منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مو و ریزش مو / آیا محلول لامینین برای ریزش مو خوب است؟

آیا محلول لامینین برای ریزش مو خوب است؟

آنچه در این مطلب میخوانید

داشتن تغذیه سالم و مناسب و به طبع آن تأمین مواد مغذی مورد نیاز برای مو می‌تواند به حفظ سلامت و شادابی آن کمک کند. علاوه بر تغذیه مناسب، استفاده از محصولاتی که ترکیبات مقوی و مغذی دارند می‌تواند در بهبود ساختار موها مؤثر باشد. محلول تقویت مو لامینین به واسطه دارا بودن ترکیبات گیاهی موجب تقویت پیاز مو شده و از عملکرد تبدیل تستسترون به دی هیدروتستسترون که یکی از عوامل ریزش مو بوده ممانعت می‌کند. همچنین در جلوگیری از ریزش مو و نازک شدن تارهای آن مؤثر عمل می‌نماید. محلول تقویت مو لامینین در جوان ماندن و شادابی پیاز مو نقش بسزایی دارد، به ترمیم و بازسازی فولیکول آسیب دیده مو کمک می‌کند و موجب افزایش ضخامت تارهای مو می‌شود.

همشهریان گرامی در صورتی که نیازمند اقدامات تشخیصی - درمانی در زمینه پوست می‌باشید؛ و به دنبال بهترین روش درمانی هستید؛ حتما به متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا به واسطه دانش، تجربه و احاطه بر انواع بیماری های پوست و مو و اختلالات گوناگونی که در اثر افزایش سن، ژنتیک و عواملی محیطی ایجاد می‌شود؛ مناسب ترین درمان را برای شما در نظر گیرد.

عصاره بابونه به تأمین و حفظ رطوبت موها کمک کرده، در رفع شوره سر و تحریکات پوستی مؤثر است و از ایجاد موخوره و ریزش مو جلوگیری می‌نماید. بابونه پوست سر را نرم و لطیف ساخته و موجب افزایش درخشندگی و حفظ سلامت موها می‌شود. تقویت کننده مو لامینین به واسطه دارا بودن عصاره رزماری باعث افزایش خونرسانی به ریشه موها شده، به بهبود اکسیژن رسانی به آنها کمک می‌کند و با تأمین مواد مغذی برای مو در تغذیه ریشه های مو تأثیر مثبتی دارد. اگر ریزش موی شما ناشی از اختلالات هورمونی است و در ناحیه شقیقه و وسط سر شما شروع به ریزش کرده است لازم است از یک محلول دارای ماینوکسیدیل استفاده کنید. محلول لامینین یک محصول مناسب برای رویش مجدد موهای از دست رفته و جلوگیری از ریزش مو می باشد که 75 میلی لیتر حجم دارد و ساخت ایران است.

محلول لامینین

ویژگی های محلول لامینین

ترکیبات مؤثر محلول لامینین

طریقه مصرف محلول تقویت مو لامینین

برای تأثیر گذاری بهتر محلول تقویت مو لامینین باید به ریشه مو رسیده و به خوبی جذب شود، اما اسپری کردن آن روی زخم باز و اطراف آن منع مصرف دارد. روزی دو بار روی ناحیه مورد نظر یا کف سر تمیز اسپری کرده و ماساژ دهید تا جذب ریشه مو شود. لطفاً تا چند ساعت پس از مصرف شستشو و آبکشی نکنید.

اينستاگرام کلينيک صدف

ملاحظات استفاده از محلول لامینین

  1. از استفاده روی پوست حساس، آسیب دیده و زخم باز خودداری نمایید.
  2. مصرف این محصول در دوران بارداری با نظر و مشورت پزشک مجاز است.
  3. موقع استعمال از تماس با چشم خودداری شود. در صورت تماس ابتدا پلک ها را بسته و با یک پارچه تمیز یا دستمال کاغذی نرم و یا پنبه، با دقت روی پلک ها و اطراف چشم را تمیز نمایید سپس چشم را با آب ولرم بشویید.
  4. حداقل تا 2 ساعت پس از استعمال محلول تقویت ابرو لامینین، از شستن ناحیه ابرو خودداری نمایید تا محلول جذب پوست شود.
  5. طول دوره درمان 4 ماه می باشد و پس از آن روزانه یک‌بار مصرف گردد.

عوارض محلول تقویت مو لامینین

تاکنون عوارضی پس از استفاده از این محلول گزارش نشده است؛ اما در صورتی که پوست حساس یا آسیب دیده دارید، از مصرف این محصول خودداری کنید.

کلینیک پوست و لیزر صدف یکی از بهترین مراکز تخصصی پیوند چربی در اصفهان است که با تکیه بر مهارت، تجربه و دانش بالا، کم عارضه ترین، ماندگارترین و مطلوب ترین نتایج افزایش حجم و فرم دهی با تزریق یا پیوند چربی را برای شما رقم می‌ زند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عوارض پوستی واکسن آسترازنکاعوارض پوستی واکسن آسترازنکا

عوارض پوستی واکسن آسترازانکا مربوط به آلرژی و حساسیت است که شامل ایجاد کهیر، بثورات پوستی، خارش و قرمزی پوست می شود . ... ادامه مطلب

درباره درمان جوش بیشتر بدانیددرباره درمان جوش بیشتر بدانید

وقتی فولیکول‌ مو یامنافذ پوست با چربی‌ های اضافی ، سلول‌ های مرده یا حتی عوامل خارجی مانند باکتری‌ ها پُر می‌ شوند، جوش‌ ایجاد می‌ شود. ... ادامه مطلب

علائم ریزش مو با الگوی مردانهعلائم ریزش مو با الگوی مردانه

اگر به دلیل طاسی الگوی مردانه دچار اضطراب ، اعتماد به نفس پایین ، افسردگی یا سایر مشکلات عاطفی شدید ، باید به دنبال مشاوره درست و درمان این مشکل خود ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین