منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

بهترین درمان کک و مک

آنچه در این مطلب میخوانید

دو نوع از انواع رایج کک و مک وجود دارد

کک و مک‌های طبیعی، که به وسیله آفتاب سوختگی ایجاد می‌شود شایع‌ترین آنها از آفتاب سوختگی است که معمولاً تیره‌ تر و بزرگتر هستند. آنها اغلب در قسمت بالای کمر و شانه‌ها ایجاد می‌شود اما معمولا روی سلامتی تاثیری نمی‌ گذارد و منجر به سرطان پوست نمی‌شود.

صفحه اینستاگرام کلینیک صدف

کک و مک

این مشکلات پوستی است که به شدت بر زیبایی شناسی و روانشناسی بسیاری از مردم تاثیر می‌گذارد آنها لکه‌های تیره‌تری از رنگ پوست هستند و باعث می‌شود که بسیاری از مردم در تشخیص آن دچار سردرگمی شوند. برای درمان ،تشخیص کک و مک ناشی از آفتاب سوختگی و ملاسما بسیار مهم است کک و مک به طور عمده بر روی صورت ظاهر می‌شوند.

عوارض

کک و مک‌ ها هیچ خطری برای سلامتی فرد به همراه نداشته و قابلیت تبدیل شدن به لکه‌های سرطانی را ندارند.
در موارد نادری که کک و مک با آثار بیماری‌های ارثی نادری (مانند اگزرودرما پیگمنتوسام یا نوروفیبروماتوزیس) همراه می‌شود، لازم است بیماری اصلی حتماً مورد پیگیری و درمان قرار گیرد.
لنتیگو مالیگنا یک نوع سرطان پوست است که به صورت لکه‌هایی با شکل غیر معمول و سرعت گسترش خیلی کم بر روی پوست صورت افراد مسن که سابقه قرار گرفتن در معرض نور آفتاب به مدت طولانی را دارند، به وجود می‌آید.

چه کسی در معرض این مشکل قرار دارد؟

کک و مک‌ها شرایط بسیار شایع هستند‌؛ هر کسی، با هر سنی می‌تواند کک و مک داشته باشد. حتی ممکن است زمانی که افراد یک یا دو ساله هستند نیز روی بدن ظاهر شود، اگر چه این وضعیت در افراد دارای پوست سفید و موهای نازک یا قرمز شایع‌ تر است. شما می‌توانید این وضعیت را با کمترین عوامل خطر، کنترل کنید‌؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی انجام آن با کلینیک صدف مشورت کنید.

بهترین درمان کک و مک در کلینیک صدف اصفهان

درمان‌ ها

لیزر درمانی
کرایوتراپی (منجمد کردن)
لایه‌ برداری با مواد شیمیایی
استفاده از کرم‌های حاوی ترتینوئین یا هیدروکوئینون

اگر به دنبال بهترین درمان کک و مک می‌گردید می‌توانید به کلینیک پوست و زیبایی صدف اصفهان مراجعه کنید.

لیزر درمانی که یکی از بهترین راه‌های درمان کک و مک است
هرچند درمان قطعی برای این عارضه وجود ندارد، اما استفاده از ضد‌آفتاب، پرهیز از قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید و ایجاد پوشش مناسب پوست مثل از انواع حفاظ‌ها (کلاه و عینک) کرم ضد‌آفتاب می‌تواند در کاهش آن نقش داشته باشد.
کک و مک‌ها از ملانین هستند و ملانین از موادی است که طیف‌های لیزر را جذب می‌کند و در نتیجه نور و اشعه لیزر می‌‌تواند کک و مک‌ها را تا حدی از بین ببرد، البته در بیشتر موارد از بین رفتن کک و مک به ‌صورت موقتی است و اینکه به‌ طور دایمی از بین برود بستگی به نوع پوست و ژنتیک شخص مراجعه‌‌ کننده دارد و البته انجام مراقبت‌های دیگر نیز در دایمی شدن بی‌تأثیر نیست. تا به حال لیزر‌های متعددی برای درمان کک و مک ساخته شده و به ‌کار گرفته شده که البته مکانیسم بسیاری از این لیزرها به نسبت شبیه به هم هستند و نکته مهمی که باید در مورد لیزر درمانی در نظر گرفته شود این است که جلسه اول تست درمانی انجام شود، بدین معنی که یک منطقه از صورت که دچار لک است با انرژی‌های متفاوت لیزر شود و در صورتی که بعد از یک ماه نتیجه لیزر خوب بود، سایر مناطق مبتلا هم لیزر شوند.

پیشگیری از بروز کک و مک و لکه‌ های پوستی

با در نظر داشتن این واقعیت که ما نمی‌توانیم استعداد ژنتیکی خود برای بروز کک و مک را تغییر دهیم، بنابراین بهترین راه پیشگیری از این عارضه می‌تواند اجتناب از قرار گرفتن در معرض آفتاب و محافظت کافی از پوست در برابر نور خورشید باشد. برای این منظور باید به طور مرتب از کرم‌های ضد آفتاب با حداقل شاخص حفاظتی برابر با ۳۰ یا بیشتر، بر روی پوست خود استفاده کنید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی صدف، با بهره‌ گیری از کادری مجرب و به‌ روزترین متد های علمی، در محیطی آرامش‌ بخش، و منطبق بر استاندارد های نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :فرامرزی [ 1402-08-01 ]
سلام بهترین لیزر رفع کک و مک چه لیزریه و آیا لک های ملاسما هم با لیزر از بین میرن

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
هیدروفیشیال پوست چیست؟هیدروفیشیال پوست چیست؟

هیدروفیشیال پوست یکی از جدید ترین روش های پزشکی برای جوانسازی پوست است. این روش یکی از مدعیان تأثیرگذارترین درمان، رفع عیوب و جوانسازی پوست است ... ادامه مطلب

تزریق پی آر پیتزریق پی آر پی

تزریق پی آر پی که در ایران به نام پلاکت درمانی شناخته می‌شود، روش درمانی جدیدی است که به رشد سلول‌ها کمک می‌کند و از آن برای بهبود و درمان برخی از بیماری‌ها استفاده می‌شود. ... ادامه مطلب

قیمت هر جلسه لیزر سایناشور برای رفع موهای زائدقیمت هر جلسه لیزر سایناشور برای رفع موهای زائد

سیستم دستگاه سایناشور الیت پلاس از طول موج های مختلفی استفاده می کند تا روند از بین بردن موهای زائد را سرعت ببخشد و آن را سریع تر و راحت تر انجام دهد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین