منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / همه چیز درباره لیزر موهای زائد

همه چیز درباره لیزر موهای زائد

آنچه در این مطلب میخوانید

مقایسه لیزر موهای زائد با دیگر تکنیک‌ های حذف مو

لیزر موهای زائد با الکترولیز‌: یکی از روش‌ های از بین بردن موهای زائد است‌. بر خلاف لیزر، الکترولیز می‌تواند بیش از 100 درصد موها را از بین برده و هیچ مشکلی با انواع مختلف رنگ پوستی ندارد‌. در صورت استفاده از این روش و همچنین در صورت افزایش هورمون و یا تغییر میزان هورمون، موهای بیشتری در برخی مناطق مانند چانه و گردن خانم‌ها رشد خواهد کرد‌.

اینستاگرام صدف کلینیک

از بین بردن موهای زائد با نور پالس‌ دار شدید‌: کاهش مو پس از 6 ماه برای لیزرهای الکساندریت برابر با 68.75%، برای لیزرهای دیود برابر با 71.71% و برای IPL 66.96% گزارش شده بود. عوارض لیزر موهای زائد صورت و بدن(بیکینی، زیر بغل) برای لیزرهای الکساندریت، دیود و IPL به ترتیب برابر با 9.5%، 28.9% و 15.3% گزارش شده بودند. تمام عوارض جانبی لیزر موهای زائد به صورت موقت بودند و حتی تغییرات رنگدانه در عرض 6 ماه به حالت نرمال بازگشتند. IPL با وجود اینکه از لحاظ فنی شامل هیچگونه لیزری نیست با این حال برخی اوقات به اشتباه تحت عنوان «لیزر مو» قلمداد می‌شود. قیمت و هزینه لیزر موهای زائد بر اساس تعداد جلسات لیزر موهای زائد تا حذف کامل مو تعیین می شود.

از بین بردن موهای زائد با تیغ‌: اصلاح موهای زائد با تیغ روشی است که در آن شخص موهای زائد را از سطح بدن با یک تیغ کوتاه می‌کند‌. اصلاح موهای زائد با تیغ تنها روشی است که برای مدت بسیار کوتاهی باقی می‌ماند .
از بین بردن موهای زائد با موم و وکس‌: موم می‌تواند وسیله‌ای دیگر برای از بین بردن موهای بدن باشد‌. موهای زائد بدن در این روش به صورت نیمه دائمی از بین می‌رود‌. مصریان اولین کسانی بودند که از این روش استفاده می‌ کردند‌. آنها روغن و عسل را مخلوط کرده و بر روی پوست خود می‌مالیدند‌.

برای لیزر موهای زائد در اصفهان با مراجعه به کلینیک صدف بدون درد و ایجاد عوارض، در کوتاه ترین زمان ممکن، به رفع موهای زائد خود بپردازید.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

مو در چندین مرحله رشد می‌کند (آناژن، الوژن، کاتاژن) و لیزر تنها می‌تواند بر فولیکل‌های موی در حال رشد اثر گذارد (اوایل آناژن). از این رو چندین جلسه برای از بین بردن مو در تمام مراحل رشد مورد نیاز است.
نشان داده شده است که چندین عمل بسته به نوع مو و رنگ پوست، کاهش بلندمدت مو را ارائه می‌کند. بیشتر بیماران به حداقل هفت درمان نیاز دارند. پارامترهای کنونی از یک دستگاه به دستگاه دیگر متفاوت می‌باشند اما سازندگان و متخصصین بالینی عموماً انتظار از 3 تا 8 هفته فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد بسته به قسمت درمان‌شده را توصیه می‌کنند.
معمولاً افتادن موی لیزر شده دو الی سه هفته طول می‌کشد. بایستی اجازه داد که این موها به صورت خود بخود ریزش کنند.

بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان

اقدامات لازم جهت انجام لیزر موی زائد

برای انجام لیزر موهای زائد ، موها نباید از ریشه کنده شده باشند.(موم،اپیلاسیون ،بند،موچین و ...)
برای صورت حداقل دو هفته و برای بدن یک ماه از کندن موها گذشته باشد.در این مدت فقط از تیغ و روش‌های تراشیدن مو استفاده نمایید تا ریشه مو جهت لیزر باقی بماند. در فواصل بین جلسات نیز فقط از تراشیدن موها استفاده نمایید. بسته به سرعت موهای زائدتان 1 تا 2 روز قبل از انجام لیزر‌، محل مورد نظر را کاملا بتراشید‌، به طوری که فقط زبری موها احساس شود و در زمان لیزر‌، موهای بلند وجود نداشته باشد.

توجه‌: وجود موهای بلند باعث سوختگی پوست شما می‌شود.

محل مورد نظر را از هرگونه کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده و مواد آرایشی کاملا پاک نمایید.(شستشو با استفاده از پنبه الکلی)
دقت نمایید که لیزر نیاز به تکرار دارد و در هر جلسه لیزر فقط درصدی از موها که در فاز رشد هستند از بین می‌رود و چون موها هم زمان رشد نمی‌کنند بنابراین تکرار لیزر ضروری است. فواصل بین جلسات لیزر هر 4 تا 6 هفته برای صورت و هر 6 تا 8 هفته برای بدن می‌باشد. تعیین تعداد جلسات لیزر توسط پزشک مقدور نمی‌باشد و در افراد مختلف متفاوت است. به طور متوسط 4 تا 6 جلسه درمان نیاز است. تعداد جلسات لیزر به عوامل متفاوتی از جمله عوامل هورمونی‌، سن و ... بستگی دارد‌. بعد از 6 جلسه درمان با لیزر در صورت نیاز می‌توان لیزر را هر 6 ماه تا یکسال تکرار نمود و در این مدت از روش‌های قبلی مانند بند‌، موچین و .... استفاده نمود.
عوارض لیزر موهای زائد بسیار کم است. بخصوص اگر پوست فرد روشن باشد و به طور منظم از ضد آفتاب استفاده نماید. در پوست‌های حساس و تیره امکان تغییر رنگ موقت پوست وجود دارد که به تدریج برطرف می‌شود.
ناحیه مورد نظر لیزر نباید در اثر آفتاب تغییر رنگ پیدا کرده باشد. حمام آفتاب یا سولاریوم ممنوع می‌باشد.
در صورت برنزه شدن، حداقل یک ماه فاصله تا انجام لیزر وجود داشته باشد. در صورت انجام لیزر روی پوست برنزه شده‌، احتمال ایجاد عوارض تغییر رنگ پوست وجود دارد و لیزر توصیه نمی‌شود.
‌درد و سوزش در زمان انجام لیزر و کمی بعد از آن طبیعی است و معمولا قابل تحمل است ولی در نواحی حساس و در صورت عدم تحمل فرد از یک ساعت قبل از لیزر می‌توانید از کرم لیدوکائین پی استفاده نمایید و روی آن را با کیسه فریزر بپوشانید تا جذب کرم بهتر صورت گیرد و کمی قبل از لیزر آن را بشویید. بعد از انجام لیزر‌، از کرم اکسید دوزنگ و کیسه یخ جهت کاهش سوزش و تورم استفاده نمایید.
‌لیزر بر روی موهای سفید بی‌اثر است و برای از بین بردن موهای سفید الکترولیز توصیه می‌شود.
‌توجه داشته باشید که بلافاصله بعد از لیزر موهای زائد در سطح پوست وجود دارند و حتی ممکن است تا 2 هفته رشد کنند ولی بعد از آن به تدریج شروع به ریختن می‌کند. در مورد موهای بدن این زمان طولانی‌تر است‌. اگر در این 2 هفته از وجود آن‌ها ناراحت هستید می‌توانید با احتیاط روی آن ها را بتراشید.
‌چنانچه در منطقه لیزر شده‌، هر گونه علائمی از قبیل‌: زخم‌، تاول‌، ترشح چرکی و ..... ایجاد شد‌، در اسرع وقت به پزشک حاضر در کلینیک صدف مراجعه نمایید.

یکی از پیامد های ناخواسته‌ ی پیر شدن، ایجاد ظاهری بی‌ روح و خسته در پوست است. کلینیک صدف با مجهزترین تجهیزات آماده ارائه خدمات مزوتراپی صورت به شما عزیزان در اصفهان می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :احمدرضا فلاحی [ 1401-05-17 ]
سلام ؛ لیزر موهای سفید صورت هم انجام میدهید

سیده مهتاب حسینی [ 1401-04-16 ]
سلام درخواست لیزر موهای سیاه وسفید صورت رادارم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
فیلر مو یا مزوتراپی، کدام یک در درمان ریزش مو مؤثرتر هستند؟فیلر مو یا مزوتراپی، کدام یک در درمان ریزش مو مؤثرتر هستند؟

فیلر مو و مزوتراپی از روشهای درمانی مکمل هستند که می توانند تأثیرات بسیار خوبی در تقویت موی سر و کنترل ریزش آن داشته باشند. در این بخش به معرفی و مقایسه این دو روش برای درمان ریزش مو پرداخته ایم. ... ادامه مطلب

قبل از تزریق ژل گونه این مطلب را بخوانیدقبل از تزریق ژل گونه این مطلب را بخوانید

گذشت زمان و افزایش سن، قرار گرفتن در معرض آلودگی ها، بیماری ها و بعضی از عوامل ارثی به تدریج باعث افتادگی پوست صورت شده و گونه ها را کم حجم می کنند. ... ادامه مطلب

آیا لیفت شقیقه عوارض دارد؟آیا لیفت شقیقه عوارض دارد؟

پس از این جراحی لیفت شقیقه ، برای کاهش عوارض و بهبودی هرچه سریعتر، نیاز به مراقبتهای بعد از عمل وجود دارد که در این مطلب به آن پرداخته ایم ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین