منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

عوارض کاشت ابرو

آنچه در این مطلب میخوانید

علل از بین رفتن ابروها

کندن عصبی ابروها ( تریکوتیلومانیا )، کم کاری تیروئید، کم پشتی ژنتیکی، ضربه، و آلوپسی آرئاتا. ضربه حتی می‌تواند باعث کاهش رنگدانه ابروها شود و به این طریق نمای ظاهری ابروها را کمرنگ‌تر کند.

صفحه اینستاگرام

تمام افرادی که فاقد ابرو هستند یا ابروهای بسیار نازک و کم پشت دارند می‌توانند تحت کاشت ابرو قرار گیرند. روش‌های کاشت ابرو در زمره اولین شیوه‌های کاشت مو هستند که در نیمه اول قرن بیستم معرفی شده‌اند. بهترین فولیکول‌ها برای کاشت در محل ابرو، فولیکول‌های سر هستند و در این میان کسانی که موی سر صاف تا کمی حالت‌دار دارند، بهترین انتخاب‌ها برای جراحی کاشت‌ ابرو هستند. موهای مجعد و خیلی حالت دار مناسب کاشت ابرو نیستند. محل قرارگیری ابروها در آقایان اصولا افقی و روی لبه استخوانی حدقه چشم است و در خانم‌ها محل کاشت ابرو از لبه استخوانی فاصله گرفته و قوس می‌زند.

نكات مهم و ظرافت‌ هاي كاشت ابرو

برای کاشت ابرو ابتدا ابرو را به 3 قسمت تقسيم مي‌كنيم

1- تاج ابرو (head)

2- بدنه ابرو (body)

3- دم ابرو (tail)

1- در كاشت تاج ابرو بايد موها با زاويه مناسب و رو به بالا خوابانده شود (تا حالت عمودي پیدا نکنند)

2- در کاشت بدنه از سمت تاج ابرو به دم ابرو باید زاویه خواباندن موها به تدریج کاسته شود به طوری که موها با زاویه صفر درجه به صورت مماس در پوست کاشته شود. حتي بايد نوع موهايي كه براي كاشت ابرو استفاده مي‌شود قطري مناسب با موهاي ابرو داشته باشد (يعني نبايد از موهاي ضخيم براي ابرو استفاده كرد)

3- قطر منافذ كاشت موها در ابروها بايد كوچكتر انتخاب شود چرا كه اگر منافذ بزرگ باشد خروجي موهاي ابروها حالت ضخيم و غيرطبيعي پيدا مي‌كند. باید محل قرار دادن موهایی که کاشته می‌شود، خيلي خیلی نزديك به هم و بسيار پرتراكم باشد كه پوست زير موهاي ابروها ديده نشود.

کاندیدای مناسب برای کاشت ابرو

کاشت ابرو برای افرادی مناسب است که به دلیل عوامل مادرزادی، بیماری، عفونت یا زیرابرو برداشتن بیش از حد، ابروهای کم پوشتی دارند یا ابرو ندارند. برای کسانی که به فکر جایگزینی موی خود هستند، هزینه کاشت ابرو یک عامل اساسی است. در هنگام ارزیابی هزینه کاشت ابرو، باید بدانید که هزینه جراحی با توجه به فرد و میزان ریزش مو تغییر می‌ کند.

نواحی پیوند کاشت ابرو

نواحی اهدا کننده مو شامل پوست سر می‌شود که وقتی موی این ناحیه به ابرو پیوند زده شد، به صورت دائمی رشد می‌کنند و عموما باید ماهی یک بار کوتاه شوند. برای بدست آوردن نتایج بهینه، موهای برداشت شده در ابتدا یکی یکی و گاهی اوقات دو تا دوتا پیوند زده می‌شود که شیوه طبیعی رشد ابروها است.

کاشت ابرو فرآیند بسیار ظریفی است و نیازمند قرار دادن موها در برش‌های بسیار ریز ( نیم میلی متری) است که دقیقا در جهت مناسب زاویه بندی شده‌اند و به گونه‌ای قرار می‌گیرند که شبیه رشد طبیعی ابرو باشند. استفاده از گرافت‌هایی که خیلی ریز تقسیم بندی شده‌اند باعث می‌شود که قرارگیری با کوچکترین برش‌های احتمالی امکان پذیر باشد تا کمترین جای زخم و آسیب دیدگی به موهای قبلی وارد شود.

معایب و عوارض کاشت ابرو

معایب و عوارض کاشت ابرو چیست

نکاتی که باید قبل از انجام کاشت ابرو به روش FUT و FIT بدانید عبارت است از:

از معایب و عوارض کاشت ابرو به روش‌های FUT و FIT می‌توان به خط بخیه، برش‌های عمیق، بیهوشی، درد، جلسات متعدد، عفونت و ... اشاره کرد که هر یک از آن‌ها به خودی خود یک مشکل و معضل اساسی به شمار می‌رود. در اینجا به معایب و عوارض کاشت ابرو به روش FUT و FIT اشاره می‌کنیم.

کاشت ابرو به روش FUT و FIT چیست؟

به طور کلی اگر بخواهیم کاشت ابرو به روش FUT و FIT را بیان کنیم تعریف خاصی نداریم زیرا مراحلی که در کاشت مو به روش‌های FUT و FIT عینا در کاشت ابرو تکرار می‌شود یعنی تمام معایب از جمله تراکم کم کاشت، برداشت به صورت غیر اصولی و غیر حرفه‌ای، خونریزی‌های شدید، خط‌های بخیه و ... در کاشت ابرو هم آمده است و به همین دلیل است که حتی یک نمونه موفق از کاشت ابرو به روش‌های FUT و FIT را نداریم

عوارض کاشت ابرو به روش‌ های FUT و FIT

جراحی در بغل سر

خونریزی شدید در حین کاشت ابرو

بیهوشی در مواقع حساس کاشت ابرو

درد‌های شدید

استراحت کامل پس از کاشت ابرو

تورم‌های صورت‌، چشم‌، پیشانی

بخیه

نداشتن خواب یکسان موهای ابرو پس از کاشت

تراکم کم کاشت ابرو و ....

عوارض کاشت ابرو به روش SUT و FUE

شما پس از انجام کاشت ابرو به روش sut و fue هیچ دوران نقاهت و عوارض خاصی را متحمل نمی‌شوید به طوری که در فردای همان روز کاشت ابرو می‌توانید به راحتی تمام فعالیت‌ های روزمره خود را انجام دهید.

توجه داشته باشید در این روش موهای ابرو قابل رشد بوده و کاملا با خواب و زاویه طبیعی ابروها کاشت می‌شود به طوری که با ظاهری طبیعی هیچ کس متوجه کاشت ابروی شما نخواهد شد.

عوارض بلند مدت کاشت ابرو

کاشت ابرو عوارض بلند مدتی مانند عمل‌ های دیگر نخواهد داشت.

موهای تازه کاشته شده در ناحیه ابرو به این دلیل که از قسمت سر برداشت شده‌اند تا مدتی به همان شکل رشد خواهند کرد تا به حالت طبیعی خود برسند به همین خاطر ممکن است ابروها بطور مرتب مانند موهای سرتان نیاز به کوتاهی و اصلاح داشته باشند. همچنین ممکن است ظاهر ابروهای شما به آنچه انتظار دارید خیلی نزدیک نباشند اما این مشکل از بین خواهد رفت و ابروها به حالت طبیعی و مورد نظر شما خواهند رسید.

پس از کاشت ابرو ممکن است ابروهایتان تراکم ابروی طبیعی را نداشته باشند و این مسئله طبیعی می‌باشد زیرا این موها هرچند با ابزار دقیق و ظریف کاشته شده باشند اما بازهم کمی ممکن است دور‌تر از انتظار شما باشند اما نه به طوری که مشخص و غیرمعمول باشد.

به دلیل زاویه و خوابی که موهای قسمت ابرو دارند و کاشت آن کمی دشوار است، ممکن است خواب ابروها مانند ابروهای طبیعی نباشد و کمی متفاوت باشد. مخصوصا در ناحیه تاج که زاویه دهی آن بسیار دشوار است.

البته این موارد به تجربه و تخصص شخصی که برای شما کاشت ابرو انجام می‌دهد، برمی ‌گردد. ما در کلینیک صدف با داشتن بهترین تیم‌های جراحی کاشت ابرو، با تخصص و تجربه بسیار بالا رضایتی که شما در پی‌کسب آن هستید، مانند تمام کسانی که در این مرکز کاشت ابرو انجام داده‌اند، را برایتان به ارمغان می‌آوریم.

سوالات بسیاری در مورد اینکه چه مدت پس از کاشت، ابروها به حالت عادی خود می رسند پرسیده می‌شود، در پاسخ به این سوال باید گفت که زمانی حدود 6 الی 9 ماه زمان نیاز است تا ابروها به حالت طبیعی خود برسند و نتیجه مورد نظر شما را برآورده کنند. قبل از آن ابروها هنوز تفاوت دارند با ابروی طبیعی و صبر شما تا گذراندن این مدت است که شما را به نتیجه دلخواه می‌رساند.

اختلالات و مشکلات زيادي می‌تواند منجر به گودی، سیاهی و تیرگی زیر چشم شود. حالتی که صورت شخص را خسته و مریض نشان می‌دهد. یکی از راه‌ها درمانی مؤثر در زمینه رفع گودی و سیاهی زیر چشم ، تزریق فیلر در این بخش حساس از صورت است. کلینیک صدف یکی از بهترین مراکز برای تزریق ژل و فیلر در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بیماری پوستی آکانتوزیس نیگریکانسبیماری پوستی آکانتوزیس نیگریکانس

ناهنجاری آکانتوزیس نیگریکانس نوعی بیماری پوستی است که موجب تیرگی یا ضخیم شدن یک یا چند ناحیه از پوست می شود. ... ادامه مطلب

همه چیز درباره لیزر موهای زائدهمه چیز درباره لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد به فرآیند برداشتن موی ناخواسته در نواحی مختلفی از بدن مانند صورت، پشت لب، پیشانی، گوش‌ها، گردن، شکم و ناحیه تناسلی، پوست صورت، چانه و ... ادامه مطلب

همه چیز در مورد تزریق چربی صورتهمه چیز در مورد تزریق چربی صورت

گاهی جوانسازی پوست با رفع چین و چروک ها به روشهای مختلف میسر نیست. در این شرایط ممکن است افزایش حجم با روشهایی مانند تزریق چربی راهگشا باشد و جوانسازی پوست را تضمین کند ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین