منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

ترمیم تزریق چربی

آنچه در این مطلب میخوانید

عوامل مؤثر در ماندگاری اثرات تزریق چربی صورت

بقای چربی و ماندگاری نتایج تزریق چربی صورت به مهارت پزشک متخصص پوست و مو، نحوه برداشت و خالص سازی چربی، چگونگی تزریق چربی و محل تحت درمان بستگی دارد. برای انجام موفقیت آمیز تزریق چربی نیاز به یک جراح با مهارت‌ های بالا و صاحب تجربه و دانش است. که ما به شما پزشکان مجرب کلینیک صدف اصفهان را پیشنهاد می‌کنیم.

اینستاگرام صدف کلینیک

اگر تزریق چربی صورت با موفقیت انجام شود، چربی تزریق شده خون جدید را از بدن تأمین می­‌کند و تغذیه مورد نیاز برای بقا را دریافت می‌کند و ماندگار می­‌شود. هنگامی که این اتفاق می­افتد، نتایج می­‌توانند اغلب پایدار باشند و نیاز به جلسات متعدد ترمیم تزریق چربی صورت نیست.

مهم‌ترین نکته برای رسیدن به بهترین نتایج همراه با ایمنی بالا این است که برای ارزیابی نتیجه و پیگیری جلسات درمانی در فواصل معین به مطب پزشک در کلینیک صدف مراجعه کنید. پزشک با آنالیز نتایج، در صورت نیاز ترمیم تزریق چربی صورت را پیشنهاد خواهد کرد و توصیه‌های لازم الاجرا در فواصل تزریق­‌ها را به شما گوشزد می­‌کند.

مزیت ترمیم تزریق چربی صورت

در بسیاری از افراد به دلیل فعالیت­‌های روزانه، نوع رژیم غذایی و سبک زندگی و یا سن، اثر تزریق چربی صورت پس از چند ماه کاهش پیدا می­‌کند. مهمترین مزیت ترمیم تزریق چربی صورت این است که موجب می­‌شود اثرات تزریق ماندگارتر شود و انتظارات بیمار برآورده شود.

در مواردی که تزریق چربی برای رفع مشکلاتی چون اسکار ها و فرورفتگی‌های پوست ناشی از زخم‌ها و آکنه‌ ها روی می­‌دهد نیاز به ترمیم تزریق چربی صورت بیشتر احساس می­‌شود. چرا که این مشکلات پوستی معمولاً عمیق هستند و نیاز به دفعات متعدد تزریق چربی دارند تا پوست کاملاً صاف و جوانسازی شود.

بهترین ترمیم تزریق چربی در اصفهان

مراقبت‌ هاى پس از تزریق چربى

تزریق چربی- مراقبت‌هایی که پس از گرافت چربی (پیوند چربى) در صورت یا سایر نقاط بدن می‌توان انجام داد:

۱- توصیه می‌شود فردى را جهت رساندنتان به خانه به همراه داشته باشید، و در دو‌، سه روز اول در امور خانه کمکتان کند.

۲- باید محل برداشت چربى با باند کشى ویا گن مناسب بمدت دو هفته ،محکم پوشانده شود.

۳- به فرد توصیه می شود که از وارد کردن فشار زیاد به محل تزریق جهت جلوگیری از جا به جایی چربی تزریق شده به مدت ۷ تا ۱۰ روز خودداری کند.

۴- ممکن است محل تزریق چربی و محلی که چربی از آن گرفته شده دچار کبودی، تورم و درد شوید. این حالت طبیعی بوده و به تدریج در طی چند روز تا چند هفته برطرف می‌شود، میزان کبودی و تورم متناسب با مقدار چربی تزریق شده است ولی به طور معمول ۲ تا ۳ هفته طول می‌کشد.

۵- در سه هفته‌ی اوّل تزریق، از قرار گرفتن طولانی مدت در آفتاب، استفاده از فضاهای گرم (سونای خشک و بخار) و حمام‌های طولانی مدت شدیدا بپرهیزید.

۶- اگر تزریق چربى در صورت است، جهت کاهش ورم بهتر است در چند روز اول بعد از تزریق چربی، هنگام خوابیدن زیرسرتان بلند باشد( حالت نیمه نشسته یا زاویه ۴۵ درجه) و در صورتی که مزاحمتی برای خوابتان ایجاد نکند، بهتر است به مدت دو هفته در این حالت بخوابید.

کلینیک پوست و مو صدف اصفهان ، همراه با تیم حرفه‌ ای و پزشکان مجرب، لیزر موهای زائد شما را با جدیدترین دستگاه‌ ها، به بهترین شکل ممکن و بروزترین تکنولوژی‌ های روز دنیا انجام می‌ دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بوتاکس و زیباییبوتاکس و زیبایی

خاصیت بوتاکس این است که عضلات را فلج می‌ کند و یا از حرکت آنها می‌ کاهد. از این خاصیت می‌ توان در پزشکی و برای جوانسازی استفاده کرد . ... ادامه مطلب

سالک چیست و چگونه درمان میشود؟سالک چیست و چگونه درمان میشود؟

سالک (لیشمانیانیوز جلدی) یک بیماری انگلی است که در بخش‌ هایی از مناطق استوایی، نواحی نزدیک خط استوا و جنوب اروپا وجود دارد . ... ادامه مطلب

مولوسکوم تناسلی چیست؟مولوسکوم تناسلی چیست؟

ضایعات حاصل از بیماری مولوسکوم معمولاً به رنگ پوست و یا سفید مرواریدی هستند و گنبدی و گرد بوده و در داخل آنها ماده ای ژله مانند و سفید وجود دارد. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین