منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / درمان جوش و اسکار
مزایای درمان ترکیبی اندولیفت و سابسیژن برای جای جوش

عوامل مختلفی باعث می شود که جای جوش بر روی صورت باقی بماند و هرکدام از این عوامل ممکن است باعث شود جای جوش عمیق تر و وسیع تر شکل بگیرد.

اثر اندولیفت بر جای جوشهای صورت و بدن

اندولیفت، روشی نوین به منظور تحریک بافت‌ های عمقی جهت ساخت کلاژن‌ های جدید به منظور رفع جای جوش می‌ باشد.

پانچ صورت به چه علت انجام میشود؟

یکی از روش هایی که برای درمان اسکار آکنه استفاده می شود روش پانچ می باشد که با استفاده از یک سوزن مخصوص انجام می شود

آیا کمدون یا همون جوش های زیر پوستی باید تخلیه شوند؟

پوست همیشه در حال بازسازی است. سلول های جدید ایجاد می شوند و سلول های قدیمی می میرند و می ریزند. سلول های قدیمی گاهی اوقات می توانند منافذ پوستی شما

علل علائم و روشهای درمان جوش چرکی و دردناک

جوش چرکی سبب به وجود آمدن کیست ها و برآمدگی های بزرگ و ملتهب روی صورت می شود. ابتلا به جوش های چرکی و دردناک در زنان و مردان یکسان است .

چرا نباید جوش های صورت را ترکاند؟

نکته مهم و اساسی که بسیاری از پزشکان در مورد آن به بیماران پیشنهاد می دهند دستکاری نکردن جوش صورت است که در ادامه علل آن شرح داده میشود.

چرا برای درمان آکنه داکسی سایکلین تجویز می‏شود؟

قرص داکسی سایکلین برای درمان عفونت باکتریایی اعم از آکنه استفاده می‌ شود و با از بین بردن باکتری‌ های آلوده در منافذ پوست برای درمان آکنه مفید است .

اسپیرونولاکتون در درمان جوش

یکی از داروهایی که برای درمان جوش استفاده می‌شود، اسپیرونولاکتون است.اسپیرونولاکتون می تواند در تنظیم هورمون‌ها مؤثر بوده و جوش زدن را مهار کند .

روش ترکیبی درمان جای جوش

درمان های ترکیبی تأثیر شگرفی بر درمان اسکار آکنه دارند. پیلینگ شیمیایی، سابسیژن و میکرونیدلینگ سه روشی است که برای درمان جای جوش به کار می روند

درباره قرص راکوتان برای درمان آکنه چه میدانید؟

اگر به دنبال اطلاعات و نکات مفید در رابطه با مصرف قرص راکوتان برای از بین بردن جوش صورت هستید، این مقاله را تا آخر بررسی کنید.

درمان جوشهای زیر پوستی

جوش های زیر پوستی زیر سطح پوست ایجاد می شوند. اگرچه این جوش ها از فاصله دور قابل مشاهده نیستند؛ اما برآمدگی آنها مشخص است

چطور از ایجاد جای جوش پیشگیری کنم؟

درمان جای جوش در موارد مختلف متفاوت است . بسته به سطح حساسیت پوست ، تعداد جوش‌ ها و نزدیک بودن آنها به هم می‌ تواند درمان متفاوت باشد .

پانچ جای جوش چیست؟

درمان مؤثر اسکار آکنه نیاز به رویکردی حرفه ای دارد. یکی از این روش ها پانچ پوست است. پانچ صورت روشی برای درمان اسکار آکنه است .

تنبلی تخمدان و جوش صورت

تنبلی تخمدان یا سندروم تخمدان پلی کیستیک، یکی از اختلالات شایع غدد درون ریز در زنان است که حدود 15-10 درصد از آنان را در سنین باروری مبتلا میسازد

چه غذاهایی برای جوش صورت مضر است؟

آکنه (جوش‌ های پوستی) یکی از شایع‌ترین بیماری‌ های مرتبط با پوست در سراسر جهان شناخته می‌ شود که همیشه افراد زیادی را با شدت‌ های گوناگون دچار مشکل می‌ کند.

سابسیژن چیست و چگونه انجام میشود؟

سابسیژن یکی از روشهای درمان جای زخم و آکنه است . با انجام این کار، تولید کلاژن در منطقه مورد نظر چندین برابر افزایش یافته و جای زخم به مرور زمان بهبود

آیا درمان اسکار آکنه با عوارض همراه است؟

برای درمان جای جوش و آکنه یا حتی اسکار می‌ توان از روش‌ های زیادی استفاده کرد. از جمله این روش‌ ها می‌ توان به لیزر درمانی ، سابسیژن و.. اشاره کرد .

درباره درمان جوش بیشتر بدانید

وقتی فولیکول‌ مو یامنافذ پوست با چربی‌ های اضافی ، سلول‌ های مرده یا حتی عوامل خارجی مانند باکتری‌ ها پُر می‌ شوند، جوش‌ ایجاد می‌ شود.

لیزر IPL برای رفع قرمزی پوست

اگر از بیماری‌ های پوستی که باعث قرمزی سطح پوست می‌ شوند؛ رنج می‌ برید درمان IPL می‌ تواند یک راه حل عالی برای کاهش قرمزی برای پوست باشد

درمان جوش صورت

درمان جوش معمولاً به سادگی انجام می‌ شود ولی درمورد اسکار آکنه ، کار به این سادگی‌ ها نخواهد بود؛ و حتی غالباً اسکارها به طور کامل درمان نمی‌ شوند .

انواع اسکار

در مواردی جای جوش بعد از بهبودی‌ ، که یکی از انواع اسکار می‌ باشد، باقی می‌ مانند.به منظور برطرف سازی اسکارها از تکنیک‌های متفاوتی‌ بهره گرفته می شود

انواع آکنه و جوش

ایجاد جوش و آکنه در هر قسمت از صورت حاکی از بروز یک بیماری یا مشکل در ناحیه خاصی از بدن است و هر کدام نیاز به درمان خاصی دارند.

درمان اسکار آکنه با لیزر

آکنه به دلیل بسته شدن منافذ پوست به وسیله چربی ، پوست مرده و باکتری ایجاد می‌ شود. با وجود آکنه منافذ پوست ملتهب شده و در نهایت می‌ ترکند.

علت جوش در صورت

آکنه یا جوش یکی از مشکلات رایج پوستی است. اما علت جوش صورت چیست ؟ و آیا جوش زدن‌ های مداوم نشانه‌ ی بیماری خاصی است؟

از بین بردن اسکار با لیزر

دونوع لیزر برای رفع اسکار ، اسکار آکنه و جوان‌ سازی پوست وجود دارد که هرکدام نقاط ضعف وقوت زیادی دارند. لیزرCO2 و لیزر اربیوم Erbium YAG

انواع جای جوش

فرقی نمی‌ کند در چه سنی هستید و یا مرد هستید یا زن، به احتمال زیاد جوش صورت و یا به طور کلی جوش بدن در مقطعی از زمان یکی از مشکلات شما بوده است.

انواع جوش صورت

بیشتر مردم در طول زندگی ، عارضه پوستی جوش را تجربه می‌ کنند. اگر تا به امروز روی بخشی از پوست بدن شما جوش زده پس به آکنه مبتلا شده‌ اید .

لیزر جای جوش و لک

وقتی در مورد جای جوش‌ ها صحبت می‌ کنیم، خیلی طبیعیه که دنبال کوتاه‌ ترین و موثرترین راه برای برطرف کردن آنها باشیم . مانند لیزر جای جوش صورت

درمان جای جوش با لیزر

هنگامی که پا به سن بلوغ میزاریم، جوش‌ها کم کم روی صورت و بدن ما ظاهر می‌شوند. دست زدن به این جوش‌ ها می‌تواند دلیل خوبی برای به جا موندن جای جوش باشد.

درمان اسکار پوست

واکنش پوست در قبال آسیبی که به آن وارد شده ، اسکار نامیده می‌ شود. این ضایعه پوستی را می‌ توان به وسیله لیزر فرکشنال CO2 درمان کرد.

جوش های چرکی و درمان آن

بیشتر مردم در طول زندگی، عارضه پوستی جوش را تجربه می کنند. اگر تا به امروز روی بخشی از پوست بدن شما جوش زده پس به آکنه مبتلا شده اید .

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین