منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / انواع لیفت / روشهای لیفت و بالا کشیدن ابرو

روشهای لیفت و بالا کشیدن ابرو

آنچه در این مطلب میخوانید

با افزایش سن، پوست پیشانی خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و ابروها دچار افتادگی می شوند. افتادگی ابرو در افراد سبب می شود چشم ها خسته، عصبی و چهره فرد عبوس و افسرده به نظر برسد. همچنین با توجه به انعکاس حالات روحی و احساسات و عواطف به وسیله چشم و ابروها، نقش این اعضا در صورت بسیار پر رنگ می‌باشد. ليفت ابرو، می تواند در راستای تصحیح حالت ابروها، راه حلی کارآمد و پایدار برای جوانتر دیده شدن و شادابی و طراوت هرچه بیشتر چهره باشد. امروزه روشهای متعدد جراحی و غیر جراحی برای لیفت و بالا کشیدن ابرو وجود دارد. جهت کسب آگاهی بیشتر درباره روشهای لیفت و بالا کشیدن ابرو، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

اینستاگرام صدف کلینیک

لیفت ابرو در اصفهان، یکی از خدمات کلینیک تخصصی پوست و مو صدف می‌ باشد. در این مرکز لیفت و بالا بردن ابرو با انواع روشها از قبیل تزریق بوتاکس، لیزر، جراحی و لیفت با نخ صورت می‌ گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.

جراحی لیفت ابرو و پیشانی

در جراحی لیفت ابرو که ممکن است با بیحسی یا بیهوشی انجام پذیرد؛ در محل خط رویش موها و یا داخل موها در هر دوطرف سر برشی ایجاد می‌شود. سپس عضلات زیرین محدوده ابرو توسط پزشک آزاد شده، و پوست در این ناحیه به سمت برش‌ها کشیده می‌شود. پس از اینکه پزشک میزان کشش پوست و محل قرار گیری ابروها را مناسب تشخیص داد؛ پوست‌های اضافه از محلی که برش ایجاد شده است، جدا خواهند شد و در پایان، پوست بخیه می‌خورد. در این روش به دلیل برش ایجاد شده، ممکن است با اسکار یا کلویید مواجه شوید. همچنین در صورتی که تغییرات ایجاد شده برای فرد مطلوب نباشد، امکان بازگشت به شرایط قبل از عمل امکان پذیر نیست. با این وجود جراحی لیفت ابرو یکی از پرطرفدارترین روشهای بالا بردن ابرو می‌باشد.

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از روشهای پرطرفدار لیفت ابرو، رفع خطوط اخم و پنجه کلاغی کنار چشم است. برای لیفت ابرو در این روش، با تزریق مقدار معینی از سم بوتولینوم عضلات مسئول حرکت ابرو فلج شده و ابرو در محلی بالاتر از قبل فیکس می‌شود. پس از تزریق بوتاکس لیفت ابرو، نتایج ظرف مدت 3 الی 14 روز نمایان می‌شوند. بعد از لیفت ابرو با بوتاکس در صورتی که محل قرارگیری ابروها مناسب نباشد، در ترمیم پس از دو هفته اصلاح خواهد شد و نتایج نهایی، 4 الی 6 ماه باقی می‌ماند. یادآور می‌شویم پس از اتمام ماندگاری تزریق بوتاکس لیفت ابرو ، اگر مایل به تکرار آثار این روش بودید؛ باید تزریق بوتاکس را تمدید نمایید.

لیفت ابرو با نخ

در لیفت ابرو با نخ به‌ منظور کشیدن پوست این ناحیه و برطرف کردن خطوط پیشانی و چین و چروک اطراف چشم ، نخ‌هایی از جنس پرولن ( نخ تک رشته‌ای از جنس پروپیلین) استفاده می‌شود. طول و جنس نخ‌ها معمولا بسته به جاهایی که قرار است لیفتینگ شوند متغیر است. پزشک نخ‌ها را با کمک سوزن‌ های بسیار کوچک و توخالی به زیر پوست و قسمت‌های مشخص وارد می‌کند. نخ‌ها خیلی زود به پوست شل و افتاده و بافت نرم می‌چسبند. بعد از استقرار نخ‌ها و کوتاه کردن انتهای آن‌ها سوزن بدون جا گذاشتن زخم و جراحت عمیق از زیر پوست خارج می‌شود. در این روش نخ‌ها دیده و یا لمس نمی‌شوند.
شایان ذکر است که لیفت ابرو با نخ تاثیر فوری و قابل‌ ملاحظه‌ای دارد. در طی جلسات مشاوره خود با پزشک می‌توانید درباره میزان نسبی لیفت ابرو پرسش نمایید. تحقیقات حاکی از آن است که بیشتر افرادی که لیفت ابرو با نخ را تجربه کرده‌اند از تاثیرات آن راضی بودند. مورد دیگری که باید خاطرنشان کرد این است که اگر پس از لیفت ابرو با نخ، تمایل به لیفت ابرو به روش جراحی داشتید، هیچ مانعی برای شما وجود ندارد و با خیال راحت می‌توانید جراحی لیفت ابرو را انجام دهید.

 لیفت و بالا کشیدن ابرو

لیفت ابرو با لیزر

در روش کشیدن ابرو با لیزر، لیزر طرحی شبکه‌ای از پالس‌های کوچک نوری را روی پوست پیشانی ایجاد می‌کند و در هر پالس انرژی زیادی به پوست خواهد رسید؛ تا زمانی که انرژی به لایه میانی پوست نفوذ کند و این تجمع انرژی در زیر پوست باعث تحریک پوست پیشانی به کلاژن سازی می گردد و به دلیل افزایش کلاژن در پوست که خاصیت خود ترمیمی دارد؛ پوست پیشانی بالا کشیده می‌شود و چین و چروک‌های آن از بین می‌رود. در نتیجه پوست این قسمت صاف و یکدست می گردد. نتیجه این تغییرات در پیشانی، لیفت ابروها است که همزمان با کشیده شدن پوست پیشانی رخ می‌دهد.

کلینیک لیزر موهای زائد صدف در اصفهان، یکی از مراکز مجهزی است که با ایمنی بالا و در کمترین تعداد جلسات، می‌ تواند به رفع دائم موهای زائد صورت و بدن بپردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما، با شماره‌ های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
برداشتن انواع خال با جراحیبرداشتن انواع خال با جراحی

خال، شايع‌ترين و متداول‌ ترين ضايعه‌ ي پوستي است. در واقع يك نوع تومور پوستي است كه از سلول‌ هايي به نام ملانوييت (سلول رنگ دانه‌اي) ساخته مي‌ شود . ... ادامه مطلب

در مورد هیدرودرم ابریژن بیشتر بدانیددر مورد هیدرودرم ابریژن بیشتر بدانید

هیدرودرم ابریژن جدیدترین روش جوانسازی پوست است که در آن از فناوری هیدرو برای از بین بردن لایه سطحی و مرده پوست استفاده می‌ شود . ... ادامه مطلب

ماندگاری تزریق ژل به چه عواملی بستگی دارد؟ماندگاری تزریق ژل به چه عواملی بستگی دارد؟

پرکننده‌ های پوستی موادی ژل مانند هستند که برای جبران کاهش حجم در پوست و درمان خطوط و چین و چروک‌ ها، استفاده می شود. و تزریق ژل از مهمترین آنهاست ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین