منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / بهترین روشهای جوانسازی پوست

بهترین روشهای جوانسازی پوست

آنچه در این مطلب میخوانید

در قرن معاصر جوانسازی از اولویتهای اولیه بشر است. با توجه به آثاری که درطی زمان، در اثر بالا رفتن سن، عوامل محیطی و سبک زندگی، بر روی پوست ایجاد می‌شود، چین و چروک پوست ، تیرگی و لک و از دست دادن طراوت و شادابی پوست امری بدیهی است. البته خوشبختانه روشهای فراوانی برای درمان و رفع این عوارض ابداع شده که در این مقاله قصد داریم به یکی از آنها بپردازیم. اگر تمایل به انتخاب روشی مناسب، کم عارضه و بدون نیاز به دوران نقاهت برای جوانسازی دارید؛ شما را به مطالعه ادامه این مطلب دعوت می‌ کنیم.

کلینیک تخصصی پوست صدف در اصفهان ، آماده ارائه خدمات جوانسازی پوست به شما مراجعین محترم می‌ باشد. در این مرکز انواع روشهای نوین جوانسازی، اعم از لیزرها و متدهای مختلف، به کار گرفته می‌ شود؛ تا پوستی شاداب و با طراوت را به شما هدیه نماید. لطفاً جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.

جوانسازی پوست چیست و چگونه انجام می‌ شود؟

قبل از آنکه از جوانسازی پوست صحبت کنیم؛ ابتدا باید بگوییم پیری پوست چیست؟ پیری پوست در واقع شرایطی است که چهار مشخصه اساسی دارد که عبارتند از:

  1. ایجاد چین و چروک
  2. کاهش حجم زیر پوست
  3. از دست رفتن حالت کشسانی پوست
  4. بروز انواع ضایعات پوستی مانند خال، لک و تیرگی پوست

جوانسازی پوست در واقع رفع و درمان این علائم است که در ادامه به دلایل ایجاد این علائم در پوست خواهیم پرداخت.

علل پیری پوست

روشهای متعددی برای جوانسازی پوست شناسایی شده است که در ادامه به مهمترین و پرکاربردترین آنها می‌پردازیم.

بهترین روش های جوانسازی پوست در اصفهان ، کلینیک پوست و مو صدف

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از پرکاربردترین و موثرترین روشهای درمان چین و چروک و خطوط پوست است که با کمترین هزینه و طی زمانی کوتاه، بدون عوارض و بستری شدن، نتایج موقتی بسیار مطلوبی را ایجاد می‌کند. در این روش با تزریق سم بوتولینوم، عضلات زیر پوست فلج می‌شوند و امکان ایجاد چین و چروک از آنها گرفته شده پوست صاف تر و جوان تر خواهد شد.

تزریق ژل

تزریق ژل یا فیلر نیز پس از تزریق بوتاکس از اقداماتی است که متقاضیان فراوانی دارد. در این روش با تزریق موادی ژل مانند به زیر پوست، هم افزایش حجم در آن قسمت اتفاق می‌افتاد و هم فرم بهتری ایجاد می‌شود. همچنین تزریق ژل در رفع خطوطی مانند خط اخم و خنده بسیار موثر است. در نظر داشته باشید تزریق ژل نیز از روشهای کم عارضه و مقرون به صرفه نسبت به روشهای جراحی و لیزری است؛ البته مشروط بر اینکه توسط پزشک متخصص و با استفاده از ژل های مرغوب که معمولاً حاوی هیالورونیک اسید هستند تزریق شود.

تزریق چربی

تزریق چربی از روشهای جوانسازی، افزایش حجم و فرم دهی به قسمتهای مختلف پوست است که با برداشت چربی از بدن خود شما از نواحی که مازاد چربی دارند و پالایش آن، سپس تزریق چربی پالایش شده به مناطقی از پوست که نیازمند آن هستند صورت می‌گیرد. در این روش به دلیل عدم تزریق ماده خارجی، امکان ایجاد آلرژِی تقریبا صفر است. ماندگاری تزریق چربی نیز بسته به تکنیک به کاربرده شده در مراحل تزریق، متغیر است. در تزریق چربی هم توصیه می‌شود با مراجعه به پزشک متخصص و مجرب، اقدام به این عمل نمایید تا از بهترین و ماندگارترین نتایج بهره مند شوید.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ همانطور که از نامش پیداست با استفاده از سوزنهای بسیار ریزی انجام می‌شود که در زوایای مختلف و با عمق متفاوت به طور متناوب وارد پوست می‌شوند و پوست را به تولید کلاژن تحریک می‌نمایند. میکرونیدلینگ دو ابزار مخصوص دارد که درمارول و درماپن نامیده می‌شوند. در کلیت این دو وسیله به یک شکل عمل می‌کنند ولی با ورود به جزئیات، میتوان متوجه شد که تفاوتهای ناچیزی با هم دارند. میکرونیدلینگ علاوه بر جوانسازی پوست، بر رفع انواع اسکار ، لک و تیرگیهای پوست، همچنین درمان استریا اثرگذار است.

هایفوتراپی

هایفوتراپی یا همان امواج اولتراسوند مورد استفاده در سونوگرافی، به تازگی به عرصه پوست راه پیدا کرده و در جوانسازی پوست بسیار موثر است. در این روش تنها با یک جلسه، بدون ایجاد عوارض خاصی بر روی پوست، جوانسازی و لیفت پوست انجام می‌شود. نتایج این روش از یک الی شش ماه پس از انجام، به تدریج مشاهده می‌شود و غیر قابل بازگشت است. البته با این روش روند فرسایشی پوست متوقف نخواهد شد ولی مانند روشهای تزریقی، به شرایط قبل از هایفوتراپی باز نخواهد گشت.

آدرس اینستاگرام

آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال یا فرکشنال سوزنی یکی از موثرترین روشهای لیزری جوانسازی پوست است، در هایفوتراپی عمده اتفاقی که می‌افتد، بازگشت استحکام، و خاصیت الاستیته پوست است و از این طریق جوانسازی صورت میگیرد؛ ولی در آر اف فرکشنال به رفع چین و چروکها، تیرگی و کدری پوست و درمان آکنه و اسکار ناشی از آن پرداخته می‌شود. آر اف فرکشنال یکی از تکنیکهای موثر در کلینیک های پوست است که طیف وسیعی از مشکلات پوستی را برطرف می‌سازد. علاوه بر موارد مذکور، درمان استریا یا همان ترک های پوستی، کک و مک ، بهبود روزاسه (قرمزی) و عروق ریز پوستی، کاهش منافذ باز پوست و سفت شدن پوست از نتایج آر اف فرکشنال است.

کلینیک پوست مو و زیبایی صدف، ارائه دهنده خدمات تخصصی کاشت مو و ابرو در اصفهان می‌ باشد. در این مرکز کاشت مو با تراکم بالا در حداقل زمان صورت می‌ گیرد. اگر تمایل به انجام این عمل دارید، مشاورین ما در این مرکز می‌ توانند راهنمای شما باشند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :تبریزی [ 1402-08-06 ]
سلام سوال من اینه که کرم های شب مناسب چه سنی هستن و اینکه گفته میشه این کرم ها ضد چروک و بعضا کلاژن ساز هستن واقعا درست هست و میتونن به درون پوست نفوذ کنند و باعث کلاژن سازی و جوانسازی پوست شوند؟باتشکر

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
برای جوانسازی زیر چشم مزونیدلینگ مناسب است یا مزوتراپیبرای جوانسازی زیر چشم مزونیدلینگ مناسب است یا مزوتراپی

نقص زیبایی در اطراف چشم نه تنها با افزایش سن، بلکه در همه سنین ظاهر می شود. مزونیدلینگ و مزوتراپی روشی مؤثر برای جوانسازی زیر چشم است. ... ادامه مطلب

علائم پوستی بیماری ایدزعلائم پوستی بیماری ایدز

90 درصد افرادی مبتلا به ایدز، در برخی از مراحل بیماری، علائم پوستی و تغییرات را تجربه می کنند. این علائم پوستی می تواند هم مربوط به ابتلا به ایدز باشد و یا ... ادامه مطلب

گوشت اضافه (کلویید) چگونه درمان می شود؟گوشت اضافه (کلویید) چگونه درمان می شود؟

کلوئید یا گوشت اضافه نوعی جای زخم برجسته به‌ شمار می‌ رود که بعد از بهبود جراحت روی پوست نمایان می‌ شود . ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین