منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزرهای جوانسازی / بهترین لیزرهای جوانسازی

بهترین لیزرهای جوانسازی

در کنار تمایل به زیبائی، پیری یک فرآیند طبیعی است و هرچقدر هم که بخواهیم آثار ناشی از بالا رفتن سن را انکار کنیم‌، نمی‌توانیم از پیری فرار کنیم‌، پیری آثار خود را در زیبائی ظاهری خیلی نشان می‌دهد و با گذشت زمان پوست به دلیل شرایط محیطی و... دچار تغییر و تحولاتی می‌شود‌، چین و چروک پوست صوت‌، شلی و افتادگی پوست‌، خط اخم‌ ، خط خنده و … جز اثرات ناشی از پیری هستند‌، ولی این آثار نمی‌توانند برای همیشه همراه شما بوده و برای شما نگران کننده باشد‌.
از حدود ٢٥سالگى، اولین نشانه‌هاى پیری درپوست شروع به ظاهرشدن می‌کند، به تدریج، پوست خشک‌ تر مى‌شود، تیرگى و کدورت پوست افزایش مى‌یابد وکم کم خطوط ریز و سپس چین و چروک‌ هاى عمیق ایجاد مى‌شود، استحکام و سفتى پوست کم مى‌شود و خاصیت کشسانی (الاستیسیته) پوست کاهش مى‌ یابد.

آنچه در این مطلب میخوانید

علاوه بر آثار پیری‌، ممکن است بعضی افراد دچار سوختگی شده باشند و یا جای جوش و زخم و آکنه زیبائی ظاهری این افراد را خراب کرده باشد‌، در هر حال چه پیری چه دلایل دیگر‌، امروزه نگران کننده نیست‌، و با توجه به تمایل به زیبائی و جوان‌ سازی پوست‌، روش‌های مختلفی برای جوان‌ سازی صورت از تزریق انواع تزریق ژل و بوتاکس گرفته تا لیزر درمانی وجود دارد‌. و اگر شما تمایل به جوان‌ سازی پوست دارید ، قبل از اقدام به شما توصیه می‌کنیم که اطلاعات کافی در مورد هر کدام از این روش‌ها داشته باشید و سپس با آگاهی کامل اقدام به زیبا سازی کنید‌.
در میان روش‌های مختلف لیزر درمانی یکی از موثرترین روش‌ها برای زیبائی و جوان‌ سازی پوست می‌باشد‌. لیزر جوان‌سازی پوست با نام‌های مختلفی همچون لیزر پوست‌، لیزر تبخیری و لیزر سائیدگی هم شناخته شده است‌، لیزر درمانی برای جوان‌سازی با از بین بردن چین و چروک صورت و صاف و کشیده کردن صورت و از بین بردن جای جوش و لک و سوختگی می‌تواند جوانی و زیبائی را به شما برگرداند‌.
امروزه تکنولوژی لیزر ابزارهای گسترده ومتنوعی برای جوان‌ سازی پوست (لیزر جوانسازی) عرضه کرده است‌، و به پزشک و متخصص کلینیک صدف این امکان را می‌دهد، که روی سطح لیزر کنترل دقیق‌تری داشته باشد‌، و به او اجازه می‌دهد تا با دقت فوق العاده بالایی قسمت‌های ظریف پوست را بدون کوچک‌ترین صدمه و آسیبی لیزر کرده و زیبائی و جوان‌سازی را به شما برگرداند‌.
لیزرهای جوانسازی پوست به این ترتیب عمل می‌کند که با ایجاد حرارت فیبروپلاست‌ها را تحریک و موجب ساخت کلاژن‌ ها و بازسازی‌ها آنها می‌شود. در ضمن، توانایی پوست برای دفع سلول‌های مرده پوست با بالا رفتن سن پایین می‌آید و این سلول‌های مرده باید از روی پوست برداشته شوند.

چین و چروک‌ ها

خطوط ریز اولین علامتى است که پس از ٢٥ سالگی در نواحى مختلف پوست کم کم ظاهر مى‌شود، درصورت عدم درمان این خطوط ریز به چین و چروک تبدیل مى‌شوند و اگر قبلاً فقط هنگام صحبت کردن، خندیدن و اخم کردن ایجاد مى‌شدند، کم کم به جزء ثابت چهره تبدیل مى‌شوند (تبدیل خطوط دینامیک به چروک استاتیک)

خطوط افقى پیشانی که در اثر حرکت بالا انداختن ابروها ایجاد مى‌شوند خطوط عمودی بین ابروها که با اخم کردن‌هاى مکرر مرتبط است و خطوط شعاعى دور چشم، خطوط پنجه کلاغى یا که هنگام لبخند زدن و خندیدن ظاهر مى‌شوند تا خط خنده و خطوط شعاعى دور لب‌ها که در سنین بالاتر ایجاد مى‌شوند، همگى از علائم فرآیند پیرپوستى هستند.

کاهش حجم

پوست صورت، روى داربستى از استخوان، عضلات صورت و یک بالشتک چربى کشیده شده، شکل و فرم صورت ما وابسته به مجموعه این چهار ارگان است.

افزایش سن

۱- استخوان صورت کم کم تحلیل مى‌رود و باعث مى‌شود تا برجستگى پیشانى، گونه‌ها، فک فوقانى و تحتانى و زوایاى فکى کاهش یابد.

٢- عضلات صورت کوچک شده

٣-چربى زیرپوست تحلیل مى‌رود

٤-پوست هم نازک‌تر مى‌شود و استحکام و کشسانى خود را از دست مى‌دهد، مجموعه این تغییرات باعث شلى و افتادگى پوست مى‌شوند.

این تغییرات یک شبه اتفاق نمى‌افتد بلکه فرآیندى است که طى سالیان متمادى و بتدریج ایجاد مى‌شود، هدف جوانسازى پوست صورت متوقف کردن و معکوس کردن این فرآیند است. اگر چه روش‌هاى مختلف جوانسازى تا ٧٥ سالگى هم مؤثر است ولى در صورتیکه درمان‌هاى پیشگیرى کننده به موقع و به محض مشاهده علائم اولیه، انجام شود، نتایج بهترى خواهد داشت.

خمیرى شدن و از بین رفتن کشسانى پوست

بخش عمقى پوست، شباهت زیادى به ساختار بتون مسلح دارد، رشته‌هاى کلاژن مانند میلگرد، درهم تنیده شده و هیالورونیک اسید به منزله سیمان، ماتریکس بین رشته‌هاى کلاژن را پر کرده‌اند، این ساختار، باعث استحکام و سفتى پوست مى‌شود، رشته‌هاى الاستین هم، کشسانى و الاستیسیته پوست را تأمین مى‌کند.

از سنین ٣٥-٣٠ سالگی به بعد، با پیشرفت فرآیند پیرى پوست، رشته‌هاى کلاژن و الاستین هم دچار فرسودگى و آسیب مى‌شوند و بتدریج پوست خاصیت کشسانی و استحکام خود را از دست می‌دهد. ساختار پوست ضعیف شده و پوست خمیرى مى‌شود و ابتدا خطوط ریز و سپس چین و چروک‌های عمیق شکل می‌گیرند. همچنین، پوست خشک‌تر مى‌شود و شفافیت و یکنواختى سطح پوست از دست مى‌رود.

بروز انواع ضایعات پوستى

تابلوى چهارم پیرى پوست، بروز لکه‌ ها و انواع خال‌ها و اختلالات رنگدانه‌اى در سطح پوست است، بسیارى ازاین خال‌ها و لکه‌ها، با استفاده از لیزر یا RF جراحى، برداشته مى‌شوند.

لیزر جوان سازی پوست برای چه افرادی مناسب است ؟

لیزر جوان‌ سازی‌ پوست یک روش موثر جهت رفع چین و چروک صورت‌، چروک دور چشم‌ ، شلی و افتادگی پوست و رفع جای جوش و آکنه است‌. متقاضی لیزر جوانسازی پوست باید انتظارات معقولی از نتیجه‌ ی لیزر داشته باشد‌، و بهتر است فاقد هرگونه سابقه‌ ی پزشکی باشد‌.
لیزر جوان‌سازی صورت می‌تواند برای از بین بردن معایب جزئی صورت به کار برود‌، که عبارتند از‌:
از بین بردن خطوط ظریف و چین و چروک صورت‌، جوان‌سازی و زیبائی اطراف چشم‌، زیر چشم‌، پیشانی و دهان‌.
از بین بردن آثار به جا مانده از جای جوش‌، آکنه و یا آبله مرغان‌.
صاف کردن و برگرداندن حالت طبیعی به پوستی که بعد از جراحی دچار مشکل شده است‌.
جوان‌ سازی دست ‌، پوست پیر و یا پوستی که در اثر قرار گرفتن در برابر آفتاب آسیب دیده است‌.
برای دران لکه‌های کبدی .
بهبود رنگ چهره برای افرادی که رنگ پوست زرد و خاکستری شده است‌.
از بین بردن خال‌های مادر زادی مانند خال اپیدرمال خطی‌.
از بین بردن غدد چربی بزرگ شده روی بینی‌.

بهترین لیزر جوانسازی پوست در اصفهان

مزایای لیزر جوانسازی پوست چیست؟

روشن‌ شدن، استحکام و صافی پوست
بر طرف کردن چین و چروک‌ها
رفع جای زخم ناشی از اعمال جراحی، آکنه یا سوختگی در پوست
رفع آسیب‌های ناشی از آفتاب سوختگی
بهبود منافذ روی پوست
لایه برداری از پوست
حذف ترک‌ های ناشی از حاملگی
حذف افتادگی پوست
برداشتن خال و هر نوع ضایعه دیگر روی پوست
نداشتن خطر عفونت
بازگشت به فعالیت‌های روزانه پس از دو روز
بهبود کیفیت و بافت پوست در طولانی مدت

معایب لیزر جوانسازی پوست چیست؟

بازسازی غیر طبیعی در برخی موارد همراه با جای زخم و تغییر رنگ‌‌دانه‌های پوست
شدت بخشیدن به اختلال‌های پوستی مثل حساسیت و تاول تبخالی
بازگشت احتمالی چروک‌هایی که در اثر حرکت ماهیچه‌های صورت ایجاد شده‌اند
البته برای کاهش عوارض، لیزر باید حتماً توسط افراد متخصص انجام شود. اگر شما نیز قصد جوانسازی پوست خود با دستگاه لیزر را دارید، با کادر مجرب کلینیک صدف اصفهان تماس بگیرید. این کلینیک شما را به بهترین نحو برای دست یافتن به بهترین نتیجه یاری خواهد رساند. مطمئن باشید متخصصان کلینیک صدف مطمئن‌ترین راه را به شما پیشنهاد خواهند داد.

در صورتی که فرد متقاضی مشکلات زیر را داشته باشد‌، لیزر جوانسازی پوست به او توصیه نمی‌شود‌:

پوست تیره مستعد آسیب پذیری و عوارض جانبی است‌.
کسانی که آکنه فعال دارند‌، لیزر جوان‌سازی روش مناسبی نیست‌.
برای پوست‌های حساس و ظریف مناسب نیست‌.
برای چین و چروک‌های عمیق و زیاد مناسب نیست‌.
بیمارانی که رنگ پوست روشن‌ تری دارند‌، متقاضیان مناسب‌ تری نسبت به بیمارانی هستند که دارای رنگ پوست تیره می‌باشند‌، زیرا عوارض جانبی در این افراد با رنگ پوست تیره زیاد است‌.

اینستاگرام صدف کلینیک

این روزها لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش‌های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است. کلینیک صدف اصفهان با مجهزترین دستگاه‌ های لیزر آماده ارائه خدمات به شما می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نحوه عملکرد لیزر موهای زائدنحوه عملکرد لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش‌های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است در سال‌های اخیر تقاضا براى لیزر موهای زائد افزايش زیادی داشته است ... ادامه مطلب

انواع اسکارانواع اسکار

در مواردی جای جوش بعد از بهبودی‌ ، که یکی از انواع اسکار می‌ باشد، باقی می‌ مانند.به منظور برطرف سازی اسکارها از تکنیک‌های متفاوتی‌ بهره گرفته می شود ... ادامه مطلب

همه چیز در مورد الکتروکوترهمه چیز در مورد الکتروکوتر

کوتر دستگاهی می باشد که با ایجاد جریان الکتریکی، حرارتی را ایجاد می کند. امروزه از این نوع دستگاه ها در صنایع پزشکی و زیبایی بسیار استفاده می شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین