مژه ممکن است به ریزش مژه‌ها و ضعیف شدن ریشه آن‌ها منجر شود.

عوارض استفاده از محلول‌ های لیفت مژه

اگر سابقه مشکلات پوستی یا چشمی خاصی دارید، موادی که در لیفت استفاده می‌شوند باعث حساسیت خواهند شد. مشکلات و واکنش‌هایی نظیر :

اگر محلولی که هنگام لیفت استفاده می‌شود به درون چشم برود، امکان ایجاد آزردگی شدید، زخم شدن و سوزش چشم وجود خواهد داشت. با مالیدن چشم‌ها هم احتمال خراش قرنیه یا ضرب دیدن چشم پیش می‌آید. یادتان باشد که محلول‌ها و مواد شیمیایی نامناسب می‌توانند موجب از دست دادن موقتی مژه‌های شما شود.

اینستاگرام کلینیک صدف

روشهای جایگزین بدون عوارض لیفت مژه

ریمل های حجم دهنده و بلند کننده: استفاده از ریمل های با کیفیت می‌تواند بدون نیاز به مواد شیمیایی، مژه‌هایی پرپشت و بلند به شما هدیه دهد.
سرم های تقویت کننده مژه: سرم های حاوی مواد مغذی و ویتامین‌ها می‌توانند به تقویت و رشد طبیعی مژه‌ها کمک کنند بدون اینکه عوارضی به همراه داشته باشند.

نتیجه‌ گیری

لیفت مژه می‌تواند زیبایی خاصی به چشمان شما بدهد، اما مهم است که از عوارض احتمالی آن آگاه باشید و راههای پیشگیری از این عوارض را بدانید. همچنین، روش‌های جایگزین بی خطر را در نظر داشته باشید تا بدون نگرانی از زیبایی مژه‌های خود لذت ببرید.

کلینیک صدف با یکی از مجهزترین مراکز پوست و مو اصفهان در محیطی آرام آماده بهترین خدمات در زمینه مزوتراپی و کاشت ابرو می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :صبا کمال نژاد [ 1402-07-30 ]
لیفت مژه برای مژه های بلندو پرپشت خیلی عالیه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین