منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

دستگاه آر اف فرکشنال

آنچه در این مطلب میخوانید

آر اف فرکشنال سوزنی چیست ؟

آر اف فرکشنال (microneedle fractional RF) یک روش جوانسازی به روز در دنیاست. این روش همانگونه که از نامش پیداست از امواج رادیویی استفاده می کند. آراف فرکشنال با حروف اختصاری MRF نیز شناخته می شود. روش عمل در آر اف فرکشنال به این صورت است که سوزن‌های بسیار ریزی در پوست وارد می‌شود. در بین سوزن‌های وارد شده به پوست امواج رادیویی تبادل می‌شود. تبادل اموج در باعث ایجاد گرما در قسمت درم پوست می‌شود. در نتیجه این عمل کلاژن سازی اتفاق می‌افتد.

در این روش دو لایه اپیدرم و لایه میانی پوست درگیر است. بنابراین عوارض احتمالی این روش به حداقل ممکن می‌رسد. روش آر اف فرکشنال یک روش غیر تهاجمی است. این روش باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شود. و در نتیجه پوست شاداب‌تر و جوانتر می‌شود.

آر اف فرکشنال سوزنی بعنوان اولین تولید کننده سیستمهای MFR در دنیا می‌باشد. این دستگاه در حال حاضر معروف‌ترین دستگاه دنیاست.

روش آر اف فرکشنال برای جوانسازی پوست استفاده می‌شود. بسیاری دیگر از عارضه‌های پوستی با این روش قابل رفع است. لیفت صورت‌ ، درمان چین و چروک ، لیفت پوست گردن‌، رفع غبغب‌ ، رفع ناهمواری‌های پوستی‌، بهبود رنگ پوست‌، رفع جای جوش و … از مواردی است که با آراف فرکشنال قابل رفع است.

کلینیک صدف اصفهان خدمات جوانسازی پوست با استفاده از روش‌های گوناگون را ارائه می‌کند. برای مشاوره پزشکی رایگان و تعیین وقت می‌توانید با ما تماس بگیرید. انتخاب بهترین روش برای شما در جلسه مشاوره امکان پذیر است.

بهترین لیزر آر اف فرکشنال در کلینیک پوست و موی صدف اصفهان

کاربردهای آر اف فرکشنال

روش آر اف فرکشنال کاربردهای درمانی و زیبایی بسیاری دارد. تاثیرات این روش درمانی را می‌توان در سه مورد خلاصه کرد:

سفت کردن و جوانسازی پوست : آر اف فرکشنال باعث حجم‌دهی، سفت کردن و صاف کردن بافت پوستی می‌شود. به همین خاطر می‌تواند همزمان با از بین بردن خطوط و چین و چروک‌ های صورت، رنگ و بافت سطحی پوست را هم بهبود بخشد.
محو کردن جای زخم، اسکار ها و ترک بدن : عملکرد اساسی آر اف فرکشنال ، تحریک کلاژن‌ سازی در بافت پوست است. برای همین بعد از درمان، پوست شما ظاهری سالم‌تر، زیباتر و یکدست‌تر خواهد داشت. آر اف برای از بین بردن جای آکنه و جوش و همچنین ترک‌های ناشی از چاق و لاغر شدن تاثیرات بسیار خوبی دارد.
بهبود منافذ پوست ی باز: اندازه‌ی منافذ پوستی بعد از ۲ تا ۵ جلسه‌ی درمان به شکل چشمگیری کاهش می‌یابد.

عوارض آر اف فرکشنال

با توجه به اینکه در این روش از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نمی‌گردد، خوشبختانه هيچ گونه عارضه‌اى در انجام RF صورت وجود ندارد و در همه افراد حتى افراد با پوست‌های تيره قابل انجام است. مزیت این روش استفاده از ابزار فیزیکی سوزن و امواج رادیویی با فرکانس پایین است که برای انسان هیچ گونه عارضه‌ای را ندارد.

توصیه‌ های پس از آر اف فرکشنال

تا بيست و چهار ساعت از شستن صورت خوددارى نماييد.
براى شما اسپرى آب درمانى، كرم ترميم كننده و ضدآفتاب تجويز مى‌گردد كه بايد بلافاصله پس از درمان استفاده شود .
در طى سه روز اول پس از درمان بايد هر سه ساعت از كرم ضدآفتاب فاقد رنگ و چربى استفاده شود.
كرم ترميم كننده روزى دو مرتبه تا رفع كامل قرمزى و التهاب توصيه مى‌شود.
اسپرى آب بايد به محض احساس خشكى در پوست استفاده شود.
در طى دو روز اول پس از درمان بايد كار با موبايل، لپ تاپ و …به حداقل ممكن برسد.
بدون مشورت با پزشك به هيچ وجه از كرم يا صابون استفاده ننماييد.

اینستاگرام صدف کلینیک

زمان تاثیر آر اف فرکشنال

اولين اثرات درمانى از دو ماه بعد از اولين جلسه قابل مشاهده است و تا شش ماه بعد ادامه مى‌يابد و تا نهايتا دو سال پايدار مى‌ماند. البته توجه داشته باشيد مراقبت خوب پوست تاثير زيادى در دوام اثر درمان دارد.

کلینیک صدف اصفهان با مجرب‌ ترین پزشکان و با استفاده از سیستم به روز دنیا آماده خدمات در زمینه بهترین پیوند مو می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سمیر مهاجر [ 1402-08-01 ]
سلام خسته نباشید برای لیفت صورت و رفع جای جوش ها هم میتونیم از آر اف فرکشنال استفاده کنیم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مراحل رشد ابرو بعد از کاشت ابرو طبیعیمراحل رشد ابرو بعد از کاشت ابرو طبیعی

کاشت ابرو یکی از روش‌ هایی دائمی است . در فرایند کاشت ابرو ، مو ها از نواحی اطراف سر یا کناره‌ های گوش برداشته شده و کاشت می شود . ... ادامه مطلب

در چه مواردی به متخصص پوست مراجعه کنیم؟در چه مواردی به متخصص پوست مراجعه کنیم؟

کلینیک صدف اصفهان ارائه دهنده کلیه خدمات پوست، مو و لیزر از قبیل روشهای جراحی و غیر جراحی جوانسازی و زیبایی پوست، درمان آکنه و جای جوش و... ... ادامه مطلب

کربوکسی تراپی چیست؟کربوکسی تراپی چیست؟

طراوت و جوانی پوست افراد ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند افزایش سن یا عوامل ژنتیکی کاهش یابد. این موضوع باعث ایجاد احساس نارضایتی در افراد می شو ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین