منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

تزریق چربی به دست

آنچه در این مطلب میخوانید

مراحل تزریق چربی

مشاوره

پزشک در ابتدا سوابق پزشکی بیمار را بررسی می‌کند، سپس با بررسی دقیق مطمئن می‌شود که می‌توان تزریق چربی را انجام داد یا خیر.

تزریق چربی یک روش مطمئن و ایمن است، در این روش درمانی برای نتیجه گیری و ملاحظه تغییرات پزشک از بیمار عکس قبل و بعد می‌ گیرد.

در کلینیک زیبایی صدف پزشک تمامی مراقبت‌های بعد از تزریق چربی را بیان می‌کند، بیماران قبل از این روش درمانی باید مصرف برخی داروها نظیر آسپرین را قطع نمایند، هم چنین داروهای که ممکن است سبب اختلال در کار شود نظیر داروهای غیراستروئیدی را باید قطع نمایند زیرا این داروها سبب بالا بردن خطر خونریزی میشوند .

استعمال دخانیات باید قبل از تزریق چربی قطع گردد ، زیرا استعمال دخانیات و سیگار سبب اختلال در بهبودی زخم‌ها می‌شود در نتیجه زخم‌ها دیرتر بهبود می‌یابند .

برداشتن چربی:

از نواحی که ذکر شد نظیر باسن ، ران و …چربی برداشته می‌شود، در این روش به منظور فراهم شدن برداشتن چربی‌های بیشتر نیاز است کمی از لیپوساکشن استفاده شود.

برداشتن چربی‌ها با یک میله بنام کانولا صورت می‌گیرد، خوشبختانه طراحی کونولا به گونه‌ای می‌باشد که کمترین آسیب به سلول‌های چربی وارد می‌گردد.

جدا سازی سلول‌های چربی :

پس از برداشت چربی‌ها از بافت به منظور جداسازی ناخالصی‌ها و مایعات سانتریفیوژ با سرعت بالا چرخانده می‌شود‌، سپس چربی‌های آسیب دیده خارج می‌گردد که در نهایت می‌توان انتقال چربی را به نواحی مختلف بدن نظیر صورت انجام داد.

تزریق مجدد چربی‌‌ها:

در این مرحله پزشک محل تزریق چربی را بررسی می‌نماید‌، سپس مقدار مناسب را برای ناحیه تعیین می‌نماید و تزریق را انجام می‌دهد‌.

تزریق چربی با سرنگ‌ های مخصوص انجام می‌شود ، پس از تزریق چربی بهترین نتیجه حاصل می‌شود‌.

مزایای تزریق چربی :

ایمن بودن‌:

به دلیل اینکه در روش درمانی تزریق چربی از چربی‌های بدن خود بیمار استفاده می‌شود آلرژی و واکنش بدن به این روش درمانی رخ نمی‌دهد به همین دلیل این روش درمانی بی‌خطر است‌.

ماندگاری بالا‌:

روش‌های مختلفی برای زیبا‌سازی صورت وجود دارد نظیر تزریق ژل اما مزیتی که تزریق چربی برای جوانسازی پوست دارد ماندگاری بالای آن می‌باشد .

تزریق ژل با سرعت کمتری نسبت به تزریق چربی جذب بدن می‌شود این امر است که سبب می‌شود تزریق چربی داوم و ماندگاری بیشتری داشته باشد .

تزریق چربی پشت دست

در تزریق چربی از چربی فرآوری و جدا شده که از بدن خود فرد گرفته می‌شود برای کانتور و حجم دهی بهتر دست‌ها استفاده می‌شود. معمولا دست‌ها طی افزایش سن حجم خود را از دست داده و ظاهر استخوانی و چروکیده می‌گیرند. در این روش سلول‌های چربی را با لیپوساکشن از محل مورد نظر بیمار مثل باسن، ران‌ها و پهلو‌ها می‌گیرند و آن‌ها را از سلول‌های دیگر جدا و خالص سازی می‌کنند و سپس توسط سوزنی متصل به سرنگ به نواحی کم حجم یا چروک‌های دست تزریق می‌نمایند.

از آن جا که بخشی از این چربی جذب می‌شود پزشک مقدار بیشتری چربی تزریق می‌نماید تا در نتایج نهایی به حجم دلخواه برسید. از آن جا که معمولا حجم بیشتری چربی برداشته می‌شود برای تزریق به صورت نیز از آن استفاده می‌کنند.

بهترین تزریق چربی در اصفهان

مزیت‌ های تزریق چربی پشت دست

زیرا ماده تزریقی از بدن خود فرد گرفته شده است و احتمال بروز واکنش آلرژیک را کم می‌کند.
نتایج این تزریق سال‌ها ماندگار می‌ماند.
نتایج این تزریق دست‌های صاف و با ظاهر طبیعی است.
این درمان می‌تواند با دیگر درمان‌ها مثل تزریق چربی به چروک‌های صورت به طور همزمان انجام گیرد.

چیزهایی که باید در مورد تزریق چربی پشت دست بدانید:

تزریق چربی پشت دست در کلینیک صدف و تحت بی‌حسی موضعی صورت می‌گیرد.

این درمان به طور معمول حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه برای برداشتن چربی و حدود ۵ تا ۲۰ دقیقه برای تزریق، بسته به شرایط و محل‌های تزریق، به طول می‌انجامد.

ممکن است در ابتدا محل تزریق متورم به نظر برسد ولی بخشی از چربی به مرور زمان جذب می‌شود و ظاهر دستان شما کاملا طبیعی خواهند شد.

اینستاگرام کلینیک صدف

نتایج چه مدت دوام خواهند داشت؟

نتایج به‌طورکلی 12-6 ماه یا بیشتر دوام خواهد داشت. ماندگاری نتایج در این درمان متغیر است و هر فرد ممکن است بسته به آناتومی، سوخت‌وساز بدن، میزان محصولات استفاده‌ شده و مکان تزریق،‌ سبک زندگی و غیره به نتایجی متفاوت دست یابد.

کلینیک صدف در اصفهان با کادر پزشکی متخصص و مجرب به همراه جدیدترین تجهیزات زیبایی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین مزوتراپی مو ، به مراجعه کنندگان گرامی می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سمیرا جهاد [ 1402-08-02 ]
ماندگاری تزریق چربی به دست بیشتره یا ماندگاری تزریق ژل به دست من میخوام انجام بدم ولی نمیدونم کدوم بهتره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا رفع ضایعات رنگی پوست امکان پذیر است؟آیا رفع ضایعات رنگی پوست امکان پذیر است؟

ضایعات رنگی پوست مانند کک و مک، خال‌های سطحی، لکه‌های بارداری و جای زخم از جمله مشکلات شایع پوستی هستند. درمان ضایعات رنگدانه ای پوست در کلینیک صدف اصفهان، توسط متخصص پوست انجام می‌پذیرد ... ادامه مطلب

ملاسما (لک صورت) چگونه درمان میشود؟ملاسما (لک صورت) چگونه درمان میشود؟

درمان ملاسما در اصفهان، به عنوان یکی از شایعترین مشکلات پوستی، که با ایجاد لک بر روی پوست صورت همراه است؛ در کلینیک صدف قابل انجام است ... ادامه مطلب

بیماری های بدخیم پوستیبیماری های بدخیم پوستی

این مطلب را به معرفی و بررسی برخی از بیماری های بدخیم پوستی اختصاص داده ایم تا با معرفی علائم این بیماری ها، بتوانیم در تشخیص زودرس آنها کمک کرده باشی ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین