منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / آیا برداشتن قوز بینی بدون جراحی امکان پذیر است؟

آیا برداشتن قوز بینی بدون جراحی امکان پذیر است؟

قوز بینی یکی از مشکلات شایع در بینی ایرانی ها و مردم خاورمیانه است. قوز بینی می تواند به صورت مادرزادی ایجاد شده باشد یا در اثر شکستگی ها به وجود آمده باشد. وجود قوز باعث می شود بینی از نمای نیمرخ نامتناسب با صورت به نظر برسد و ظاهری مردانه داشته باشد که چنین امری برای بسیاری از زنان، ناخوش آیند است. برای اصلاح قوز بینی روشهای جراحی و غیر جراحی وجود دارد که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.

آنچه در این مطلب میخوانید

برخی از افراد به دلایل گوناگون از جمله عوارض پس از جراحی، تمایلی به جراحی قوز بینی ندارند و از طرفی هم با ظاهر قوز در بینی کنار نمی‌آیند. ما به این افراد، البته در صورتی که مشکلات اساسی در بینی خود نداشته باشند؛ اصلاح قوز بینی بدون جراحی را پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه این مطلب به اصلاح قوز بینی بدون جراحی خواهیم پرداخت.

کلینیک تخصصی پوست مو و لیزر صدف، ارائه دهنده خدمات تزریق ژل قوز بینی در اصفهان می‌ باشد. در این مرکز اصلاح قوز بینی بدون نیاز به جراحی انجام می‌ شود. بنایراین شما بدون تحمل عوارض جراحی، می‌ توانید بینی زیبایی داشته باشید.جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.

دلایل ایجاد قوز بینی

یکی از برجسته ترین دلایل ایجاد قوز بینی وراثت و ژنتیک است. فرم بینی هم مانند بسیاری دیگر از اعضای صورت و بدن از پدران و مادران به ارث برده می‌شود. بعضی مواقع استخوان و قوز بینی بسیار بزرگتر از چیزی است که دیده می‌شود، زیرا برآمدگی صورت در قسمت زیر چشم بسیار کم است. جالب است بدانید که همیشه قوزدار شدن بینی به دلیل وجود بافت‌های اضافی بروی بینی نیست بلکه در بسیاری از موارد فرورفتگی پیشانی و بینی دلیلی شده تا ظاهر بینی به خوبی دیده نشود، مهمترین نکته در درمان فرورفتگی بینی و پیشانی این است که ساختار ایجاد شده ظاهر فرد را در همه‌ زوایا به خوبی نشان دهد.

قوز بینی به هر دلیلی که ایجاد شده باشد، برای برطرف نمودن آن می‌توان از فیلرهای هیالورونیک اسید استفاده نمود و با تکنیک‌های خاصی در تزریق، به رفع قوز بینی پرداخت.

بهترین روش برداشتن فوز بینی بدون جراحی در اصفهان

تزریق ژل قوز بینی

تزریق ژل به بینی از روشهای کارآمد برای برداشتن قوز بینی بدون عمل جراحی است. البته این روش درمانی موقتی دارد که اثرات آن بعد حدود شش ماه از بین می‌رود. برای پرکردن برآمدگی‌ها از فیلرها و پرکننده‌هایی مثل تزریق ژل یا تزریق چربی استفاده می‌شود. این روش موجب به وجود آمدن قوز کاذب می‌شود مثلاً در مواقعی که بین بینی و پیشانی فرورفتگی وجود دارد مناسب است و با تزریق ژل می‌توان این فرورفتگی را از بین برد. تزریق ژل دامنه وسیعی داشته و می‌تواند شامل ژل‌های حاوی اسید هیالورونیک باشد که چند ماه پس از تزریق جذب بدن می‌شوند یا ژل‌های نیمه دائمی که اثر آنها تا چندین سال باقی می‌ماند. اساساً بهترین مزیت تزریق ژل قوز بینی آن است که برای تزریق نیازی به انجام عمل‌های جراحی نیست و به همین دلیل طول دوره بهبودی ندارند ولی ممکن است تورم و کبودی‌هایی پس از تزریق روی بینی ایجاد شود که تا چند روز پس از انجام فرایند از بین می‌روند.

تزریق ژل بهترین روش برای بیمارانی است که واقعاً در مورد تصمیم خود در ارتباط با اصلاح قوز بینی مطمئن نبوده یا نمی‌خواهند تغییرات دائمی روی بینی آنها ایجاد شود. ضمن اینکه می‌توان به افرادی که از ژل‌های نیمه دائمی استفاده می‌کنند و از نتایج حاصل از آن راضی نیستند؛ تزریق آنزیم را پیشنهاد نمود که باعث تسریع در جذب ژل شده یا با درمان‌های کم تهاجمی ژل را خارج کرده و اثر آن را خنثی کنیم.

ماندگاری تزریق ژل قوز بینی

تزریق ژل قوز بینی، برای بسیاری از بیماران گزینه‌ی خوبی است. این امر به این دلیل است که نتیجه موقت، ارزانتر و کم تهاجمی تر از جراحی زیبایی بینی است. میزان استفاده از فیلرها جهت این متد درمانی برای بیماران از شخصی به شخص دیگر متفاوت می‌باشد زیرا افراد دارای بینی متفاوت هستند و خواستار نتایج مختلفی می‌باشند. هدف این است که هر بیمار به بهترین و طبیعی‌ترین نتایج ممکن در این فرآیند دست یابد. این بدان معناست که برای برخی از بیماران بهترین روش برای رسیدن به نتیجه مطلوب مورد نظر آنها انجام عمل جراحی بینی است. بهتر است قبل از انجام این پروسه درمانی حتما با پزشک متخصص خود مشورت نمایید تا تعیین شود که کدام گزینه برای شما مناسب‌تر است.

از پرکننده برای اضافه کردن حجم به پل بینی، نوک بینی یا ناهمواری‌هایی در نواحی از بینی استفاده می‌شود. افرادی که دچار قوز بزرگ در ناحیه ی بینی هستند، و یا بینی با دفرمیتی‌های حاد دارند (انحراف ناشی از شکستگی و مشکلات تنفسی ناشی از انحراف بینی ) به احتمال زیاد عمل جراحی بینی گزینه بهتری برای آنها خواهد بود زیرا شاید نیاز به پروتزهای دائمی باشد .

اینستاگرام صدف کلینیک

معمولاً این متد درمانی برای افراد بسته به شرایط و انتظارات و صلاحدید پزشک متخصص تکرار می‌شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود. فیلر به آرامی به بینی اضافه می‌شود هنگامی که بیمار به ظاهر مورد نظر خود رسید، تقریباً ۶-۱۸ ماه ماندگاری آن طول می‌کشد. با گذشت زمان، بدن اسید هیالورونیک را به طور طبیعی متابولیزه می‌کند. رینوپلاستی غیر جراحی با تزریق فیلر نتایج فوری را ارائه می‌دهد و تحمل آن بسیار آسان است.

کلینیک صدف با کادر پزشکی متخصص و مجرب به همراه جدیدترین تجهیزات پوست و مو، آماده ارائه خدمات در زمینه درمان ریزش مو با مزوتراپی در اصفهان، به مراجعه کنندگان گرامی می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیفت و جوانسازی سریع پوست در زمان باقی مانده به عیدلیفت و جوانسازی سریع پوست در زمان باقی مانده به عید

روش های زیادی برای لیفت و جوانسازی پوست های آسیب دیده وجود دارد. روش های تهاجمی و جراحی، دوره ی درمان طولانی تری نیاز دارند تا به بهبودی کامل برسند ... ادامه مطلب

ترک های پوستی چگونه ایجاد و درمان می شوند؟ترک های پوستی چگونه ایجاد و درمان می شوند؟

به طور معمول ، زمانی که مواد مغذی به پوست نرسیده و راهشان در رگهای خونی زیر پوست مسدود شود ، ترک های پوستی در قسمت های مختلف بدن ایجاد میشود . ... ادامه مطلب

لک زیر چشم به چه دلایلی ایجاد شده و چگونه درمان میشود؟لک زیر چشم به چه دلایلی ایجاد شده و چگونه درمان میشود؟

لک زیر چشم دلایل متنوعی دارد که قبل از درمان بهتر است علت آن به درستی تشخیص داده شود. در اینجا به بیان علت ها و روش های درمان لک زیر چشم می پردازیم ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین