منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / مزونیدلینگ چیست و چه نقشی در جوانسازی پوست دارد؟

مزونیدلینگ چیست و چه نقشی در جوانسازی پوست دارد؟

آنچه در این مطلب میخوانید

مزونیدلینگ ترکیبی است از دو روش درمانی میکرونیدلینگ و مزوتراپی است. به عبارت بهتر، در این روش انتقال دوزهای کم دارو در داخل مزودرم (بدون استفاده از سرنگ)، همراه و همزمان با ایجاد میکرو کانال‌هایی در اپیدرم و درم، صورت می‌گیرد. مزونیدلینگ، درمان پیشرفته پوست است که در آن تحریک و تولید کلاژن همزمان با انتقال کوکتل‌های مزوتراپی به عمق لایه مزودم انجام می شود. این روش علاوه بر تاثیرات دیگر، برای درمان چین و چروک و به طور کلی جوانسازی پوست نیز موثر است.

جوانسازی پوست به روش مزونیدلینگ، از جمله تکنیک‌هایی است که در کلینیک تخصصی صدف اصفهان، در بهترین سطح ممکن و با مطلوب ترین نتایج، انجام می‌شود. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.

تفاوت مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ روشی است که به وسیله ابزاری به نام درماپن یا درمارول انجام می شود. در این روش با نفوذ سوزن ها به لایه درم یک جراحت مختصر در پوست ایجاد شده و بدن به آن واکنش نشان می‌دهد؛ و شروع به ترمیم و بازسازی آن ناحیه می‌نماید و طی این فرآیند کلاژن و الاستین که دو پروتئین اصلی و قوام دهنده پوست هستند تولید می شود.
مکانیسم اثر دستگاه میکرونیدلینگ ایجاد آسیب های ریز و میکروسکوپی در سطح پوست با عمق مشخص می باشد که با توجه به تلاش ذاتی بافت در ترمیم آن، افزایش گردش خون و رسیدن فاکتورهای ترمیمی و رشد به منطقه مورد نظر و تشکیل عروق خونی جدید، بهبود ساختار کلاژن های قبلی و تشکیل کلاژن و بافت همبند جدید حاصل میشود.
مزونیدلینگ مزوتراپی همراه با میکرونیدلینگ است. در این روش با استفاده از ابزار میکرونیدلینگ به بافت پوست آسیب‌های کنترل شده‌ای وارد می‌شود و در همان هنگام، بهبود دهنده‌های مزوتراپی از طریق منافذی که میکرونیدلینگ ایجاد نموده، به پوست نفوذ می‌کنند. لازم به ذکر است نتایج مزونیدلینگ از میکرونیدلینگ و مزوتراپی به مراتب بهتر و شگفت انگیزتر است.

از مزونیدلینگ در چه مواردی استفاده می شود؟

مزونیدلینگ و جوانسازی پوست

معایب مزونیدلینگ

با توجه به اینکه مزونیدلینگ از طریق ورود سوزنهای بسیار ریز به پوست انجام می‌شود، قرمزی و التهاب بعد از آن طبیعی است. به طور معمولی پوست بعد از انجام مزونیدلینگ کمی تیره می‌شود. و حدود ۷ الی ۱۰ روز زمان می‌برد تا با تشکیل پوست جدید، پوستهای قدیمی، پوسته پوسته شده و از بین برود.

مراقبتهای بعد از مزونیدلینگ

هزینه مزونیدلینگ

هزینه مزونیدلینگ به تعداد جلسات مورد نیاز، نوع مواد مصرفی، کلینیک و پزشک متخصص، بستگی دارد. مشاوره تلفنی و حضوری برای هر نوع عملی در کلینیک صدف رایگان می‌باشد، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره تماس‌های 8 - 32240827 و 32214564 با ما در ارتباط باشید.

آدرس اینستاگرام صدف کلینیک

تزریق چربی یکی از روشهای افزایش حجم و فرم دهی به صورت و بدن است. ماندگاری تزریق چربی، یکی از موارد حائز اهمیت استفاده از این متد درمانی می‌باشد. مهمترین عامل تعیین کننده ماندگاری تزریق چربی، تکنیک پزشک در فرآیند این عمل است. به همین دلیل توصیه می‌شود؛ در صورت تمایل به تزریق چربی، به متخصص پوست مراجعه نمایید تا به این واسطه این انتخاب، بتوانید از دانش و مهارت پزشک اطمینان حاصل نموده و تزریق چربی ماندگار با نتایج چشمگیر داشته باشید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی با تزریق فیلرجوانسازی با تزریق فیلر

فیلرهای پوستی موادی ژل مانند هستند که جهت جبران حجم از دست رفته، صاف کردن خطوط و چروک یا برجسته‌ سازی اجزا صورت به زیر پوست تزریق می‌ شوند ... ادامه مطلب

همه چیز در مورد الکتروکوترهمه چیز در مورد الکتروکوتر

کوتر دستگاهی می باشد که با ایجاد جریان الکتریکی، حرارتی را ایجاد می کند. امروزه از این نوع دستگاه ها در صنایع پزشکی و زیبایی بسیار استفاده می شود. ... ادامه مطلب

تزریق چربی به پیشانیتزریق چربی به پیشانی

در این‌ جا می‌ خواهیم در مورد چین و چروک‌ های پیشانی، نحوه درمان آن‌ ها و گزینه‌ های مختلف آن بحث کنیم . گزینه‌های مختلفی برای جوان‌ سازی پیشانی وجود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین