منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / دستگاه لیزر دایود چگونه عمل میکند؟

دستگاه لیزر دایود چگونه عمل میکند؟

دستگاه لیزر دایود به دلیل برخورداری از آخرین فناوری‌ها و طراحی روز دنیا به‌عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر شناخته می‌شود. بهترین ویژگی‌ این دستگاه مجهز بودن به ترکیبی از سه تا از مؤثرترین طول‌موج‌ها در حذف مو زائد است. به این صورت که هر سه طول موج در یک اپلیکاتور قرارگرفته‌اند. در نتیجه می‌تواند به طور هم‌زمان بافت‌هایی با عمق متفاوت را هدف قرار دهد. همچنین این دستگاه علاوه بر ترکیب طول موج‌های مختلف، با طراحی بی‌نظیر خود باعث راحتی و ایمنی بیشتر شده است. به همین دلیل بسیاری آن را به عنوان کارآمدترین گزینه در درمان حذف مو زائد موجود حال حاضر می‌شناسند. دستگاه لیزر دایود دیلر، مناسب برای اعمال در تمامی نواحی بدن و در تمامی تیپ‌های پوستی است. لذا پزشکان می‌ توانند به راحتی آن را در تمامی بیماران اعمال کنند.

آنچه در این مطلب میخوانید

موهای زائد به طور ناخواسته بر احساسات، روابط اجتماعی ما، آنچه می‌پوشیم و آنچه انجام می‌دهیم تأثیر می‌گذارد. افراد همیشه به دنبال بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد هستند. روش‌های از بین بردن موهای زائد برای مدت زمان کوتاه، شامل چیدن، تراشیدن، بی‌رنگ کردن، استفاده از کرم و اپیلاسیون است. درحالی‌که دستگاه لیزر دایود یکی از پرکاربردترین لیزرها در این عرصه است؛ که به علت آنکه در عمق بیشتری از درم نفوذ می‌کند اثرات نابودکنندگی بیشتری بر موهای زائد نسبت به سایر لیزرها دارد.

لیزرمی تواند تراکم موها را به طور دائمی کاهش دهد که این به معنای آن است که برخی از موها بعد از یک دوره درمانی با لیزر، مجدداً رشد می‌کند و بیماران به درمان با لیزر به طور مداوم نیاز دارند. از این رو FDA به جای استفاده از عبارت حذف موهای زائد از عبارت کاهش موهای زائد برای توصیف عملکرد انواع لیزرها بر روی چرخه رشد مو استفاده می‌کند.

کلینک پوست و لیزر صدف ارائه دهنده خدمات تخصصی لیزر موهای زائد در اصفهان می‌ باشد. در این مرکز امکان استفاده از به روزترین دستگاه های لیزر موهای زائد، توسط کادری زبده، زیر نظر متخصص پوست برای مراجعین محترم فراهم گردیده است. با توجه به این امکانات، رفع دائمی موها در حداقل جلسات و بدون ایجاد عوارض صورت می‌ پذیرد. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

عوامل تأثیرگذار بر روی فرایند کاهش موهای زائد توسط لیزر

تعداد دفعات انجام لیزر

تعداد دفعات لیزر کردن به نوع پوست افراد بستگی دارد، پوست افراد بر اساس رنگ، حساسیت به نور خورشید و احتمال برنزه شدن، در افراد متفاوت است. پوست‌های روشن یا سفید، به‌راحتی می‌سوزند و به‌ندرت برنزه می‌شوند. افراد دارای موهای تیره معمولاً با 4-6 جلسه درمان می‌توانند موهای زائد خود را از بین ببرند و فاصله بین جلسات درمان هر 4-6 هفته می‌باشد. پوست قهوه‌ای روشن، بر اثر لیزر گاهی اوقات می‌سوزند و به‌آرامی برنزه می‌شوند. افرادی که موهای تیره دارند، معمولاً با 6-10 جلسه درمان که فاصله بین جلسات لیزر هر 4-6 هفته می‌باشد موهای زائد خود را از دست می‌دهند و به موهای دائمی می‌رسند. پوست قهوه‌ای تیره، سوختگی کمتری دارد و به خوبی برنزه می‌شود.

لیزر موهای زائد

عوارض جانبی دستگاه لیزر دایود

برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی، در طول درمان با لیزر ازعینک ایمنی لیزراستفاده شود. افراد همچنین در طول جلسات درمان، به‌خصوص در چند جلسه اول درمان، درد کمی را تجربه خواهند کرد که این امر عمدتاً به دلیل عدم از بین بردن تمام موهای ناحیه مورد نظر هنگام استفاده از لیزر است. با تکرار جلسات لیزر در فواصل منظم درد کمتر هم احساس می‌شود. موها بعد از تراشیدن انرژی لیزر را جذب می‌کنند و سطح پوست را گرم می‌کنند. بعد از لیزر کردن پوست، افراد به مدت 15-30 دقیقه پوستشان گرم می‌شود و تا روز بعد احتمال وجود قرمزی و تورم است.

عوارض جانبی که بیشتر باید مورد توجه قرار بگیرد: تاول‌ها، تغییر رنگ پوست که این تغییر رنگ ممکن است خیلی کم یا خیلی زیاد باشد و همچنین ایجاد زخم است. این موارد ذکر شده معمولاً در افرادی دیده می‌شود که قبل از لیزر در معرض آفتاب بوده‌اند و یا ممکن است لیزر به‌خوبی تنظیم نشده باشد. از طرف دیگر، این عوارض جانبی ممکن است در افرادی دیده شود که از داروهایی استفاده کرده‌اند که سبب شده است، نور خورشید بر پوست آن‌ها تأثیر بیشتری داشته باشد.

لیزرهای پزشکی توسط دولت واداره کالا و تجهیزات پزشکی ثبت می‌شود. افرادی که با لیزر کار می‌کنند باید مدرک تحصیلی مطابق با آنچه دولت می‌گوید و همچنین آموزش ایمنی در برابر لیزر و مجوز برای اپراتورهای لیزر کسب کرده باشند؛ بنابراین لیزر دایود همانند سایر لیزرهای دیگر باید ایمن باشد و به خوبی تنظیم شده باشد و در دست یک متخصص ماهر باشد.

هزینه درمان موهای زائد با دستگاه لیزر دایود

هزینه از بین بردن موهای زائد با لیزر دایود ، بستگی به مقدار و نواحی مختلف بدن دارد. در اکثر موارد هر چه ناحیه مورد نظر بزرگ‌تر باشد هزینه درمان با لیزر دایود بالاتر است و یا برعکس. به عنوان مثال ناحیه زیر بغل دارای هزینه کمتری است و نواحی دیگر مانند صورت، گردن و کمر هزینه بیشتری دارند.

اینستاگرام کلینیک صدف

مشخصات کلید ستگاه لیزر دایود

از جمله اصلی‌ترین و مهم‌ترین مشخصات دستگاه لیزر دایود عبارت‌اند از:

کلینیک صدف یکی از مراکز تخصصی پوست در اصفهان است که شما می‌ توانید برای تشخیص و درمان مشکلات و بیماری های پوستی به آن مراجعه نموده و توسط متخصص پوست تحت درمان قرار گیرید. چهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چربی کف سر و ریزش موچربی کف سر و ریزش مو

یکی از عواقب رایج چرب شدن پوست سر، چرب شدن موها و در نتیجه افزایش میزان ریزش مو است. در این موارد زیاد شدن مقدار روغن و چربی بر روی پوست باعث می شود ک ... ادامه مطلب

بهترین درمان کک و مکبهترین درمان کک و مک

کک و مک‌ ها لکه‌ هايي تيره رنگ و دايره‌ ای شکل هستند و در صورت، شانه‌ ها و دست‌ ها که بيشتر در معرض نور آفتاب قرار می گيرند، به وجود می آيند. ... ادامه مطلب

بهترین روشهای رفع افتادگی گوشه لببهترین روشهای رفع افتادگی گوشه لب

افتادگی گوشه های لب یا خطوط ماریونت، خطوط گوشه های به پایین چرخیده دهان هستند که به دلیل انقباض عضله depressor anguli oris ایجاد می شوند ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین