منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / انواع لیفت / لیفت ابرو با نخ و تزریق بوتاکس

لیفت ابرو با نخ و تزریق بوتاکس

با گذشت زمان عضلات پیشانی در اثر سن و گرانش زمین شروع به ضعیف و شل شدن می کنند و در نتیجه باعث افتادگی ابرو می شوند. این وضعیت، چهره افراد را دائماً به صورت خسته و بیحال نشان می دهد. از طرف دیگر، سایه ابروها روی چشم، باعث ایجاد تصویری خشمگین از فرد می شود، بنابراین برای از بین بردن این سایه و ایجاد چهره ای جوان و روشن از لیفت ابرو استفاده می شود. لیفت ابرو یا بالا کشیدن ابروها یکی از بهترین روش های پزشکی مدرن برای برای زیباتر شدن صورت و باز شدن و درشت تر به نظر رسیدن چشم افرادی است که به دلایل مختلف دچار افتادگی ابرو شده اند. لیفت ابرو انواع مختلفی دارد که بوتاکس و لیفت با نخ از این موارد میباشند.

آنچه در این مطلب میخوانید

بوتاکس ،سم بوتولونیوم نوع A می باشد که توانایی فلج کردن یا ریلکس نمودن موقت ناحیه تزریق را دارد. با توجه به موضع تزریق، اعصاب حرکتی آن ناحیه تا مدتی از کار می افتد. بوتاکس برای لیفت ابرو روش درمانی است که ابروها را به سمت بالا می‌برد و به آسانی با چند تزریق به اطراف ابرو صورت می‌گیرد. نحوه عمل این تزریق‌ به این صورت است که ماهیچه‌های زیر پوست را آرام می‌کند تا پوست کشیده و صاف شود. این کار به پیشانی اجازه می‌دهد که ماهیچه در حال استراحت بین دو ابرو را بالا بکشد و در نتیجه ابرو به سمت بالا کشیده شود.

در روش لیفت ابرو با نخ، نخ های مخصوص و قابل جذب با استفاده از سوزن داخل پوست جایگذاری می شود که سبب رفع افتادگی پوست و کشیدن پوست به سمت بالا، جوانسازی و سفت شدن پوست، افزایش ضخامت و رفع چین و چروک پوست می گردد. افزایش کلاژن سازی از جمله مزیت نخ نسبت به بوتاکس می باشد که در حفظ الاستیسیته و استحکام پوست بسیار مؤثر می باشد. از جمله معایب نخ نسبت به بوتاکس هم می توان به تهاجمی تر بودن نوع درمان و همچنین طولانی تر بودن زمان نقاهت اشاره نمود.

لیفت ابرو در اصفهان، یکی از خدمات کلینیک تخصصی پوست و مو صدف می‌ باشد. در این مرکز لیفت و بالا بردن ابرو با انواع روشها از قبیل تزریق بوتاکس و لیفت با نخ صورت می‌ گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیفت ابرو با نخ و تزریق بوتاکس

نحوه لیفت ابرو با بوتاکس

درمان به صورت سرپایی و سریع انجام می‌شود و نیازی به بیهوشی و بیحسی ندارد. برای بالا بردن یا لیفت ابرو باید در دو ناحیه بوتاکس تزریق شود:

مراقبت‌ های قبل از لیفت ابرو با بوتاکس

لیفت ابرو با نخ و تزریق بوتاکس

مراقبت‌ های پس از لیفت ابرو با بوتاکس

پس از تزریق به مدت ۲۴ ساعت این موارد را رعایت نمایید:

ماندگاری لیفت ابرو با بوتاکس

طبق تحقیقی که در آکادمی پوست آمریکا (AAD) انجام شده ماندگاری لیفت ابرو با بوتاکس معمولاً بین ۳ الی ۴ ماه و در برخی افراد تا ۶ ماه متغیر است.

عوارض لیفت ابرو با بوتاکس

در بیشتر مواقع تزریق بوتاکس برای حداکثر افراد کمترین خطر را دارد. با این حال، خطر عوارض جانبی نیز وجود دارد. اگر پوست حساسی دارید بروز کبودی در ناحیه سوزن‌ها، قرمزی خفیف و تورم می‌تواند از عوارض جانبی پس از تزریق لیفت ابرو با بوتاکس باشد. عوارض جانبی خفیف ناشی از تزریق مواد بوتاکس عبارت است از:

نحوه لیفت ابرو با نخ

برای انجام این جراحی می‌توان از بیهوشی عمومی و یا بیحسی موضعی استفاده کرد. در این روش با استفاده از سوزن های ظریف، برش های نازکی در داخل ابرو ایجاد می شود و نخ هایی از طریق این شکاف ها وارد می شود. این نخ ها، سبب محو شدن افتادگی پوست می شوند. برای لیفت ابرو، بسته به شرایط و هدف نهایی فرد متقاضی، از یکی از روش‌های انواع لیفت با نخ استفاده می‌شود. انواع روش‌های انجام این جراحی عبارت هستند از:

لیفت ابرو با نخ معلق (Free Floating Thread):

در این درمان از یک سری نخ استفاده می‌شود که با استفاده از بیحسی موضعی وارد پوست شده که نتیجه آن به مدت ۱ الی ۲ سال ماندگار خواهند بود.

لیفت ابرو با نخ ثابت (Fixed Thread):

در این روش که معمولاً ماندگاری بالایی دارد، پوست اضافی قسمت پیشانی نیز برداشته می‌شود. با وجود اینکه میزان کبودی در این روش بیشتر است؛ اما نتیجه آن مطمئن‌تر است.

مراقبت‌ قبل از لیفت با نخ

از آنجایی که لیفت ابرو با نخ نیز یکی از روش‌های کم تهاجمی ایجاد زیبایی است، افراد باید قبل از انجام آن به دستورالعمل‌های زیر توجه داشته باشند:

  1. انجام آزمایش‌های توصیه شده توسط پزشک
  2. ترک سیگار دو هفته قبل از انجام این روش
  3. توقف در خوردن داروهای ضدالتهابی مانند آسپرین، مکمل‌های گیاهی، مسکن‌های ضد التهاب
  4. استراحت کافی قبل از لیفت با نخ
  5. ۲ تا ۴ هفته قبل از عمل از استعمال دخانیات و مصرف الکل خودداری کنید.

مراقبت بعد از لیفت با نخ

بعد از این روش ایجاد زیبایی، توصیه‌های پزشک باید جدی گرفته شود؛ زیرا نتایج نهایی با مراقبت‌های بعد از لیفت ابرو با نخ سریع‌تر خود را نشان خواهد داد. همچنین دوران نقاهت کاهش چشمگیری پیدا خواهد کرد. این مراقبت‌ها را به‌صورت زیر بیان می‌کنیم:

  1. مصرف مسکن‌های ضد درد در صورت لزوم
  2. عدم خوابیدن روی صورت
  3. خودداری از ورزش‌های سنگین مانند وزنه‌برداری و غیره
  4. عدم ماساژ صورت در هفته اول بعد از لیفت با نخ
  5. استراحت مطلق در روزهای اول بعد از انجام این روش زیبایی
  6. بالا نگه‌داشتن سر در زمان خوابیدن
  7. استفاده از کمپرس یخ روی نواحی متورم و کبود صورت
  8. عدم استفاده از لوازم‌آرایش تا دو روز اول
  9. خوردن غذاها و نوشیدنی‌های روان تا هفته اول بعد از لیفت
  10. پرهیز از نوشیدن الکل و کشیدن سیگار تا دو هفته بعد از لیفت

اينستاگرام کلينيک صدف

عوارض جانبی لیفت ابرو با نخ

هزینه لیفت ابرو با نخ و تزریق بوتاکس

هزینه هریک از این دو روش درمانی با توجه به مواردی همچون میزان مشکلات، نوع و تعداد نخ مورد نیاز جهت درمان با نخ و همچنین برند و میزان دوز تزریق در درمان با بوتاکس بستگی دارد که پزشک پس از بررسی اعلام هزینه می نماید.

کلینیک صدف یکی از مجهزترین و معتبرترین مراکز تخصصی پوست در اصفهان است؛ که با ارائه خدمات نوینی مانند هایفوتراپی به جوانسازی پوست شما عزیزان می‌ پردازد. اگر تمایل به انجام هایفوتراپی داشته باشید؛ می‌ توانید با شماره‌ های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
علائم قارچ پوستی در بارداری چیست؟علائم قارچ پوستی در بارداری چیست؟

قارچ‌ ها معمولاً در نواحی مرطوب بدن و در جایی که لایه‌ های پوست روی هم قرار می‌ گیرند لانه می‌ کنند. میان انگشتان پا، در ناحیه‌ ی تناسلی، زیر سینه‌ ها، کشاله‌ ی ران ... ادامه مطلب

درمان گودی و سیاهی زیر چشمدرمان گودی و سیاهی زیر چشم

تزریق چربی زیر چشم ، برای برطرف کردن مشکلات زیر چشم که گاها به زیبایی فرد لطمه وارد کرده است ، استفاده می‌شود‌ . ... ادامه مطلب

کاشت ریش و سبیل به روش FUTکاشت ریش و سبیل به روش FUT

روش FUT که شیوه درمانی نوینی برای کاشت مو است، شیوه ای است که در آن فلپ بسیار نازک و کوچکی از پشت سر یا پشت گوش برداشته می‌ شود ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین