منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / درماپن روشی برای جوانسازی پوست

درماپن روشی برای جوانسازی پوست

آنچه در این مطلب میخوانید

این روزها روشهای بسیار زیاد و متنوعی برای جوانسازی پوست، درمان جای آکنه ، زخم، سوختگی‌های قدیمی و همچنین رفع ترک‌ های پوستی وجود دارد. از شناخته‌ شده‌ ترین روشها برای رفع مشکلات پوست ، استفاده از لیزر است. با این‌ حال، در خیلی از موارد با کمک چنین روشهای درمانی و صرف هزینه‌های فراوان هم ممکن است فرد به نتایج دلخواه و مورد نظر خود نرسند. درماپن تکنولوژی جدید جوانسازی پوست است که با کمترین عوارض بیشترین نتایج را در بر دارد. در ادامه این مطلب به این روش بیشتر خواهیم پرداخت.

اگر می‌خواهید به جوانسازی پوست خود بپردازید؛ و در کنار آن نمی‌خواهید از روشهای تهاجمی و لیزرها استفاده کنید، همچنین با حداقل هزینه نسبت به روشهای دیگر به دنبال تغییرات موثر در پوست خود هستید، ما به شما درماپن را توصیه می‌کنیم. جوانسازی پوست با درماپن از اقداماتی است که در کلینیک تخصصی صدف اصفهان، با بهترین نتایج قابل انجام می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما با شماره‌های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.

درماپن چیست؟

درماپن در واقع ابزاری است شبیه قلم که سر آن حاوی سوزنهای بسیار ریز و ظریف می‌باشد؛ این سوزنها برای اهداف درمانی، با عمق قابل تنظیم، به طور متناوب وارد پوست می‌شوند و در واقع پوست را به ساخت کلاژن تحریک می‌نمایند. به همین جهت نام این روش در اصطلاح عامه با عنوان ابزار بکار گرفته شده در آن (درماپن) نامیده می‌شود.
البته در پزشکی نام این روش میکرونیدلینگ است که با درماپن انجام می‌شود. در دستگاه درماپن عمق نفوذ سوزن ها قابل تغيير است. علاوه بر این، سرعت ضربه زدن هم در این ابزار قابل تنظیم میباشد. سوزن های درماپن یک بار مصرف هستند و تعداد این سوزنها می‌تواند بر اساس نیاز پوست و تشخیص پزشک تعیین شود.

آیا درماپن به پوست آسیب می‌ زند یا باعث خونریزی می شود؟

بسته به عمق و یا شدت استفاده از سوزنها در طی درمان، ممکن است خونریزی های نقطه ای ایجاد شود؛ که بدون ایجاد هیچ مشکلی با اتمام جلسه درمانی متوقف می‌شود. شما ممکن است قرمزی موقت پوست به مدت یک ساعت یا بیشتر، و یا احتمالا یک روز را شاهد باشد، که این مسأله بستگی به سن و عمق ورود سوزنها دارد.

درماپن روشی برای جوانسازی پوست ، کلینیک پوست و مو صدف

مزایای استفاده از درماپن

یکی از مهم‏ ترین فواید این روش، افزایش منافذ پوستی است که مجرای تنفسی پوست به حساب می‌آیند. بسیاری از بیماری‏های پوستی بدلیل بسته شدن منافذ سطح پوست ایجاد می‌شوند. زیرا پوست نمی‏تواند نفس بکشد به همین دلیل، در روش درماپن، تعداد منافذ پوستی افزایش می‏ یابد. با ایجاد منافذ روی سطح پوست، سلول‏های پوستی تحریک شده و در نتیجه کلاژن بیشتری تولید می‌شود که منجر به نرمی بیشتر پوست خواهد شد. همچنین این روش سبب افزایش رطوبت سطح پوست می‌گردد. به دلیل کم عارضه بودن این روش برای سایر قسمت‏های بدن نیز قابل استفاده است.

از دیگر مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

در صورت رعایت اصول بهداشتی و حرفه ای توسط پزشک یا تکنسین مجرب تحت نظر متخصص پوست، استفاده از دستگاه درماپن دقیق و باکیفیت، و رعایت مراقبت های پس از درماپن، بدون ایجاد عارضه‌ای خاص، می‌توان نتایج بسیار خوبی را پس از این روش مشاهده نمود.

مراقبتهای پس از درماپن

اگر جوانسازی پوست با درماپن را انجام داده‌اید اقدامات مراقبتی پس از آن عبارتند از:

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز پوست و موی اصفهان، در محیطی آرام آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه کاشت ابرو می‌باشد. در این مرکز کاشت ابروی طبیعی، با تراکم بالا و در زمانی بسیار کوتاه انجام می‌ شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :رحماندوست [ 1402-08-06 ]
من برای جای جوش از میکرونیدلینک استفاده کردم خوب بود ولی نیاز به چند جلسه هست

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا محلول لامینین برای ریزش مو خوب است؟آیا محلول لامینین برای ریزش مو خوب است؟

محلول تقویت مو لامینین به واسطه دارا بودن ترکیبات گیاهی موجب تقویت پیاز مو شده و از عملکرد تبدیل تستسترون به دی هیدروتستسترون که یکی از عوامل ریزش مو بوده ممانعت می‌ کند ... ادامه مطلب

خون مردگی یا اکیموز چگونه درمان میشود؟خون مردگی یا اکیموز چگونه درمان میشود؟

خون‌ مردگی ممکن است روی بازوها، پاها، شکم، باسن، داخل دهان و روی پلک‌ ها دیده شود. خون‌ مردگی می‌ تواند از عوارض یک بیماری خطرناک باشد ... ادامه مطلب

برای درمان لک بعد از مزونیدلینگ چه باید کرد؟برای درمان لک بعد از مزونیدلینگ چه باید کرد؟

زیبایی و شادابی پوست از جمله عوامل تأثیرگذار در زیبایی افراد می باشد. قرارگیری در معرض نور خورشید، رژیم غذایی ناسالم و مشکلات هورمونی از علل بروز چین ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین